اگر می خواهید رابطه جنسی را برای خود و همسرتان دلپذیر و طولانی مدت جلوه دهید ، پیشنهاد ما خرید کاندوم برای لذت طولانی مدت و همچنین عملکرد بهتر و طولانی تر در اتاق خواب است. این کاندوم ها با بنزوکائین فرموله می شوند ، بهترین کاندوم تاخیری که در صورت استفاده در غلظت کم می تواند آلت تناسلی مرد را بی حس کند و احساس کامل را از بین نبرد. کاندوم های فرموله شده با بنزوکائین بهترین کاندوم های تاخیری هستند ، زیرا کاندوم هایی هستند که به شما کمک می کنند بدون احساس ضخامت و تحریک بیش از حد برای او و او بیشتر دوام بیاورید.

غلظت بنزوکائین در اکثر کاندوم ها بین 5-4٪ است. ممکن است  بهترین کاندوم تاخیری دریابید که درصد خاصی برای شما مفید است ، اما اگر مطمئن نیستید - ترس نداشته باشید. در این مقاله ، با در نظر گرفتن مارک تجاری ، غلظت بنزوکائین و سایر عوامل ، 10 مورد از بهترین کاندوم ها را برای ماندگاری بیشتر بررسی می کنیم.

پست های مرتبط
10 بهترین اسپری تاخیری مردانه [راهنمای خریدار]
5 بهترین کاتتر کاندوم [راهنمای خریدار]
7 بهترین بررسی کاندوم غیر لاتکس [راهنمای خریدار]
 
ما همچنین راهنمای خریدار در پایین و همچنین س anالات متداول برای پاسخگویی به س anyالات سوخته شما قرار داده ایم.

Durex کاندوم های تاخیری بافت را طولانی می کند


کاندوم Durex Prolong Delay Texture کاندوم عالی است اگر می خواهید عملکرد کلی خود را بهبود بخشید در حالی که هنوز از مزیت یک احساس بافت برخوردار هستید. پوشیدن راحت با روانکاری که می تواند برای مدت طولانی ادامه داشته باشد ، این کاندوم ها لذت طولانی تری را برای شما فراهم می کنند. این ها همچنین اگر متوجه می شوید که به مقدار بیشتری نیاز دارید با سایر روان کننده های پایه آب فوق العاده خوب کار می کنند.

بررسی قیمت

ویژگی های کلیدی

بسته 12 تایی
5٪ بنزوکائین
بافت دار
مشخصات

مارک: دورکس

اندازه کاندوم: منظم

عرض: 56 میلی متر

طرفداران

عالی برای زوج هایی که لذت طولانی بهترین کاندوم تاخیری مدت می خواهند
با تعدادی روان کننده بر پایه آب کار می کند
منفی ها

قبل از خرید اندازه را بررسی کنید
اگر تأخیر نمی خواهید مناسب نیست
کاندوم های شدید Durex Performax


کاندوم های Durex Performax Intense کاندوم های آجدار و نقطه ای هستند که برای لذت مطلوب شما و همسرتان طراحی شده اند. آنها از قبل کمی روغن کاری شده اند و این بدان معناست که دیگر نیازی به خرید اضافی نخواهید داشت ، اگر می خواهید به طور کلی روغن کاری بیشتری داشته باشید ، می توانید (فقط بر پایه آب). آنها دارای نوک مخزن برای گرفتن مایعات اضافی هستند و به راحتی دفع می شوند.

بررسی قیمت

ویژگی های اصلی:

بسته 12 تایی
آجدار و خال خال
نوک مخزن
مشخصات فنی:

مارک: دورکس
اندازه کاندوم: منظم
عرض: 56 میلی متر
طرفداران:

نوک مخزن برای مایعات اضافی عالی است
دفع آسان
موارد منفی:

ممکن است روغن کاری اضافی بخواهید
کاندوم لذت بردن Trojan Extended Pleasure


کاندوم Trojan Extended Pleasure با روان کننده کنترل اوج ، لذت را تقویت می کند ، اگر شما بخواهید زمان خود را در اتاق خواب بیشتر کنید ، بسیار مناسب است. انتهای مخزن به هر مایعات اضافی کمک می کند ، و آنها کاندومی آسان برای استفاده هستند که در عین محافظت از شما و شریک زندگی شما (با تمام لذت اضافی که می خواهید) ، حداقل خرابکاری ایجاد می کند.

