راهنمای خرید وسایل مراقبت از پوست

 

سال به سال از ما سال می شود ، "چه محصولات طبیعی مراقبت از پوست را توصیه می کنید؟" و با وجود بسیاری از محصولات و روندهای مداوم در حال ظهور ، سخت است که حقیقت بهترین محصولات مراقبت از پوست طبیعی را از بین ببرید. و صادقانه بگویم بهترین روال مراقبت از پوست با آنچه می خورید و آنچه که از آن اجتناب می کنید شروع می شود (ما در این صفحه یک لیست مشخص داریم

اما دوم این که آنچه روی پوست خود می گذارید بسیار مهم است.

می بینید که پوست شما بزرگترین اندام شما است و 60٪ از آنچه را روی آن می گذارید جذب می کند. برای یک لحظه به این فکر کنید ... طبق کارگروه محیط زیست ، یک زن متوسط ​​روزانه از 12 محصول "زیبایی" استفاده می کند که حاوی حدود 168 ماده تشکیل دهنده است. این بسیاری از موادی است که شما وارد بدن خود می کنید ، و اگر مراقب نباشیم بسیاری از آنها می توانند سمی باشند!

صنعت زیبایی انواع لوسیون ها و معجون هایی را نوید می دهد که نوید می دهند 10 سال جوان تر به نظر برسید ، نقص ها را پنهان کنید ، پوست را نرم کنید ، اما با چه هزینه ای؟

جنبه زشت صنعت زیبایی
شما وارد بخش زیبایی یک فروشگاه بزرگ می شوید و توسط دستیارهای فروش بمباران می شوید که سعی می کنند شما را به صندلی خود بکشند تا انواع محصولات زیبایی معجزه را امتحان کنند. در همه جا با تبلیغاتی احاطه شده اید که به شما می گوید آنها فقط فرمول جدیدی را کشف کرده اند که به طرز معجزه آسایی شما را به جولیا رابرتز تبدیل می کند. پوست شما مانند یک کودک صاف خواهد بود! اما چه جلب می کند؟ بیایید بفهمیم ...

1
این در فروشگاه ها فروخته می شود ، بنابراین باید ایمن باشد؟
اشتباه. سازمان غذا و داروی ایالات متحده استانداردهای ایمنی اجباری برای لوازم آرایشی و بهداشتی ندارد. این چیزهای ترسناکی است. این بدان معنی است که هر محصول آرایشی می تواند آن را به داخل قفسه ها تبدیل کند و ممکن است مملو از فرمول های سمی باشد و سلامتی شما را به خطر بیندازد. بسیاری از مواد تشکیل دهنده نیز بسیار جدید و تازه هستند ، تحقیقات کافی برای درک تأثیرات طولانی مدت بر سلامتی ما وجود ندارد.

2
آنها تازه فرمول ضد پیری جدیدی را منتشر کرده اند. این باید جواب داده شود!
صبر کن. قبل از اینکه خودتان را در جدیدترین مراقبت از پوست خنک کنید که نوید می دهد 10 سال از صورت شما پاک می شود و همه لکه های پوستی ناخواسته را از بین می برد ، به برچسب نگاه کنید. حتی می توانید از آنچه در آن است رمزگشایی کنید؟ بسیاری از این مواد می توانند در طولانی مدت بر اثرات سلامتی مانند اگزما ، سرطان ، ناباروری و موارد دیگر تأثیر بگذارند. بنابراین اگر این احتمال وجود دارد که آنها ممکن است آن چین و چروک ها را به خوبی مالش دهند ، در نظر بگیرید که چه کارهایی ممکن است با پوست شما انجام دهند.

3
برچسب ایمن به نظر می رسد ، بنابراین باید خوب باشد؟
شما مجهز به لیستی از تمام مواد لازم برای جستجوی برچسب هستید. نمی گوید حاوی فرمالدئید یا پارابن است ، بنابراین نباید در آنجا باشد. متأسفانه ، بسیاری از کوکتل های شیمیایی تحت اصطلاح "رایحه" پنهان می شوند که به شرکت اجازه می دهد در واقع لیست موجود در آن را ذکر نکند. در صنعت زیبایی انواع روزنه ها وجود دارد.

4
خوب ، اما محصول طبیعی می گوید ، باید برای من خوب باشد؟
در بعضی موارد ، حتماً اما اجازه ندهید این پاسخ باشد. احتمالاً شما در مورد "شستشوی سبز" که در آن شرکت ها از ایده آل های سازگار با محیط زیست برای موقعیت سازی در بازار استفاده می کنند ، در حالی که واقعاً نمی توانند چیزی فراتر از آن باشند ، شنیده اید. صنعت زیبایی به خصوص در این زمینه تبحر دارد. FDA ، USDA یا EU هیچگونه مقررات و استانداردی در این مدت ندارند. به این معنی که بسیاری از شرکت ها می توانند از یک یا دو محصول "طبیعی" استفاده کنند (غالباً در انتهای لیست مواد تشکیل دهنده) و خود را طبیعی می نامند.

