بازیگران سریال Euphoria چیزی غیر از الهام بی پایان به ما ندادند تا بتوانیم مخل ترین ظاهر آرایش را که تاکنون دیده ایم شروع کنیم. از سنگهای قیمتی کاملاً قرار گرفته ، تا درب های نئون و اشک های پر از زرق و برق ، این شرط مطمئنی است که از زمان ورود Rue ، Cassie ، Maddy ، Kat و Jules به زندگی ما ، گرایش های انتزاعی آرایش سر به فلک کشیده است. پیش رو ، ما گردآوری بهترین ظاهر آرایش از فصل اول سرخوشی را انجام داده ایم ، که توسط آرایشگر دونیلا دیوی ساخته شده است. اسپویلر: باید در اسرع وقت چسب مژه را بیرون بیاورید.


داش فلفل قرمز

آرایش کت باید متناسب با نگرش دلباخته او باشد ، به همین دلیل است که این خط چشم تند و قرمز داغ مناسب او است. بهتر است از خط چشم مایع استفاده کنید که دارای یک برس کوچک روی چوب استفاده است. هرچه برس کوچکتر باشد ، با ایجاد خط داخلی در خط مژه پایین ، دقت بیشتری خواهید داشت. می توانید از همان آستر مایع برای ایجاد نقطه ای استفاده کنید که درست بالای استخوان گونه اش پوشیده است.


02
از 18
چشمان سرخ رنگین کمانی

گریه در اشکهای نئون نارنجی مانند ژول به جای اشکال خسته کننده و منظم ، سرگرم کننده تر خواهد بود ، اما این ظاهر آرایش چشم قرمز رنگ روشن و روشن به همان اندازه خوب است. تزئینات چوبی براق طلایی در گوشه چشم ، کنتراست رنگی ایجاد می کند که به کل ظاهر ابعاد می بخشد. از خط چشم و سایه قرمز استفاده کنید و آن را در اطراف چشم ، بالا و پایین مخلوط کنید. با قرار دادن عکس برگردان در گوشه های داخلی هر دو چشم کار را تمام کنید.


03
از 18
شلاق زدن

اگر ما بتوانیم از این جعلیات برای کار استفاده کنیم ، زندگی بسیار سرگرم کننده تر خواهد بود ، فکر نمی کنید؟ نگاه کردن به آنها بسیار زیباست و قطعاً یک قطعه مکالمه است. برای پوشیدن خودتان از این ظاهر ، فقط به یک موقعیت خاص (یا نه واقعا) همراه با مژه ها و چسب مژه با کیفیت نیاز دارید. روی پایه مژه ها چسب زده و روی مژه بالا و پایین فشار دهید.

04
از 18
تحت پوشش جواهرات

هیچ کس فراموش نخواهد کرد که کسی در حالی که کاملاً با سنگهای قیمتی پوشیده شده است ، این چشم چشم الهام از طاووس را آغاز کرد. سنگهای آبی و قرمز یاقوت کبود که چشمها را مشخص می کند بسیار زیبا هستند. اگر می خواهید از پس این چالش برآیید ، با استفاده از سنگ های قیمتی چسبناک ، همراه با مخلوطی از سایه چشم و آبی روی درب ها ، این ظاهر را دوباره در خود ایجاد کنید.


05
از 18
چشمان نیلی

مادی عاشق سایه زدن سایه بنفش بود و صادقانه بگویم ، ما او را به همین خاطر دوست داریم. این گالری از بهترین جلوه های بنفش او باعث شده تا ما بلافاصله به سایه های بنفش ، بنفش و آلو دست پیدا کنیم. اگر سنگ های قیمتی را در بسیاری از آرایش های سرخوشی یک موضوع اساسی می دانید ، بهتر است یک مجموعه زیبا از آنها را در دست داشته باشید ، اگر قصد دارید بیش از یک ظاهر را تمرین کنید. روی درب ها سایه بنفش بزنید ، چند مژه مصنوعی را فشار دهید و با استفاده از سخاوتمندانه سنگهای قیمتی کار را تمام کنید.