بررسی قیمت

ویژگی های اصلی

نوک مخزن
کاربرد آسان
روان کننده کنترل کننده اوج
مشخصات فنی

مارک - Trojan
اندازه کاندوم - منظم
طول - 8 اینچ
طرفداران

روان کننده کنترل کننده اوج
منفی ها

قبل از استفاده به کشش احتیاج دارد
کاندوم طولانی مدت Durex


کاندوم Durex Prolong یک کاندوم دنده ای و خال خال است بهترین کاندوم تاخیری که از قبل روغن کاری شده و دارای کنترل اوج گرمایشی است که برای نهایت لذت شماست. ضخامت فوق العاده خوب است ، بنابراین شما همچنان می توانید یک احساس کلی عالی داشته باشید و از 100٪ لاتکس لاستیک طبیعی ساخته شده است.

بررسی قیمت

امکانات

بافت آجدار و نقطه ای
قبل از روغن کاری
کنترل اوج گرما را فعال کنید
مشخصات فنی

مارک: دورکس

بافت: آجدار و نقطه چین

اندازه کاندوم: منظم

مثبت ها

زمان اوج را برای او و او طولانی می کند
منفی

بافت ممکن است اولویت شما نباشد
Trojan Pleasures Extended


کاندوم های Trojan Pleasures Extended برای طولانی شدن رابطه جنسی و حداکثر لذت برای او و او طراحی شده اند. روان کننده ابریشمی در خارج احساس آرامش شما و همچنین 4٪ بنزوکائین را به عنوان یک ضد حساسیت خفیف برای او تضمین می کند. این نرم افزار آسان است و در اطراف شما از محافظت ، سرگرمی و لذت برخوردار هستید.

بررسی قیمت

امکانات

4٪ بنزوکائین
بسته 12 تایی
مشخصات فنی

مارک: Trojan

غلظت بنزوکائین: 4٪

اندازه کاندوم: منظم

طرفداران

غلظت کم بنزوکائین برای استقامت طولانی مدت
آسان برای استفاده
روغن کاری زیاد
منفی ها

اگر به غلظت بالاتر بنزوکائین نیاز دارید ، این مناسب شما نیست
کاندوم روانکاری کنترل اوج Trojan Eximed


اگر به دنبال افزایش لذت و عملکرد هستید ، کاندوم های Trojan Extended Climax Control عالی هستند. این موارد نه تنها در محافظت از بارداری و مقاربتی م effectiveثر هستند ، بلکه از نظر اقتصادی نیز طراحی شده اند تا حداکثر رضایت او و او را فراهم کنند. استفاده از آنها آسان و از قبل روانکاری می شود و برای زوج هایی که به دنبال تمدید وقت خود در اتاق خواب هستند بسیار مناسب است.

بررسی قیمت

امکانات

نوک مخزن
روان کننده گنجانده شده است
طراحی ارگونومیک
مشخصات فنی

مارک: Trojan

غلظت بنزوکائین: 4٪

اندازه کاندوم: منظم

طرفداران

بنزوکائین برای کسانی که می خواهند بیشتر در اتاق خواب دوام بیاورند مناسب است
روغن روانکاری اضافی

باعث لذت او می شود
منفی ها

اگر می خواهید بیشتر دوام بیاورید ممکن است به غلظت بنزوکائین قوی تری نیاز داشته باشید
لذت Trojan Extended - لذت خود را فقط با اشاره به یک عامل بی فایده گسترش دهید


کاندوم های Trojan Pleasure Extended با روان کننده کنترل اوج هم برای او و هم برای او ساخته شده اند. کاندوم ها از نظر ارگونومیک طراحی شده اند تا ضخامت یا کیفیت را جبران نکنند در حالی که حداکثر احساس را در تمام نقاط دارند. این کاندوم ها که از لاتکس با کیفیت عالی ساخته شده اند دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که می گویند انجام می دهند - با کمترین خرابکاری و نهایت لذت بردن.