5
محصولات "صورتی" به درمان سرطان پستان کمک می کنند
متاسفانه نه. اکثر شرکت های بزرگ زیبایی مانند Estee Lauder ، Avon و Revlon از سموم و مواد سرطان زا در محصولات خود استفاده می کنند. بنابراین حتی اگر آنها در حال ترویج سود خود برای یافتن درمانی هستند ، در واقع می توانند در این بیماری کشنده نقش داشته باشند.

شکستن برچسب های محصولات زیبایی
اجزای سازنده
یکی از مهمترین کارهایی که باید هنگام انتخاب مراقبت از پوست انجام دهید ، خواندن برچسب مواد تشکیل دهنده آن است! اصطلاحات ارگانیک ، طبیعی یا عطر را فراموش کنید و مستقیم به چاپ کوچک بروید. بعضی اوقات این موارد به مراقبت از پوست با مارک طبیعی راه پیدا می کنند ، اما دشوار است بدانید که مواد تشکیل دهنده واقعاً مضر چیست.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید از آنها پاک بمانید:

تیمروسول
یک ماده نگهدارنده حاوی جیوه است. جیوه ممکن است باعث واکنش های آلرژیک ، تحریک پوستی و اثرات سوverse بر سیستم عصبی شود. مطالعات همچنین نشان داده است که می تواند بر تولید مثل تأثیر بگذارد. تیمروزال به عنوان ماده نگهدارنده برای محصولاتی که در ناحیه چشم استفاده می شوند مانند قطره های چشم و محلول های لنز تماسی استفاده می شود.

DMDM هیدانتوئین ، دیازولیدینیل اوره و ایمیدازولیدینیل اوره
به عنوان نگهدارنده استفاده می شود و می تواند فرمالدئید را آزاد کند. فرمالدئید یک ماده حساس کننده و سرطان زای اثبات شده است. قرار گرفتن در معرض فرمالدئید ممکن است باعث درد مفاصل ، افسردگی ، سردرد ، درد قفسه سینه ، عفونت گوش ، خستگی مزمن ، سرگیجه و از دست دادن خواب شود.

سدیم لوریل سولفات ، سدیم لوریت سولفات
محرک پوست و چشم شناخته شده و پاسخ آلرژیک به سموم و مواد حساسیت زای دیگر را تقویت می کند. این ماده به عنوان ماده کف کننده و شوینده استفاده می شود و در صدها شامپو تجاری ، شستشوی بدن و حمام حباب دار و همچنین کرم های پوستی وجود دارد.

و برخی مارک های خمیر دندان.

بنزیل الکل و ایزوپروپیل الکل
هر دو می توانند پوست را تحریک کنند. آنها به عنوان مواد معطر و همچنین نگهدارنده ها ، حلال ها و مواد ضد کف کننده برای لوسیون ها ، ضد آفتاب ها ، ضد عفونی کننده های دست ، ضد آفتاب ها و دستمال های بچه استفاده می شوند. همچنین شواهدی وجود دارد که این دو الکل عصبی هستند.

1،4-دیوکسان
توسط آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده به عنوان ماده سرطان زای احتمالی طبقه بندی شده است. این ماده در شامپوها ، شستشوی بدن ، محصولات حمام کودکان و سایر مواد آرایشی سودا آلوده است. 1،4-dioxane یک ماده آلوده کننده است و یک ماده تشکیل دهنده نیست ، بنابراین در برچسب های مواد تشکیل دهنده وجود ندارد.

پارابن
این ماده نگهدارنده ای است که قادر به تقلید از هورمون های استروژن است و در تومورهای پستان یافت شده است.

"عطر"
اصطلاحی مبهم که بسیاری از مواد شیمیایی سمی در آن پنهان شده اند ، از جمله عطرهای مصنوعی حاوی فتالات - یک ماده پلاستیکی استفاده شده در پلی وینیل کلرید پی وی سی که می تواند با سیستم غدد درون ریز شما مخلوط شود.

زیبایی از درون و بیرون ایجاد می شود
زیبایی از دو طریق ایجاد می شود: غذاهایی که می خورید و آنچه روی پوست خود می گذارید. نه تنها مهم است که بدانید چه موادی را بر روی پوست خود قرار می دهید ، بلکه باید بدانید چه موادی می خورید و بدن را با غذاهایی که زیبایی و نشاط را تقویت می کنند تغذیه می کنید. اگر می خواهید یک درخشش سالم داشته باشید ، پس از خوردن غذاهای غنی از مواد مغذی و مواد معدنی که سلولهای شما را تغذیه می کنند و باعث می شود افراد داخلی شما از شادی آواز و برقصند شروع کنید!