06
از 18
فرشته خاتم طلا

ظاهری عاشقانه که کمی هم ناخوشایند است ، جزئیات فویل طلایی که با چشم ها و لب های ظریف صورتی پاستلی همراه است ، همه چیزهایی است که رویاهای آرایش ما از آن ساخته شده است. ابتدا سایه چشم بزنید و با قرار دادن ورقه طلای ابرو و در امتداد استخوان گونه پس از این کار سایه چشم را ادامه دهید ، و این کار را با یک رنگ صورتی صورتی ملایم انجام دهید. هنگام استفاده از ورق ورق طلا ، بهترین کار این است که کم کم شروع به ساختن و ساختن کنید. برای گرفتن بهترین نتیجه ، با انگشت یا برس آرایش خود فویل را به آرامی روی پوست بزنید.


07
از 18
رنگ های آبی آسمانی

سایه چشم آبی پررنگ رنگ آسمان نوعی آرایش بیانیه ای است که دوست داشتیم در طول فصل روی کت ببینیم. اگرچه ممکن است رنگهای پررنگ مورد علاقه شما نباشد ، اما این که فقط یک سایه آبی است ، امتحان آن را آسان تر می کند ، پس چرا یک ضربه به آن نمی زنید؟ پررنگ ترین و درخشان ترین سایه آبی را که می توانید پیدا کنید و تا زمانی که کاملاً راضی نشوید روی درب ها بمالید. تمام آنچه شما نیاز دارید یک برس آرایش خوب و پخش موسیقی متن فیلم Euphoria در پس زمینه است.


08
از 18
پالت نقاشی شده

به همان اندازه که یک پالت رنگ یک هنرمند رنگارنگ است ، ترکیبی از این رنگ ها که روی پلک های ژول نقاشی شده است همان چیزی است که ما اینجا برای آن هستیم. برای شدت بخشیدن به سایه های سایه ، قبل از استفاده از آن بر روی درب ها ، روی برس آرایش خود آب بپاشید تا رنگ آن غنی و صاف شود. با انتخاب چند سایه ای که می خواهید بپوشید شروع کنید و هر رنگ را با دقت از گوشه های داخلی چشم شروع کنید و راه خود را تا انتها ادامه دهید.


09
از 18
بال نئون داغ

یک بار دیگر ، ژولس و درب های بالدار نئون داغش ما را وادار می کند که دستمان را به هر چیزی روشن برسانیم و نقاشی را دور کنیم. می توانید از سایه های نئون استفاده کنید تا این خط چشم بالدار را با دقت دوباره ایجاد کنید و اگر به این کار کمک کرد ابتدا یک مداد خط بال بر روی چشم ها بکشید تا مداد خط چشم برهنه ایجاد کنید تا بدانید دقیقاً همه چیز باید کجا برود. برای درست کردن بال نیاز به کمک دارید؟ در انتها ، یک نوک q بگیرید و آن را با یک حرکت به سمت بالا در لبه چشم بکشید. این به شما کمک می کند تا یک خط تیز ، همراه با پاک کردن اشتباهات ، برای بال خود ایجاد کنید.

10
از 18
جزئیات قرمز گرافیکی

یک سایه چشم وجود ندارد که مادی 100٪ آن را قتل ندهد ، و این آستر قرمز همراه با بنفش این را ثابت می کند. آستر را در قسمت بالا و پایین چشم بمالید و با سایه بنفش بالای آستر بالا را در قسمت انتهایی دنبال کنید 

چین خوردگی کار را با فر کردن مژه ها و استفاده از ریمل حجم دهنده زیاد انجام دهید.

11
از 18
دریای درخشان آبی

ظاهر گریم از قسمت 1 که جولز در حال آماده شدن است ، چراغ سبز به ما داده است تا تمام زرق و برق های چشم آبی را که می توانیم بدست آوریم بپوشیم. همراه با یک براق کننده لب ظریف ، یک تعادل کامل است. برای سایه چشم ، استفاده از فرمول مایع که از قبل حاوی زرق و برق است ایده آل است ، زیرا به کار بردن آن روی پلک به کار دیگری احتیاج ندارد.