بررسی قیمت

امکانات

روان کننده کنترل کننده اوج
مواد لاتکس
مشخصات فنی

مارک: Trojan

اندازه کاندوم: منظم

طرفداران

برای محافظت و لذت مطلوب او و او طراحی شده است
آسان برای استفاده
منفی ها

اندازه را قبل از استفاده بررسی کنید زیرا ممکن است به کشش جزئی در ناحیه دور دور احتیاج داشته باشد
کاندوم لاتکس لاستیکی Durex Performax Intense


کاندوم لاتکس طبیعی Durex Performax Intense با لاتکس ابریشمی و دلپذیر و روان کننده ساخته شده است که برای ماندگاری بیشتر او ساخته شده است. بافت دنده ای و نقطه ای برای او مناسب است و با محافظت از کاندوم لاتکس نهایت لذت را به شما می دهد. اینها با احتیاط وارد می شوند و نگهداری و حمل آنها آسان است.

بررسی قیمت

امکانات

آجدار و خال خال
لاتکس لاستیکی طبیعی
روان کننده ابریشمی
مشخصات فنی

مارک: دورکس

بافت: آجدار و نقطه چین

اندازه کاندوم: منظم

طرفداران

طراحی آجدار و خال خالی برای حداکثر لذت برای او
منفی ها

قبل از استفاده اندازه را بررسی کنید
کاندوم لاتکس روانکاری Trojan Pleasures Extended Pleasure


کاندوم لاتکس روانکاری Trojan Pleasures Extended Pleasure با یک روان کننده مخصوص ساخته می شود تا آلت تناسلی مرد را کمی بی حس کند تا حداکثر لذت را برای او و استقامت او را داشته باشد. لاتکس نازک اما مقاوم است و از آن محافظت و همچنین لذت می برد. حمل این کاندوم ها آسان است و همچنین در عرض چند ثانیه انجام می شود.

بررسی قیمت

امکانات

ساخته شده با روان کننده بی حس کننده
طراحی نازک اما قوی
ساخته شده از لاتکس
مشخصات فنی

مارک: Trojan

اندازه کاندوم: منظم

ماده: لاتکس

طرفداران

جنس را برای اوج دوگانه طولانی می کند
منفی ها

اگر کاندوم بی حس نمی خواهید پس این برای شما مناسب نیست
کاندوم لاتکس Durex Prolong Climax Control


کاندوم های لاتکس کنترلی Durex Prolong Climax ، کاندوم هایی با بافت آجدار و نقطه ای هستند که با روان کننده کنترل کننده اوج طراحی شده اند. آنها برای لذت مطلوب همراه با سایر مزایای کاندوم مانند محافظت در برابر بارداری و STI ساخته شده اند. به طور کلی این کاندوم های عالی برای کسانی است که به دنبال کمی بیشتر در اتاق خواب هستند.

بررسی قیمت

ویژگی

بافت آجدار و نقطه ای
ساخته شده با روان کننده کنترل اوج
مشخصات فنی

مارک: دورکس

اندازه کاندوم: منظم

بافت: آجدار و نقطه چین

طرفداران

کاربرد آسان ، از قبل روغن کاری شده
عالی برای طولانی کردن تجربه در اتاق خواب
منفی ها

با این کار ممکن است به مقداری روانکار اضافی نیاز داشته باشید
خلاصه
کاندوم معمولاً به دلیل مزایای محافظتی شناخته می شود و البته انجام رابطه جنسی بی خطر باید اولویت شماره 1 شما باشد. یکی دیگر از مزایای مهم دیگر کاندوم ها قابلیت انعطاف پذیری آنها هنگام طولانی شدن و بهبود لذت برای او و او است. دانستن اینکه کجا باید با کاندومهایی که حساسیت زدایی ایجاد می کنند شروع شود دشوار است ، خصوصاً اگر قبلاً هرگز از آنها استفاده نکرده اید.

