لوازم ضروری آرایش را تهیه کنید


خواه ظاهری طبیعی داشته باشید و هم ظاهری چشمگیر ، لوازم آرایش یا لوازم آرایشی خاصی وجود دارد که هر خانمی باید در کیف آرایش خود داشته باشد.

زیرسازی: قبل از آرایش ، یک سطح صاف و یکنواخت با پایه ایجاد کنید.

کانسیلر: تیرگی زیر چشم یا لکه های صورت را با کانسیلر بپوشانید.

پودر: آرایش خود را تنظیم کنید ، ماندگاری آن بیشتر شود و درخشش را با پودر صورت کاهش دهید.

رژگونه: ساختار استخوان را برجسته کرده و هرگونه رنگ پوست را با رژ روشن کنید.

برنزر: با استفاده از برنزر بدون قرار گرفتن در معرض اشعه های مضر خورشید ، درخشش آفتاب ببخشید.

خط لب: لب های خود را با خط لب پرایم کنید تا رژ لب بیشتر روشن بماند.

رژ لب: دهان خود را با یک رژ لب مات ، ساتن یا براق برجسته کنید.

خط چشم: ظاهر چشمان خود را با استفاده از مداد خط چشم مشخص و بزرگ کنید. از خط چشم مایع برای تأثیر چشمگیرتر - روز یا شب - استفاده کنید.

سایه چشم: با رنگ ها و سایه های مختلف سایه چشم ظاهرهای مختلفی را برای شب و روز ایجاد کنید.

ریمل مژه و ابرو: ریمل مژه و ابرو را با آرایش چشم دیگر ترکیب کنید تا جلوه ای چشمگیر داشته باشد یا برای نتایج ظریف تر ، به تنهایی استفاده کنید.

 
بازگشت به بالا بازگشت به بالا
 
چهره خود را تکمیل کنید
 
 
چهره خود را تکمیل کنید
انتخاب آرایش مناسب شما با سن ، نوع پوست و رنگ چهره شما ارتباط دارد. و گرچه انتخاب ها می توانند دلهره آور باشند ، اما چند راهنمای ساده وجود دارد که می توانید دنبال کنید.

نوجوان: بهترین ظاهر نوجوان ، تازه ، زیبا و تمیز است. بهترین ویژگی خود - پوست ، لب ها یا چشم ها - را مشخص کنید و برای تأکید بر آن از آرایش استفاده کنید. قانون اساسی در مورد نوجوانان این است که باید برجسته باشید ، نه آرایش.

آمریکایی آفریقایی: پوست تیره رنگ و بنگ پیچیده ای دارد. به همین دلیل است که باید پوست و زیر رنگ خاص آن را بشناسید و سایه هایی را انتخاب کنید که رنگ طبیعی شما را تکمیل کنند.

آسیایی: پایه ها و پودرهای زرد رنگ به ویژه برای پوست آسیایی خوب عمل می کنند. برای جلوگیری از ظاهر خشن و غیر طبیعی ، از پایه ها و پودرهای پایه صورتی خودداری کنید.

اسپانیایی زبان: سایه هایی بپوشید که رنگ های تیره و طبیعی شما را تقویت می کند. از سایه های روشن که ممکن است با رنگ آمیزی شما تضاد داشته باشند ، خودداری کنید.

بالغ: در حالی که بسیاری از خانم ها تمایل به آرایش بیشتر دارند ، این استراتژی می تواند نتیجه معکوس بدهد. ساده آرایش و هماهنگی با رنگ طبیعی شما ظاهر سالم و جوان تری به شما می بخشد.

 
بازگشت به بالا بازگشت به بالا
 
آرایش را تازه نگه دارید
 
 
آرایش را تازه نگه دارید
باور کنید یا نکنید ، آرایش شما ماندگاری دارد. آرایشی که از بین رفته است به شما اجازه می دهد آن را بشناسید: رنگ ، قوام و از همه مهمتر بو تغییر می کند. استفاده از مواد آرایشی منقضی شده باعث تحریک پوست می شود ، حتی باعث شکستگی یا عفونت می شود. و یک محصول منقضی شده مانند اولین بار که خریداری کرده اید عملکردی نخواهد داشت.

در اینجا چگونگی دانستن زمان مناسب برای چیز جدید آمده است:

پایه: فرمولاسیون مایع معمولاً سه تا شش ماه طول می کشد. پودرها باید یک سال دوام بیاورند. مطمئن نیستید که از چه زمانی پایه مایع خود را خریداری کرده اید؟ یکی از شاخص های بد بودن آن بوی توهین آمیز است. همچنین یک ثبات ناهموار یا تیز خواهید دید.