12
از 18
درب های گلدان گیلاس

درپوش های قرمز رنگ آبرنگ با درخشندگی نرم ، ما را یاد جمع کننده های آبدار گیلاس می اندازد. سایه چشم شفاف قرمز را در سراسر درب قرار دهید و به سمت بالا تا ابرو مخلوط کنید ، این ظاهر تک رنگ فقط از یک رنگ تشکیل شده است که زیبا و آسان است. خط چشم بالدار را در قسمت بالای مژه و ریمل زیاد اضافه کنید تا ظاهر کامل شود.

13
از 18
شکن چرمی

در هر جایی که درام وجود داشته باشد ، مدی به زودی دنبال می شود و ما نمی توانیم به لب های چرمی و پلک های براقش خیره شویم. برای به دست آوردن ظاهر لب ، لبهای خود را به رنگ تیره درآورید ، سپس آنها را با رژ لب پر کنید که چند سایه روشن تر است. آن را با براق کننده لب براق و شفاف بالا ببرید و ظاهر را از آن خود کنید. برای چشم ها می توانید از سایه براق و نقره ای روی درب ها استفاده کنید.

14
از 18
گلهای پاستلی

طرح رئال و ظریف گل های اطراف چشم ژول برای هر کسی که می خواهد از نمایش جلوه ای دوباره ایجاد کند اما نمی خواهد کامل شود ، مناسب است. می توانید از خط چشم پاستلی در هر سایه ای که انتخاب کنید استفاده کنید و شکل گل را در گوشه های داخلی و خارجی هر دو چشم به آرامی بکشید.

15
از 18
صاعقه دو بار برخورد می کند

رعد و برق های Rue در هر دو چشم یک نمایشگر است ، و برگردان هولوگرافیک در داخل لمس ایده آل را اضافه می کند. برای این ظاهر می توانید از خط چشم مایع برای کشیدن شکل پیچ و مهره های هر طرف چشم و بالای چین استفاده کنید. یک برگه برگردان چوبی برش دهید تا متناسب با شکل پیچ باشد و به آرامی فشار دهید تا از داخل آستر استفاده شود.

16
از 18
بمب زرق و برق دار

یک لحظه درخشش خوب همه چیز است. اگر می خواهید این ظاهر را امتحان کنید ، با سایه زرق و برق صورتی (ژل یا کرم) شروع کنید و درب آن را فشار دهید تا خوب خشک شود. بعد از آن ، می توانید شکل بال را با خط چشم آبی به آرامی ترسیم کرده و آن را ردیابی کنید تا رنگ آن پررنگ شود و شکل آن تمیز شود.

17
از 18
الماس دور تا دور

سایه سبز روشن که توسط سنگهای قیمتی درخشان احاطه شده است بسیار پر شور است ، فکر نمی کنید؟ می توانید قبل از استفاده از صورت ، از موچین سنگهای قیمتی کوچک را در چسب مژه آغشته کنید ، یا اگر برخی از آنها چسب داخلی دارند ، حتی بهتر است. سنگهای قیمتی را بهمراه شکل سایه صاف کنید تا همه جزئیات درست شود.

18
از 18
اشک زرق و برق و ستاره ها

اشک های پر زرق و برق معروف Rue که کاملاً مجهز به ستاره هستند ، یکی از پرمخاطب ترین چهره های آرایش در این نمایش بود. ستاره ریز دقیقاً زیر گوشه چشم و سایه براق ، این قسمت را که در قسمت 8 مشاهده شده کامل کرده است. همه آنچه شما نیاز دارید سایه ای بنفش براق برای پوشیدن روی پلک ها است ، و سپس می توانید صورت خود را با برگردان های ستاره ای تزئین کنید تا تمام کردن