دو مارک اصلی کاندوم در آمریکا Trojan و Durex هستند. در سطح جهانی شناخته شده ، این دو مارک بهترین محصول هنگام استفاده از کاندوم حساسیت زدایی هستند تا به شما کمک کنند تا دوام بیشتری داشته باشید.

ما چند مورد برای شما ذکر کرده ایم که باید قبل از خرید کاندوم خود در نظر بگیرید.

آلرژی
خود و همسرتان را بررسی کنید تا ببینید آیا به لاتکس حساسیت دارید یا خیر ، این همان چیزی است که تمام کاندوم های بررسی شده در بالا از آن ساخته شده اند. اگر حساسیت دارید ، به جای آن کاندوم های بدون لاتکس را انتخاب کنید.

سایز بندی
اکثر کاندوم ها به صورت منظم و بزرگ عرضه می شوند ، اما اگر مطمئن نیستید که کدام اندازه برای شما مناسب است ، باید عرض و طول را بررسی کنید و اندازه گیری کنید که آلت تناسلی مرد چگونه است. کاندوم به جای احساس شلی باید کاملاً مناسب باشد - زیرا این امر می تواند شما را در معرض بارداری یا ابتلا به بیماری STI قرار دهد.

غلظت بنزوکائین
اگرچه غلظت ها همیشه از 4 تا 5 درصد متغیر خواهند بود ، اما ممکن است متوجه شوید که غلظت کمتری باز هم همان نتایج را به شما می دهد ، بنابراین توصیه می کنیم آزمایش کنید. اگر کسی هستید که با استقامت و انزال زودرس دست و پنجه نرم می کنید ، توصیه می کنیم درصد بیشتری را انتخاب کنید زیرا این امر به اندازه کافی بی حس می کند تا بتوانید دوام بیشتری داشته باشید. لطفا توجه داشته باشید که غلظت بنزوکائین تاثیری در شریک زندگی زن شما نخواهد داشت ، زیرا در قسمت داخلی کاندوم است.

بیماری های مقاربتی
حتی اگر کاندوم ها در برابر STI و بارداری بسیار م effectiveثر هستند ، اما اگر از نظر جنسی فعال هستید ، حتی اگر از کاندوم استفاده می کنید ، هر سه ماه یکبار آزمایش کنید. لطفاً این مورد را در نظر داشته باشید ، گرچه کاندوم موثر است ، اما اگر چندین شریک داشته باشید ، به طور منظم آزمایش می شوید تا از هرگونه ترس جلوگیری کند.

بافت
اگر شریک زندگی شما ایده بافت را دوست دارد ، لطفا توجه داشته باشید که شما (او) هیچ تفاوتی احساس نخواهید کرد ، زیرا بافت در خارج از اتاق خواب است.

متر با شریک زندگی خود مشورت کنید و ببینید او چه چیزی را دوست دارد ، اگرچه بافت می تواند لذت را برای همه افزایش دهد.

سالات متداول
در اینجا ما به برخی از سوالات سوزان شما پاسخ می دهیم.

کدام یک از کاندوم ها برای ماندگاری بیشتر بهتر هستند؟
دو بهترین مارکی که ما توصیه می کنیم Trojan و Durex هستند. آنها دامنه بسیار خوبی از کاندوم های طولانی مدت دارند. کاندوم های دیگری که به طور خاص برای مدت طولانی تر استفاده می شوند ، حاوی بنزوکائین ، یک ماده بی حس کننده است.