کانسیلر: از آنجا که در معرض هوا و باکتری است ، هر سه تا شش ماه یکبار کانسیلر را تعویض کنید.

رژگونه: ماندگاری پودرها بیشتر از کرم ها است. شستن قلم موهای رژگونه خود باعث می شود که پودر مدت بیشتری تازه بماند. اما همیشه بوی نامطبوع یا قوام غیرمعمول را بررسی کنید.

رژ لب: مانند پایه ، حتی لوله لب مورد علاقه شما نیز با رسیدن زمان آن شروع به بوییدن می کند.

برق لب: اگر از نوک انگشتان خود برای استفاده از آن استفاده می کنید ، پس از شش ماه آن را پرتاب کنید. براق کننده لب که با گرز زده می شود ، می تواند بیش از یک سال طول بکشد.

خط لب: هر وقت مداد خط لب را تیز می کنید ، آن را تمیز می کنید. بنابراین اگر مرتباً آن را تیز می کنید ، خط لب می تواند تا بی نهایت دوام بیاورد.

ریمل: شما باید ریمل خود را اغلب - هر سه ماه یکبار تعویض کنید. چرا؟ از بین تمام محصولات آرایشی ، ریمل بیشتر در معرض رشد میکروبی است. ریمل منقضی شده نه تنها می تواند منجر به عفونت چشم شود ، بلکه می تواند مژه های شما را خشک کند.

سایه چشم: اگر شروع به شکستن کرد ، زمان جایگزینی آن فرا رسیده است. اما مهم نیست ، بعد از شش ماه باید سایه چشم بریزید زیرا چشم در برابر باکتری آسیب پذیر است.

خط چشم: خط چشم های مایع را هر سه تا چهار ماه یک بار جایگزین کنید. اگر آستر شما مداد است ، آن را هر شش ماه تا یک سال تیز و تعویض کنید.

مداد ابرو: مداد ابرو را به طور مکرر تیز کنید و از همان دستورالعمل های استفاده از مداد خط لب پیروی کنید.

 
بازگشت به بالا بازگشت به بالا
 
از ابزارهای آرایشی مناسب استفاده کنید
 
 
از ابزارهای آرایشی مناسب استفاده کنید
آرایش با کیفیت خوب یک سرمایه گذاری است. برای استفاده بهتر از آن ، شما به مجموعه ای اساسی از لوازم آرایشی و لوازم جانبی نیاز دارید که به شما کمک می کند تا آرایش خود را اعمال کنید و آن را پاک کنید.

برس رژگونه: یک برس بزرگ و کرکی برای رژگونه و پودر انتخاب کنید. حتماً آن را مرتباً بشویید تا عمر رژگونه و مسواک شما یکسان شود.

برس سایه چشم: برای استفاده از رنگ روی درب ها و ابروها استفاده می شود ، همچنین می توانید با استفاده از آن کمی رنگ اضافی به خط مژه بزنید. به دنبال برس با موهای سفت باشید.

برس چین چشم: یک برس باریک برای بهترین نتیجه انتخاب کنید. اگر درپوش سنگینی دارید ، این برس توهم چشم های بزرگتر را ایجاد می کند.

لب 

برس: اکثر آرایشگران موافقند که این بهترین روش برای زدن رژ است. برس لب نه تنها نسبت به استفاده مستقیم از لوله از رژ لب رنگ می گیرد ، بلکه باعث ماندگاری بیشتر رنگ نیز می شود.

فر کننده مژه: قبل از استفاده از ریمل مژه ، از فر مژه استفاده کرده و مژه های خود را مشخص و فر کنید.

آینه آرایش: یک آینه آرایشی خوب می تواند به شما کمک کند جزئیاتی را که قبلاً هرگز ندیده اید ، ببینید. به دنبال یکی از بزرگنمایی های با مقاومت بالا (7X) باشید تا بتوانید به راحتی آرایش کرده و موهای موی خود را آرایش کنید. بعضی از آینه ها نیز روشن هستند یا دارای تنظیمات نور قابل تنظیم هستند.

پاک کننده آرایش: یک پاک کننده منظم پوست برای از بین بردن آرایش مناسب نیست. در عوض ، یک پاک کننده آرایشی انتخاب کنید که آرایش صورت ، آرایش چشم و روغن را کاملاً روی پوست شما برطرف کند ، اما بدون اینکه آن را تحریک یا خشک کند.

مورد آرایشگر آلومینیومی: برای اینکه آرایش و برس های جدید مرتب باشد ، یک مورد هنرمند در نظر بگیرید.

