بررسی انواع مختلف لوازم آرایشی

بررسی تخصصی لوازم آرایشی

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

اینها بهترین نگاههای آرایشی مطلق از فصل اول سرخوشی هستند

بازیگران سریال Euphoria چیزی غیر از الهام بی پایان به ما ندادند تا بتوانیم مخل ترین ظاهر آرایش را که تاکنون دیده ایم شروع کنیم. از سنگهای قیمتی کاملاً قرار گرفته ، تا درب های نئون و اشک های پر از زرق و برق ، این شرط مطمئنی است که از زمان ورود Rue ، Cassie ، Maddy ، Kat و Jules به زندگی ما ، گرایش های انتزاعی آرایش سر به فلک کشیده است. پیش رو ، ما گردآوری بهترین ظاهر آرایش از فصل اول سرخوشی را انجام داده ایم ، که توسط آرایشگر دونیلا دیوی ساخته شده است. اسپویلر: باید در اسرع وقت چسب مژه را بیرون بیاورید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nr

نحوه استفاده از خط چشم مانند یک حرفه ای

احتمالاً هرکسی که تا به حال خط چشم زده است به عکسهای یکی دو سال اول (یا ده) و صورتهای خود نگاه می کند. واقعاً تقصیر هیچ کس نیست. خط چشم همه کاره است ، اما به طرز مشهوری دشوار است و یادگیری نحوه استفاده از آن می تواند گیج کننده باشد. به جای فقط مداد های مومی ، اکنون می توانید انواع مختلفی از جمله ژل و مایعات را انتخاب کنید. این عالی است ، و به این معنی است که شما می توانید یکی از آنها را برای سلیقه خاص خود پیدا کنید - اما همچنین به این معنی است که می فهمید چگونه استفاده از هر یک طاقت فرسا است. هرچند نیازی به وحشت نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nr

بهترین کاندوم تاخیری

اگر می خواهید رابطه جنسی را برای خود و همسرتان دلپذیر و طولانی مدت جلوه دهید ، پیشنهاد ما خرید کاندوم برای لذت طولانی مدت و همچنین عملکرد بهتر و طولانی تر در اتاق خواب است. این کاندوم ها با بنزوکائین فرموله می شوند ، بهترین کاندوم تاخیری که در صورت استفاده در غلظت کم می تواند آلت تناسلی مرد را بی حس کند و احساس کامل را از بین نبرد. کاندوم های فرموله شده با بنزوکائین بهترین کاندوم های تاخیری هستند ، زیرا کاندوم هایی هستند که به شما کمک می کنند بدون احساس ضخامت و تحریک بیش از حد برای او و او بیشتر دوام بیاورید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nr

راهنمای نهایی خرید لوازم آرایشی

راهنمای نهایی خرید لوازم آرایشی
از متخصصان نکاتی را در مورد چگونگی استفاده حداکثری از سفر به بخش زیبایی دریافت کنید ، از جمله لوازم ضروری کیف و مواردی که باید از آنها استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nr

راهنمای خرید وسایل مراقبت از پوست

راهنمای خرید وسایل مراقبت از پوست

 

سال به سال از ما سال می شود ، "چه محصولات طبیعی مراقبت از پوست را توصیه می کنید؟" و با وجود بسیاری از محصولات و روندهای مداوم در حال ظهور ، سخت است که حقیقت بهترین محصولات مراقبت از پوست طبیعی را از بین ببرید. و صادقانه بگویم بهترین روال مراقبت از پوست با آنچه می خورید و آنچه که از آن اجتناب می کنید شروع می شود (ما در این صفحه یک لیست مشخص داریم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nr

لوازم ضروری آرایش را تهیه کنید

لوازم ضروری آرایش را تهیه کنید


خواه ظاهری طبیعی داشته باشید و هم ظاهری چشمگیر ، لوازم آرایش یا لوازم آرایشی خاصی وجود دارد که هر خانمی باید در کیف آرایش خود داشته باشد.

زیرسازی: قبل از آرایش ، یک سطح صاف و یکنواخت با پایه ایجاد کنید.

کانسیلر: تیرگی زیر چشم یا لکه های صورت را با کانسیلر بپوشانید.

پودر: آرایش خود را تنظیم کنید ، ماندگاری آن بیشتر شود و درخشش را با پودر صورت کاهش دهید.

رژگونه: ساختار استخوان را برجسته کرده و هرگونه رنگ پوست را با رژ روشن کنید.

برنزر: با استفاده از برنزر بدون قرار گرفتن در معرض اشعه های مضر خورشید ، درخشش آفتاب ببخشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nr