اگر از انزال زودرس رنج می برم ، آیا باید از کاندوم همراه با بنزوکائین استفاده کنم؟
آره! بنزوکائین یک عامل بی حس کننده است که می تواند به شما کمک کند تا دوام بیشتری داشته باشید و از انزال زودرس جلوگیری کنید.

کدام مارک کاندوم بهترین است؟
اگر پاسخی به شما بدهیم تعصب خواهیم کرد ، اما دو مارک مورد علاقه ما Durex و Trojan هستند. هر دو مزایای خاص خود را دارند و به طور طبیعی Trojan غلظت بنزوکائین (ماده بی حسی) کمتری نسبت به Durex دارد ، بنابراین همه به ترجیح شخصی بستگی دارد.

آیا کاندوم می تواند بشکند؟
بله ، اگر به درستی پوشیده نشود (یا منسوخ شده باشد) احتمال شکستن کاندوم وجود دارد. برای جلوگیری از این موضوع ، اطمینان حاصل کنید که کاندوم را به درستی می پوشید و فقط از روان کننده بر پایه آب استفاده می کنید.

من به لاتکس حساسیت دارم ، چه کاری می توانم انجام دهم؟
شما می توانید کاندوم های غیر لاتکس را که به همان اندازه از طریق وب سایت ما موثر هستند خریداری کنید.

 

http://andersonhkie33333.blogocial.com/--29299975

 

http://dallasxzxs99999.onesmablog.com/--32545241

 

http://martinfbum55432.bloguetechno.com/--29163553

 

http://dallasmiey00000.full-design.com/--37136517

 

http://mariolhdx10009.tinyblogging.com/--35553707

 

http://judahxtlx22121.blog5.net/36040712/

 

http://marcopuvv12334.affiliatblogger.com/45318991/

 

http://keegandmsr40729.diowebhost.com/49141015/

 

http://knoxajuw09753.fitnell.com/34388031/

 

http://jeffreywpir89877.ezblogz.com/25669496/

 

http://eduardoodos76329.dbblog.net/25871178/

 

http://messiahuyaa70427.designertoblog.com/25294060/

 

http://manuelprdf46789.blogs-service.com/25367578/

 

http://reidytkt90988.bluxeblog.com/25944579/

 

http://juliusaxtn66665.mpeblog.com/19679943/

 

http://rowanmfqu00952.arwebo.com/19445985/

 

http://lorenzomnke33322.articlesblogger.com/19492402/

 

http://zionrtwz33456.bloggin-ads.com/19593402/

 

http://stephenofsc35344.blogerus.com/19570596/

 

http://emilianoipus74196.blogpostie.com/19587079/

 

http://lanecdcy11111.blogprodesign.com/19425534/

 

http://felixjwej42951.canariblogs.com/-12172159

 

http://johnnygqux96318.qowap.com/53496832/

 

http://eduardouclm42218.blog2learn.com/42161063/

 

http://donovanhors01234.jiliblog.com/53484224/

 

http://rylanrxfl53109.getblogs.net/25521964/

 

http://riverneot77644.dsiblogger.com/25765393/

 

http://cashzcdb23445.ka-blogs.com/48188113/

 

http://marcomlqx10654.blogofoto.com/25583931/

 

http://tituscmwz08620.timeblog.net/37282240/

 

http://jaidenihct40615.acidblog.net/25658066/

 

http://edgarszdf18528.fireblogz.com/25304640/

 

http://milodoqq51841.aioblogs.com/48250803/

 

http://dominickgxiq87643.xzblogs.com/36745763/

 

http://garretttrwx85420.free-blogz.com/41677315/

 

http://lorenzobgii17385.widblog.com/48816211/

 

http://jaidenzufn54319.collectblogs.com/40874011/

 

http://edwinzhkp65318.total-blog.com/-21557401

 

http://damiennknm65418.amoblog.com/-18178633

 

http://lukasahjh18406.blogkoo.com/-15737823

 

http://travisngvg42198.blogdon.net/-13118192

 

