احتمالاً هرکسی که تا به حال خط چشم زده است به عکسهای یکی دو سال اول (یا ده) و صورتهای خود نگاه می کند. واقعاً تقصیر هیچ کس نیست. خط چشم همه کاره است ، اما به طرز مشهوری دشوار است و یادگیری نحوه استفاده از آن می تواند گیج کننده باشد. به جای فقط مداد های مومی ، اکنون می توانید انواع مختلفی از جمله ژل و مایعات را انتخاب کنید. این عالی است ، و به این معنی است که شما می توانید یکی از آنها را برای سلیقه خاص خود پیدا کنید - اما همچنین به این معنی است که می فهمید چگونه استفاده از هر یک طاقت فرسا است. هرچند نیازی به وحشت نیست.

یادگیری نحوه استفاده از خط چشم به اندازه کافی آسان است ، زیرا ترفندهای زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. به عنوان مثال: اگر از مداد استفاده می کنید ، خط را با سایه چشم تنظیم کنید ، زیرا خطوط مدادی ذوب می شوند و در تمام طول روز باقی نمی مانند. در زیر ، چند درس دیگر برای نحوه استفاده صحیح از خط چشم وجود دارد.


بوش مایع

برای استفاده از خط چشم مایع ، چشم را از داخل مژه ها به سمت بیرون و با یک جارو بزرگ بکشید. اگر این برای شما سخت است ، می توانید چشم را از وسط خط مژه به سمت بیرون خط بزنید ، سپس خط را از گوشه داخلی چشم تا وسط به پایان برسانید. اگر حتی این کار برای شما دشوار است ، در بیرون چشم ، گوشه داخلی و وسط یک خط درست کنید. سپس هر یک از خطوط را به سادگی متصل کنید


یک ترفند آستر مایع دیگر به یک دست ثابت نیاز دارد و باعث گشادتر شدن چشم می شود.


با یک چشم کاملاً برهنه شروع کنید.
در مژه های بالایی ، آستر مایع را به فضای بین مژه ها وارد کنید ، و آستر را درون مژه ها تکان دهید. قرار نیست نتیجه یک خط باشد. قرار است به نظر برسد که انگار مژه ها از نظر ریشه بسیار ضخیم هستند.
ریمل بزنید.
چشم را با چشم غیر مسلح دیگر مقایسه کنید.

چشم اصلی "من کار نمی کنم"


هنگامی که می خواهید چشمان شما بدون اینکه بیش از حد تمام شده به نظر برسند ، بلند شوند ، باید با یک دست سبک آن را بزنید. چشم اصلی کاملاً طبیعی به نظر رسیدن است ، بنابراین اگر موهای روشن دارید خط چشم قهوه ای عمیق (در مقابل سیاه) را در نظر بگیرید.


پوست درپوش بالایی خود را محکم نگه دارید ، مژه های فوقانی را ردیابی کنید ، از داخل چشم با یک مداد یا یک برس خط چشم آغشته به سایه چشم تیره ، ردیابی کنید. برای ظاهری نمایشی تر ، خط را به سمت خارج خط مژه های خود کمی ضخیم تر از داخل خود قرار دهید ، و آن را کمی فراتر از خط مژه ها گسترش دهید.
پس از تنظیم خط ، روی آن را با آستر مایع ردیابی کنید. دست بی ثبات است؟ آرنج خود را روی یک میز قرار دهید. (می توانید از این مرحله صرفنظر کنید ، اما اگر آن را وارد کنید خط طولانی تر خواهد ماند).
آستر با سایه چشم تنظیم کنید.
برای پایین مژه ها از سایه چشم یا مداد چشم استفاده کنید. از بیرون به داخل مژه های پایین سایه چشم یا مداد بکشید. مگر اینکه چشم های گشاد داشته باشید ، کل درپوش زیرین را صاف نکنید. در عوض ، در نیمه راه ، جایی که مژه های شما پایان می یابد ، متوقف شوید. اگر از مداد استفاده می کنید ، خط را با انگشت لکه دار کنید تا طبیعی تر به نظر برسد.
6:33
استفاده از خط چشم مانند یک حرفه ای با MUA باب اسکات را بیاموزید

Smoky Eye

ممکن است دیگر روند آرایش چشم در حال اجرا از چشم دودی وجود نداشته باشد ، که هیچ خطری از مد نمی افتد. نکته کلیدی در اینجا این است که خوب ترکیب شوید و اطمینان حاصل کنید که تمام آرایش های دیگر را سبک نگه دارید وگرنه بیش از حد مصرف می کنید. شما نمی خواهید بقیه آرایش شما با چشمان شما رقابت کند.

