آیا به دنبال حل مشکلات مراقبت از پوست خود با موادی هستید که در خانه دارید؟ بیشتر از این نگاه نکنید - ما با استفاده از داروهای زیبایی خانگی مستقیماً (و آسانترین) کار را به خوبی انجام می دهیم. آریلی سوریانو ، مدیر آبگرم در Grand Residences Riviera Cancun ، می گوید: "این کارهای DIY" به شما کمک می کند احساس آرامش و آرامشی کنید ، شبیه به درمان آبگرم اما در راحتی در خانه خود. "

از ماسک های مراقبت از پوست خانگی گرفته تا مراقبت از پوست ضد پیری از جمله اسکراب ، خیساندن و موارد دیگر ، صورت ، بدن ، لب ها و حتی پاها با این اصلاحات زیبایی در خانه از هر زمان دیگری بهتر و بهتر به نظر می رسند.

1
ماسک صورت کاکائو ضد پیری
ماسک صورت کاکائو ضد پیری
گتی ایماژ
ماسک کاکائوی انحطاطی و بسته بندی شده آنتی اکسیدانی ، رطوبت را دوباره جبران کرده و ظاهری جوان و بازسازی شده به پوست می بخشد. یاسمینا آگانوویچ ، متخصص مراقبت از پوست می گوید: "با پیر شدن پوست ، سد رطوبت شروع به شکستن می کند که منجر به خشکی می شود و لایه ایمنی پوست ضعیف می شود." "آبرسانی مهمترین محافظ پوست در این مرحله است!"

دستور العمل: 1 قاشق غذاخوری پودر کاکائو ، 1 قاشق غذاخوری خامه ترش ، 1 قاشق غذاخوری عسل ، و یک سفید تخم مرغ را ترکیب کنید. قبل از آبکشی به صورت بمالید و بگذارید خشک شود. ترکیبات قدرتمند این ماده را به یک کرم شگفت انگیز چند منظوره تبدیل کرده اند: خامه ترش نوعی اسید لاکتیک است که در اثر لایه برداری ملایم ، هیدراته می شود. عسل یک ماده مرطوب کننده است که در عین حال پروتئین موجود در سفیده تخم مرغ پوست را سفت و محکم می کند و باعث آبرسانی می شود.

2
خیساندن دست شیر ​​شیر
خیس کردن دست شیر ​​شیر
گتی ایماژ
دبرا جلیمان ، MD ، متخصص پوست شهر نیویورک ، استفاده از شیر گرم را برای نرم شدن دستهای سخت کوش توصیه می کند.

دستور العمل: 2 تا 3 فنجان شیر کامل (به اندازه کافی برای غرق شدن کامل هر دو دست) در مایکروویو گرم کنید تا گرم شود. درون یک کاسه بریزید و بگذارید دست ها به مدت پنج تا 10 دقیقه خیس بخورند ، اجازه دهید چربی موجود در شیر آبرسانی شود و ویتامین های A و E باعث خشک شدن پوست شوند.

3
ماسک صورت جو دوسر
ماسک صورت جو دو سر
گتی ایماژ
با استفاده از مقادیر بالای اسیدهای آلفا هیدروکسی سیب ، pH پوست را تنظیم کرده و روغن اضافی را تجمع داده و با جو دو سر آسیاب شده تجمع می یابد. آگانوویچ می گوید ، جو دو سر حاوی ساپونین است ، یک پاک کننده طبیعی قدرتمند است.

دستور العمل: 3 قاشق چایخوری جو دوسر آسیاب شده و ¼ قاشق چای خوری سیب سیب را در یک کاسه ترکیب کنید تا یک خمیر صاف ایجاد شود. سپس ¼ قاشق غذاخوری آب لیمو و ½ قاشق غذاخوری شکر قهوه ای اضافه کنید. هم بزنید تا مخلوط یکدست شود. آن را به پوست تازه تمیز شده بمالید و بگذارید پنج تا 10 دقیقه بماند و به مواد اجازه دهید به لایه های بالای پوست نفوذ کنند. سپس با حرکات دورانی مالش دهید تا لایه برداری شود و جریان خون افزایش یابد. آن را با آب گرم بشویید و با حوله خشک کنید.

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید


4
ماسک صورت زغال اخته روشن کننده
ماسک صورت زغال اخته روشن کننده
گتی ایماژ
با ماسک توت تسکین دهنده صورت خود را سم زدایی کنید. آگانوویچ توضیح می دهد ، آنتی اکسیدان های موجود در زغال اخته از رادیکال های آزاد محافظت کرده و آسیب های قبلی را ترمیم می کنند در حالی که ویتامین C موجود در لیمو باعث روشن شدن پوست می شود.