http://manuelifcx00000.blog-a-story.com/1601199/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://trentontcau99999.blogadvize.com/1638001/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://charliehuhn75429.ambien-blog.com/1600064/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://edwinsplf34333.bloggosite.com/1682720/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://brooksgcyt99888.blogproducer.com/1670948/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://holdenzayt99998.blue-blogs.com/1622871/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://rowandavo76655.livebloggs.com/1726918/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://alexisghfz11111.develop-blog.com/1679544/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://spencerjfzt98887.thenerdsblog.com/1575695/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://gregorymomg44333.ttblogs.com/1650297/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://elliottzwsm66555.newbigblog.com/1544396/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://cashnkgb21111.worldblogged.com/1747422/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://zionqpkc22110.vblogetin.com/1596365/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://lorenzoczwq78777.yomoblog.com/1883414/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://elliotxupj66666.digiblogbox.com/20638574/

 

http://shanezaxs88999.bloginwi.com/36255449/

 

http://connerfcxs88888.blogzag.com/39386210/

 

http://titusplha11100.jaiblogs.com/20854851/

 

http://charliextng33322.look4blog.com/34551615/

 

http://louispmic22222.blogstival.com/19428419/

 

http://riveruzax01111.win-blog.com/1759692/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://archerurmh44333.imblogs.net/44323514/

 

http://erickljez11111.designi1.com/19179051/

 

http://travisjfbv09999.educationalimpactblog.com/19250981/

 

http://andersonvrle21110.link4blogs.com/19353520/

 

http://chancepnje33333.ivasdesign.com/19270270/

 

http://augustbxrk55443.mybloglicious.com/19289177/

 

http://andersonijhi92630.review-blogger.com/19047400/

 

http://raymondkfzs77776.post-blogs.com/19227176/

 

http://dominicktpkd22210.blog4youth.com/966622/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://fernandogbvn66655.bloggactif.com/1706525/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://emilianoqrpj55544.blog2news.com/1148763/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://jaredrwfd19629.aboutyoublog.com/978513/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://damieniexr87766.blogolenta.com/1574343/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://arthurecyt99998.blog5star.com/1303578/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://elliottlmjd22211.blogdun.com/1123693/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://edgarvspk55555.blogripley.com/1146027/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://elliotonkf68496.blogsuperapp.com/1078422/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://augustzvoi44332.blogsmine.com/989111/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://fernandostoj55444.blogginaway.com/1140161/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://arthurroib21100.frewwebs.com/1128301/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://johnnymnke33322.idblogz.com/1046587/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://felixxzxt99999.luwebs.com/1159415/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://messiahxvqk53950.kylieblog.com/1035122/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://augustpqmf33211.slypage.com/1514859/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://andrefgea22266.myparisblog.com/1113612/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://myleslmje33333.dreamyblogs.com/1054578/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://eduardoifsx71111.dgbloggers.com/1067912/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://tysonolhc22222.theideasblog.com/1072492/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://cristianstql18404.webdesign96.com/1054796/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://erickhdzt88877.webbuzzfeed.com/1058206/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://trentonwsoj54444.bligblogging.com/1104959/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://gunneropmf33332.blog-mall.com/1183719/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://manueliswz24567.blogs100.com/1229639/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://griffinrinh88296.blogofchange.com/1234892/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://jaredcczu99998.spintheblog.com/1349578/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://eduardokhdx00000.dailyblogzz.com/1311655/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://simonaxtn66555.bloginder.com/1585196/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://tysonebyt99889.thelateblog.com/1142756/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://caidenolga11111.blogdal.com/1579159/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://trentonmmga97395.get-blogging.com/1849259/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://eduardokhdx00009.blogvivi.com/1411956/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://marcoaxab96384.bleepblogs.com/2099049/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://trentonxtpk55555.newsbloger.com/1777988/بهترین-کاندوم-تاخیری

 

http://andrepnkg33333.targetblogs.com/1985112/بهترین-کاندوم-تاخیری