با نگه داشتن پوست درب بالایی خود ، از گوشه داخلی چشم به بیرون خط چشم بزنید. نه دور از آن ، ضربه را به خط مژه بکشید. وسط خط باید کمی ضخیم تر از لبه ها باشد.
برای "لکه گیری" آستر از پنبه استفاده کنید.
یک برس سایه چشم را به یک سایه چشم عمیق آغشته کرده و روی خط چشم بزنید تا خط ایجاد شود (ابتدا بر روی برس بزنید تا سایه اضافی از بین برود). لایه لایه با سایه راز یک چشم دودی کامل است.
سایه را خوب مخلوط کنید ، سپس با سایه استاندارد خود یک چشم دودی را دنبال کنید.
پوشش داخلی چشم که "محکم بستن" نامیده می شود ، معمولاً با چشم دودی انجام می شود. مرسوم ، مد روز اما بحث برانگیز است. برخی از متخصصان ادعا می کنند که پوشش خط چشم چشم می تواند باکتری را معرفی کند ، در حالی که برخی دیگر معتقدند که می تواند چشم را کوچکتر و مهره دار نشان دهد. اغلب ، آرایش با اشک شما پاک می شود و ثابت نمی ماند. با این حال ، اگر قبل از استفاده از مداد خود را تیز کنید ، از باکتری اجتناب خواهید کرد ، و اگر به طور مناسب انجام شود ، چشمان شما در صورت شما ناپدید نمی شوند. بهترین آستر برای محکم بستن مداد چشم 24/7 Glide-On با قیمت 22 دلار ، Urban Decay است. برای بزرگتر به نظر رسیدن چشم ، لبه های داخلی چشم را با مداد بژ یا سفید محکم کنید.

چشم پررنگ و دراماتیک

چشم های پررنگ یک انتخاب چشمگیر است که معمولاً مخصوص عصر است. سایه های خط چشم به غیر از رنگ مشکی عمیق را امتحان کنید تا ظاهری فوق العاده خنک داشته باشید. می توانید از یک بوش مایع استفاده کنید و یا ترفند هنرمند گریم را امتحان کنید و از برس سایه زاویه دار آغشته به سایه چشم عمیق استفاده کنید. برای این ظاهر مداد را رد کنید.

پوست درپوش بالایی خود را محکم نگه دارید ، آستر مایع را از وسط چشم به گوشه خارجی چشم بمالید.
از گوشه داخلی چشم خود یک خط دوم بکشید و اجازه دهید دو خط به هم برسند. لبه خارجی خط باید ضخیم تر از داخل باشد. اگر چشمان بسته ای دارید ، از گرفتن خط تا گوشه داخلی خودداری کنید.

چشم

چشم های گربه ای سکسی یک ظاهر جالب برای شب است و نکته کلیدی در این ظاهر قرار دادن یک خط نازک بر روی رینگ های داخلی درب است. مطمئن شوید که مداد را قبل و بعد از آستر زدن تیز کنید ، زیرا اگر این کار را نکنید حالت خود را می گیرید.

پوست درپوش بالایی خود را محکم نگه دارید ، خط مایع را در امتداد خط مژه فوقانی تا حد ممکن نزدیک چشم قرار دهید. خط را از گوشه ای به گوشه چشم بمالید ، زیر گوشه درپوش پایین خود را به سمت بالا و بیرون در گوشه خارجی چشم گسترش دهید. قبل از چشمک زدن یک ثانیه صبر کنید و قبل از لمس کردن ، آستر را برای چند دقیقه خشک کنید.
درپوش پایینی را نگه دارید و آستر را فقط به نیمه بیرونی لبه بزنید. با نزدیک شدن به مجرای اشک خط را محو کنید.
برای بزرگتر به نظر رسیدن چشم ، لبه های داخلی چشم را با یک مداد بژ یا سفید ردیابی کنید.
برای یک نوع نرمتر از این ظاهر ، از برس سایه چشم استفاده کنید و یک تاج یا رنگ قهوه ای را روی خط مژه پایین بکشید.

چند ترفند بیشتر

برای گرم شدن یک مداد مومی اضافی ، آن را برای چند ثانیه بین انگشتان خود بمالید. برای یک اثر لکه دار uber ، نوک مداد را روی شعله فندک یا شمع برای چند ثانیه نگه دارید. بگذارید 30 ثانیه قبل از استفاده سرد شود. اگر هدف شما این است که جلوه ای راحت تر داشته باشید ، "من دیشب در آرایش خود خوابیدم" با لکه خود ، یک خط مداد را فقط به مژه های پایین بکشید و سپس با انگشت آن را لکه دار کنید.

گربه