 
بازگشت به بالا بازگشت به بالا
 
آرایش را در eBay بیابید
 
 
آرایش را در eBay بیابید
پس از دانستن نوع آرایش خود ، به درگاه بهداشت و زیبایی بروید ، روی آرایش کلیک کنید و شروع به جستجوی لیست موارد در eBay کنید.

دسته ها: لیست دسته ها در سمت چپ هر صفحه به شما کمک می کند تا لیست خود را بر اساس نوع مورد محدود کنید. پیوندهایی برای Foundation ، Blush ، Eye Shadow ، Mascara ، رژ لب و موارد دیگر پیدا خواهید کرد. همانطور که در سایت جستجو می کنید ، می توانید انتخاب خود را با توجه به مارک تجاری محدود کنید.

جستجوی کلمات کلیدی: لیست عنوان eBay را برای کلمات خاص جستجو کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید مداد خط لب را پیدا کنید ، "مداد خط لب" (بدون علامت های نقل قول) را در جعبه جستجو تایپ کنید. برای گسترش نتایج ، روی "جستجوی عنوان و توضیحات" کلیک کنید. برای کسب راهنمایی بیشتر در مورد جستجو با کلمات کلیدی ، به صفحه نکات جستجو eBay مراجعه کنید.

اگر دقیقاً آنچه را می خواهید پیدا نکردید ، سعی کنید از فروشگاه eBay خرید کنید ، با ایجاد پستی در Want It Now ، به eBay Community بگویید که چه می خواهید ، یا جستجو را در My eBay ذخیره کنید و eBay با اتمام مسابقه به شما ایمیل می دهد در دسترس.

 
بازگشت به بالا بازگشت به بالا
 
با اطمینان آرایش بخرید
 
 
با اطمینان آرایش بخرید
قبل از خرید ، اطمینان حاصل کنید که دقیقاً چه چیزی را خریداری می کنید ، درباره فروشنده خود تحقیق کنید و نحوه محافظت از eBay و PayPal را بفهمید.

خرید خود را بدانید
جزئیات را در لیست موارد با دقت بخوانید.

هزینه تحویل را در قیمت نهایی خود تعیین کنید. اگر هزینه زیادی خرج می کنید ، مطمئن شوید که فروشنده هنگام حمل کالا ، کالا را بیمه می کند.

اگر اطلاعات بیشتری می خواهید ، با کلیک روی پیوند "از فروشنده س aال بپرسید" در نمایه فروشنده س askال کنید.

همیشه مطمئن شوید که معامله خود را در eBay به پایان برسانید (با پیشنهاد ، آن را بخرید یا بهترین پیشنهاد). معاملات انجام شده در خارج از eBay تحت پوشش برنامه های محافظت از eBay نیست.

هرگز با استفاده از خدمات انتقال سریع وجه نقد از طریق Western Union یا MoneyGram هزینه eBay خود را پرداخت نکنید. این روش های پرداخت هنگام پرداخت به شخصی که نمی شناسید ناامن هستند.

فروشنده خود را بشناسید
درباره فروشنده خود تحقیق کنید تا در مورد هر معامله احساس مثبت و امنیت کنید.

رتبه بازخورد فروشنده چقدر است؟ چه تعداد تراکنش انجام داده اند؟ چند درصد پاسخ مثبت دارند؟

خریداران در بازخورد خود چه می گویند؟ آیا فروشنده تمجید کرده است؟

بیشتر فروشندگان برتر eBay مانند فروشگاه های خرده فروشی کار می کنند و سیاست های بازگشت را دارند. آیا آنها ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند؟ شرایط و ضوابط چیست؟

حمایت از خریدار
در صورت بعید بودن مشکلی در هنگام معامله شما ، eBay و PayPal برای شما مناسب هستند.

پرداخت ایمن با PayPal: PayPal شما را قادر می سازد بدون اینکه فروشنده هرگز حساب بانکی یا شماره کارت اعتباری شما را ببیند ، پرداخت کنید. در واقع ، PayPal از خریداران 100٪ در برابر پرداختهای غیر مجاز از حساب آنها محافظت می کند. بعلاوه ، با PayPal Buyer Protection ، خرید شما تا 1000 دلار قابل پرداخت است.

eBay Security & Resolution Center: برای یادگیری نحوه محافظت از حساب خود و استفاده از ابزارهای تفکیک سریع و کارآمد eBay به مرکز امنیت و حل و فصل مراجعه کنید.

https://pages.ebay.co.uk/buy/guides/makeup-cosmetics-buying-guide/