دستور العمل: 1 قاشق غذاخوری زغال اخته خرد شده ، 1 قاشق غذاخوری آب لیمو ، 1 قاشق غذاخوری آب خیار ، 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین و 2 قاشق غذاخوری آب را ترکیب کنید. روی صورت پخش شود بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند. به آرامی با دست و آب گرم بشویید.

5
هیدراتور کوتیکول روغن نارگیل
هیدراتاسیون کوتیکول روغن نارگیل
گتی ایماژ
متخصص مراقبت از پوست ، مگان برام-فینکلشتاین برای تغذیه بیشتر روی کوتیکول های خشک به روغن نارگیل روی می آورد. روغن سنگین رطوبت طولانی مدت را ایجاد می کند. کافی است روی هر نوک انگشت مقدار کمی بمالید و با بسته بندی پلاستیکی آن را بچرخانید تا داخل آن فرو رود.

6
خیساندن کف جوش شیرین لایه بردار
لایه بردار جوش شیرین را خیس کنید
گتی ایماژ
دکتر جلیمان می گوید ، یک خیساندن پا و جوش شیرین و آب ساده این کار را انجام می دهد. وی توضیح می دهد: جوش شیرین پینه ها را درمان می کند زیرا ساینده است و به شل شدن پوست مرده کمک می کند.

دستور العمل: به ازای هر گالن آب گرم در یک وان کم عمق ، نسبت فنجان جوش شیرین اضافه کنید و هم بزنید تا پودر حل شود. آرام بنشینید و آرام باشید و حدود 30 دقیقه پا را خیس کنید. قبل از استفاده از کرم پا و لیز خوردن روی یک جفت جوراب نخی ، جوش شیرین و پا را خشک کنید و آن را خشک کنید.

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید


7
چای ضد آکنه باعث تونر صورت می شود
ضد آکنه تونر صورت برگهای چای
گتی ایماژ
یک تونر آرام بخش چای سفید با ترکیبات تحت تأثیر آسیا ، با مجوز از جنیفر ین ، خالق مجموعه مراقبت از پوست Purlisse ، تهیه کنید. او می گوید ، پوست سالم از داخل شروع می شود و نوشیدن یک مخلوط ساده آب با لیمو باعث شروع اثرات زیبایی می شود.

دستور العمل: 1 قاشق چایخوری برگ چای نعناع فلفلی ، 4 قاشق چایخوری برگ چای سفید ، ½ فنجان آب مقطر جوشانده و 2 قطره روغن اسطوخودوس را در یک پرس فرانسه ترکیب کنید. قبل از ریختن در ظرف شیشه ای بگذارید 10 دقیقه شیب دار شود تا خنک شود. با مقدار کافی ژل آلوئه ورا ترکیب کنید تا یک بخور ساز بطری اسپری 4 اونسی پر شود. قبل از پاشیدن در یخچال نگهداری کنید.

8
سم زدایی از بدن زنجبیل برنج سم زدایی
سم زدایی از بدن زنجبیل برنج
گتی ایماژ
دسته بزرگی از این بدن الهام گرفته از آسیا را از ین صاف کنید با ترکیبی از بافتهایی که به اندازه کافی قوی هستند تا پوست و همه پوست مرده را از بین ببرد و پاها و بازوهای صاف و درخشان را نشان دهد. شیر نارگیل من 

مملو از چربی های مرطوب کننده و سالم و زنجبیل باعث کاهش التهاب و سم زدایی از پوست می شود. ین توضیح می دهد: "دانه های برنج یک لایه بردار طبیعی عالی ایجاد می کنند." "نشاسته حاصل از برنج به تسکین پوست آسیب دیده و تحریک شده کمک می کند."

دستور العمل: ½ فنجان برنج آسیاب شده (در مخلوط کن خرد کنید) ، ½ فنجان شیر نارگیل ، ¼ فنجان شکر قهوه ای و 1½ قاشق غذاخوری زنجبیل آسیاب شده را مخلوط کنید تا به صورت خمیر درآید. از دست ها برای مالش مخلوط با حرکت دورانی در همه نقاط استفاده کنید. بعد از چند دقیقه ، اسکراب کل بدن را صیقل می دهد.

9
اسکراب لب عسل صاف کننده
صاف کردن اسکراب لب عسل
گتی ایماژ
این لب های محافظ لب ، جینا ماری ، متخصص زیبایی در بورلی هیلز را برای هم چسباندن کامل ترکیب کنید - اسکراب مخصوص صورت و بدن نیست.

دستور العمل: 1 قاشق چایخوری روغن نارگیل ، 1 قاشق چای خوری عسل خام ، 2 قاشق غذاخوری شکر خام و یک قطره آب لیمو را در یک کاسه کوچک ترکیب کنید. مخلوط را با یک مسواک جدید با حرکت دایره ای ملایم بمالید. مرهم لب مورد علاقه خود را بشویید و پیگیری کنید. طرفدار لیمو نیستید؟ ماری همچنین مخلوطی از 2 تا 3 قاشق غذاخوری جو دوسر خرد شده ، 1 قاشق چای خوری عسل ، p قاشق چای خوری سرکه سیب و یک قطره روغن درخت چای را توصیه می کند.