یکی از بهترین راه های تقویت پوست درخشان این است که خود را زیبا بخورید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، در اینجا لیستی از 12 مورد برتر منابع طبیعی گیاهی مورد علاقه ما وجود دارد که می توانید بخورید و روی بدن خود قرار دهید!

1
روغن زیتون و زیتون
روغن زیتون و زیتون
زیتون و روغن آنها یکی از بالاترین منابع طبیعی ویتامین E ، یک ویتامین زیبایی شناخته شده است که با ترمیم بافت همبند پوست را تغذیه می کند. زیتون و روغن آنها یک ماده غذایی شگفت انگیز است که باعث افزایش زیبایی غذایی پر از ویتامین ها ، مواد معدنی و چربی های سالم می شود و همه برای صاف نگه داشتن پوست و تقویت سیستم ایمنی بدن کار می کنند.

2
خیار
خیار
فوق العاده برای پاکسازی بدن ما. پوست خیار سرشار از سیلیسیم است ، اگرچه غالباً با سموم دفع آفات کاشته می شود و در فروشگاه ها موم می شود ، بنابراین بهتر است آلی انتخاب شود.

3
تربچه
تربچه
تربچه یکی از جوان کننده ترین مواد غذایی برای بدن ما است. سرشار از گوگرد ، سیلیسیم و ویتامین C اینها همه نقش اصلی را در تشکیل بافت همبند و کار با یکدیگر برای ایجاد پوست درخشان دارند!

4
دانه های کنف
دانه های کنف
یکی از کاملترین غذاهای غذایی که حاوی همه نه اسید آمینه ضروری است و باعث می شود پروتئین فوق العاده زیادی داشته باشد در عین حال سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و 6 است. آنها را به عنوان میان وعده بخورید ، به سالاد اضافه کنید یا از روغن کنف در اسموتی خود استفاده کنید.

5
آلوئه ورا
آلوئه ورا
اعتقاد بر این است که غذایی از جوانی با دوام و بهبود سریع است. قدرت ضد التهابی در التهاب حاد یکی از شناخته شده ترین اقدامات آن است. ژل آلوئه ورا می تواند به صورت موضعی استفاده شود یا به آب روزانه شما اضافه شود.

6
روغن نارگیل
روغن نارگیل
حاوی تعدادی از خواص سلامتی از جمله داشتن آنتی اکسیدان زیاد ، کنترل سطح قند خون ، کمک به غده تیروئید و ترمیم پوست است. می توانید روغن نارگیل را مستقیم بخورید ، مخلوط کنید و اسموتی کنید ، در آشپزی و روی پوست استفاده کنید.

7
آووکادو
آووکادو
به وفور ویتامین ها و مواد معدنی مهم برای کل بدن و به ویژه برای پوست مفید است. خصوصاً سرشار از بتاکاروتن ، لوتئین ، ویتامین های B6 ، C ، E ، K ، سلنیوم ، روی ، فولات ، پتاسیم ، گلوتاتیون و چربی های سالم برای تغذیه بدن و پوست.

8
آرگولا
آرگولا
دارای مقادیر بسیار قلیایی و حاوی گوگرد و ویتامین A. ترکیبی عالی برای محافظت از پوست در برابر آفتاب. ویتامین A همچنین به مهار آکنه کمک می کند.

9
دانه کدو تنبل
دانه کدو تنبل
منبع فوق العاده ای از ویتامین های گروه B ، بسیاری از مواد معدنی (از جمله روی) ، مواد مغذی گیاهی و روغن های چرب. همه اینها به توانایی آنها در تولید پوستی شفاف و درخشان کمک می کند. آنها همچنین دارای خواص ضد انگلی هستند.

10
زردچوبه
زردچوبه
یک غذای ترمیم کننده ، دارای ویژگی های ضد التهاب ، آنتی اکسیدان ، ضد سرطان و ضد میکروبی قوی در نظر گرفته می شود. زردچوبه به دلیل توانایی تصفیه خون که برای شفافیت پوست ضروری است کاملاً شناخته شده است.

11
چای سبز
چای سبز
چای سبز منبع غنی از پلی فنول است که به طور موضعی برای محافظت از پوست در برابر سرطان و سایر اشکال آسیب خورشید استفاده شده است. همچنین پلی فنول ها می توانند علائم پیری مانند لکه های خورشید ، خطوط ریز و چین و چروک را معکوس کنند - و این آنها را به عنوان اصلی در ضد پیری تبدیل می کند.

