همه برای هدیه ای از لحظه مجوس می میرند ، اما اگر شما متوقف شوید و به آن فکر کنید ، ما در زندگی خود به اندازه کافی ماده Maupassant بدست آورده ایم ، بسیار متشکرم.

قبل از این که به این یافته های عجیب اما شسته و رفته و ضداسنجی برسیم ، فقط این را بخاطر بسپارید: وقتی دیگر نگران عضلات بازو یا منافذ بزرگ استخوان خجالتی خود و یا اینکه چطور یک چشم کسری از چشم دیگر است ، متوقف می شوید! از بین می رود

1. شما باید موهای خود را کوتاه کنید تا رشد کند
آسان هرچه از یک ضربه محکم چشم پوشی کنید ، انتهای شکاف دورتر به فولیکول مو می رود و باعث خشکی و آسیب بیشتر می شود - که برای ترمیم باید برش دهید. (Pssst. این برنامه ایده آل است.)

2. هرچه بیشتر پوست خود را فشار دهید تا از شر چیزهای بد خلاص شوید ، چیزهای بد بیشتری معرفی می کنید
نکن زوج. دست زدن به. همیشه.

3. هرچه بیشتر از مرهم لب استفاده کنید ، "بیشتر" به آن احتیاج دارید
* صفحه کلید را می چرخاند * اما جدی - این چرخه معیوب است. همانطور که پوسته پوسته می شود ، بدن شما لایه های پایین را به سلول های تازه نشان می دهد. اما مومیایی باعث کاهش رطوبت می شود ، بنابراین سلولهای بالایی مرده به سرعت خشک نمی شوند و پوست شما علامت "MOAR NEW CELLS PLZ" را ارسال نمی کند. با از بین رفتن مرهم ، سلول جدیدی برای جایگزینی سلولهای مرده وجود ندارد ، به این معنی که لب های شما خشک می شوند. * کل میز را ورق می زند *

4. تمام این زمان را صرف آزمایش رنگهای مختلف مو می کنید ، اما در پایان ، بهترین مورد چیزی است که با آن به دنیا آمده اید
یک لایه کنایه دیگر: شاید حتی به خاطر نیاورید که چه شکلی است ، بنابراین مجبور هستید که مادرتان برخی عکس ها را اسکن کند. اگرچه ... می توانید اینگونه ادعا کنید که این کنایه همیشه درست نیست.

5- مواردی که برای بلندتر نشان دادن مژه های خود انجام می دهید می تواند باعث شکستگی یا بدتر از آن شود
ریمل خنک است مگر اینکه به اشتراک بگذارید ، بیگودی بی خطر است مگر اینکه فشار دهید / گربه به درون شما برخورد کند ، اما دروغ و جعل ، نه خیلی. آکادمی چشم پزشکی آمریکا به شما اطلاع می دهد که قرار گرفتن فیبرهای ریز روی مژه های واقعی باعث عفونت قرنیه ، عفونت پلک ، تورم پلک و تقریبا فراموش شده مژه ها می شود!

6. ما یک دسته آرایش می کنیم و به آن می گوییم "آرایش بدون آرایش"
گناهکار.

7- شروع خیلی زود رژیم ضد پیری می تواند نتیجه معکوس داشته باشد
این یک موضوع فوق العاده بحث برانگیز است که هنوز یک تن از تحقیقات معتبر انجام نشده است ، اما اساساً ، برخی از متخصصان می گویند استفاده بیش از حد از رتینول ها و آلفا هیدروکسی اسیدها می تواند پوست را با گذشت زمان نازک کند ، باعث التهاب ، تغییر رنگ و حساسیت بیشتر آن در برابر اشعه UVA شود. بنابراین فقط برای داشتن امنیت لازم ، چطور است که ما همیشه ضد آفتاب بپوشیم و مانند مرلوت های خوب ملایم شویم ، بله؟

8- بسیاری از گرایش ها و مواد اولیه ای که به عنوان جدید به بازار عرضه می شوند ، از هزاران سال پیش وجود داشته است
چون کار می کنند. اینجا و اینجا را ببینید.

9. "چهره ای را که امروز دارید گرامی بدارید. این چهره ای است که 10 سال دیگر می خواهید."