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید


10
ماسک صورت پاپایا ضد چروک
مبارزه با چین و چروک ماسک صورت پاپایا
گتی ایماژ
دستور مخفی ین برای پوست بدون سن ، ماسک مادربزرگش است که با پاپایای تازه ، ماست یونانی و سایر مواد مغذی تهیه شده است. او توصیه می کند مرطوب کننده معمول صورت خود را پس از شستشو استفاده کنید. اسیدهای آلفا هیدروکسی موجود در پاپایا به عنوان لایه بردار طبیعی عمل می کند. سفیده از پروتئین بالایی برخوردار است و به بازسازی پوست و سفت شدن منافذ کمک می کند.

دستور العمل: مخلوط یک پاپایای تازه (دانه های برداشته و خرد شده) ، 1 قاشق غذاخوری ماست یونانی ساده ، 1 قاشق غذاخوری چای سفید (دم کرده و خنک شده) ، 1 قاشق غذاخوری آب لیمو تازه و یک عدد سفید تخم مرغ ارگانیک در دستگاه غذاساز (یا چنگال) تا زمانی که خمیر شود. به صورت و گردن بزنید قبل از شستشو با آب ولرم 20 تا 30 دقیقه استراحت کنید.

11
اسکراب صورت قند لایه بردار
اسکراب صورت لایه بردار
گتی ایماژ
با استفاده از اسکراب صورت با عسل و شکر ، کارهای روزمره زیبایی در خانه خود را شیرین کنید. آرلی سوریانو ، مدیر آبگرم در Grand Residences Riviera Cancun می گوید: "این لایه بردار خانگی به تغذیه پوست در حالی که سلولهای مرده از بین می رود کمک می کند." اگر پوست حساسی دارید ، از این دستورالعمل صرف نظر کنید: شکر می تواند خیلی خشن باشد.

دستور العمل: 1/2 فنجان شکر قهوه ای و 3 قاشق غذاخوری عسل را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید و هم بزنید تا یک خمیر غلیظ ایجاد شود. دو قاشق غذاخوری از روغن دلخواه خود (زیتون ، بادام یا نارگیل) اضافه کنید و مخلوط کنید تا با رب ترکیب شود و کمی سبک شود. خمیر را روی پوست تمیز - صورت ، گردن و دکلته پخش کنید. بگذارید پنج تا 10 دقیقه روی آن بماند و با آب گرم بشویید. برای همین اثر می توانید از هر اسکراب باقیمانده روی بدن استفاده کنید.

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید


12
ماسک صورت آلوئه تسکین دهنده
ماسک صورت آلوئه تسکین دهنده
گتی ایماژ
آلوئه ورا علاوه بر آفتاب سوختگی مفید است: "این گیاه پر از مزایای صرفه جویی در پوست است. گیاه قدرتمند از خواص ضد التهابی ، ضد عفونی کننده و مرطوب کننده تشکیل می دهد تا پوست را نرم و درخشان کند." مدیر Sofitel Mexico City Reforma. استفاده از آلوئه ورا در ماسک صورت می تواند باعث تحریک پوست تحریک شده شود و همچنین دارای اثر تقویت کننده و براق کننده است.

دستور العمل: 1/2 قاشق غذاخوری شیر بادام را با یک قاشق غذاخوری شکر قهوه ای مخلوط کنید تا شکر حل شود. چهار قاشق غذاخوری (تقریباً) آب یا ژل آلوئه ورا به آن اضافه کنید. مخلوط را روی صورت خود بمالید ، بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند و آن را با آب گرم و یک حوله نرم بردارید.

13
ماسک چشم خیار
ماسک چشم خیار
گتی ایماژ
با استفاده از ماسک خیار DIY از ونس سوتو ، رئیس جمهور و مالک آبگرم صورت / بدن OleHenriksen ، یک محیط آبگرم مانند ایجاد کنید و در عین حال آرام باشید. سوتو می گوید: "رنده کردن خیار باعث آزاد شدن آنزیم های فعال می شود." وی افزود: "این ماسک چشم به دلیل ایجاد آرامش و آرامش در ناحیه ظریف پوست ، به پف و آلرژی کمک می کند."

دستور العمل: یک خیار سرد برداشته و آن را روی حوله کاغذی بالای بشقاب رنده کنید. پس از اتمام رنده کردن ، قطعات را مانند بوریتو بپیچید و فشرده کنید. سر خود را به عقب استراحت داده و روی چشمهای بسته قرار دهید تا اثر تسکین دهنده فوری داشته باشد.