12
بلوبری
بلوبری
خواص آنتی اکسیدانی زغال اخته به خوبی جشن گرفته شده است ، اما ما آنها را خصوصاً برای رسوراترول دوست داریم. این آنتی اکسیدان در پوست انگور و شکلات تلخ نیز وجود دارد ، با این حال ، بلوبری از سالم ترین اشکال است. این ماده در سطح سلولی برای مبارزه با چین و چروک و سایر علائم پیری کار می کند. رسوراترول به محافظت از سطح پوست کمک می کند ، اثرات منفی محیطی را برطرف می کند و باعث خستگی می شود 

وجود همچنین دارای خواص قابل توجهی برای آرامش پوست است که ممکن است به حداقل رساندن قرمزی کمک کند.

چگونه مراقبت از پوست مناسب خود را انتخاب کنم
بنابراین شما تمام دلایل درست را برای سوئیچ استفاده از مراقبت از پوست طبیعی کاملاً طبیعی پیدا کرده اید ، اما چگونه این کار را انجام می دهید؟ در اینجا همان چیزی است که ما همیشه در انتخاب دامنه مراقبت از پوست بدنبال آن هستیم:

1
خواندن برچسب ها
شروع به جستجو در پشت محصولات خود کنید. هرچه مواد بیشتری را تلفظ کنید ، بهتر است. اگر مقدار زیادی پارابن ، فتالات ، سولفات ، فرآورده های نفتی ، عطرها و مواردی از این دست مشاهده کردید ، به دنبال محصول مطمئن و مطمئن دیگری باشید. به یاد داشته باشید ، همه مواد تشکیل دهنده برچسب ندارند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که به شرکتی که از آن خرید می کنید اعتماد دارید.

2
در فروشگاه های طبیعی یا فروشگاه های تخصصی آنلاین خرید کنید
بیشتر محصولات سالم و ایمن شما در فروشگاه های مواد غذایی کامل یا به صورت آنلاین وجود دارد.

3
تحقیق در مورد شرکت
بسیاری از شرکتهای جدید به دلیل کمبود محصولات طبیعی و مغذی در آنجا تاسیس شده اند. این شرکت ها تمایل دارند بیشتر به آنچه در محصولات خود قرار می دهند اهمیت دهند. درباره شرکتهایی که از آنها خرید می کنید تحقیق کنید و آنها را پیدا کنید که می توانید به آنها اعتماد کنید.

4
به محصولات خود امتیاز دهید
پایگاه داده پوست عمیق کارگروه محیط زیست را بررسی کنید و محصول خود را تایپ کنید. شما رتبه بندی را برای سطح خطر آن محصول کشف خواهید کرد. این به شما یک نقطه شروع خوب می دهد که کدام یک از محصولات فعلی شما ممکن است کاملاً ایمن نباشد.

5
خود را آموزش دهید
هرچه بیشتر درباره مواد آرایشی بخوانید ، بیشتر قادر به انتخاب هوشمندانه خواهید بود. ما برای شروع درک صحیح از صنعت زیبایی و اهمیت استفاده از محصولات طبیعی و ارگانیک ، پایه اولیه را برای شما فراهم می کنیم.

اگر این نکات ساده زیر را دنبال کنید ، باید بتوانید یک محدوده طبیعی طبیعی برای مراقبت از پوست پیدا کنید که بدن شما آن را دوست دارد و فاقد همه بینی های پنهان است.

مراقبت از پوست طبیعی مورد علاقه ما
من و لورانتین سالهاست که از محصولات طبیعی مراقبت از پوست استفاده می کنیم و صادقانه می توان گفت که قطعاً تفاوت را مشاهده می کنیم. دوستان نزدیک ما کوین و آنماری جیانی یک خط کاملاً طبیعی برای مراقبت از پوست ایجاد کردند و این کاملاً الهی است! این محصولات نه تنها از نظر فنی خوراکی هستند (بله ، آنها به حدی خالص هستند که می توانید سالاد خود را با آنها چاشنی کنید ، نه توصیه می کنیم!) ، بلکه باعث درخشش و زیبایی طبیعی ما می شوند.

شما می توانید محصولات مورد علاقه ما برای مراقبت از پوست Annmarie را در یک بسته ویژه فقط برای جامعه مواد غذایی پیدا کنید. اگر احساس می کنید ابتدا می خواهید آن را امتحان کنید ، می توانید این بسته نمونه را فقط با 14.99 دلار تحویل بگیرید و حمل رایگان دریافت خواهید کرد. نیازی نیست ساعت ها به صورت آنلاین در مورد بهترین محصولات ، قیمت یا کوپن های سفارش بعدی تحقیق کنید. ما تحقیق را برای شما انجام داده ایم!

https://www.foodmatters.com/skin-care-buying-guide