بررسی انواع مختلف لوازم آرایشی

بررسی تخصصی لوازم آرایشی

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

فواید استفاده از لوازم آرایشی

10 مزیت شگفت انگیز لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک برای زیبایی شما!
مزایای متعدد لوازم آرایشی ارگانیک که به آنها مواد آرایشی بیولوژیکی نیز گفته می شود ، باعث شده بسیاری از افراد به آن متوسل شوند.

از آنجا که پوست بزرگترین اندام بدن است ، فرآورده هایی را که روی آن اعمال می شود جذب می کند و باعث می شود که آنها به جریان خون برسند. بنابراین استفاده از مواد آرایشی مفصل با ترکیبات طبیعی که برای پوست و سلامتی مضر نیستند بسیار مهم است.

اما استفاده از مواد آرایشی ارگانیک برای زیبایی شما چه فوایدی دارد؟ بخوانید و پیدا کنید!

10 مزیت شگفت انگیز استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک برای زیبایی شما.
1. ایمنی برای محیط زیست
مواد آرایشی ارگانیک برای محیط زیست ایمن تر هستند. با وجود بسیاری از ترکیبات مصنوعی و شیمیایی که برای تولید محصولات آرایشی سنتی استفاده می شود ، محیط نیز تحت تأثیر قرار می گیرد. توسط فرآیند تولید می تواند به هوا ، لایه ازن ، بدن و غیره آسیب برساند.

یکی از مزایای لوازم آرایشی ارگانیک این است که برای همه افراد بی خطر است. مردم ، حیوانات و محیط زیست همه از اثرات مضر مواد شیمیایی سمی در امان هستند.

2. بیشتر لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک با مواد اولیه طبیعی تولید می شود
لوازم آرایشی ارگانیک بیشتر با استفاده از مواد آلی طبیعی مانند شیر آلی الاغ ، و روغن های گیاهی ارگانیک ساخته می شود.

3. لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک برای همه انواع پوست مناسب است
یکی دیگر از مزایای لوازم آرایشی ارگانیک این است که مناسب برای مراقبت از انواع پوست است زیرا کاملاً با تمام پوست ، به ویژه با پوستهای آتوپیک و حساس سازگار است ، زیرا نیاز به درمان با مواد بسیار نرم و لطیف دارند.

4. لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک - بدون پارابن یا عطرهای مصنوعی
لوازم آرایشی ارگانیک حاوی پارابن یا عطرهای مصنوعی نیست. پارابن ها مواد نگهدارنده ای هستند که در فرآیند تولید مواد آرایشی مورد استفاده قرار می گیرند. اگرچه اینها ماندگاری محصولات را افزایش می دهند اما همچنین نشان داده شده است که تولید استروژن را مختل می کنند. برخی از متخصصان ارتباط محصولات با پارابن را با ظهور بیماری هایی مانند سرطان ، ضعف کبد و سیستم ایمنی ضعیف مرتبط دانسته اند. مواد آرایشی ارگانیک بدون استفاده از چنین موادی ساخته می شوند.

از این رو مواد آرایشی ارگانیک حاوی پارابن ، مواد نگهدارنده مصنوعی یا عطرهای مصنوعی نیستند و این باعث آلرژی و بیماری های دیگر می شود.

5. لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک بیشتر از لوازم آرایشی و بهداشتی متعارف نیست
بسیاری از افراد فکر می کنند که لوازم آرایشی ارگانیک گرانتر از محصولات معمولی است. با این حال ، فروشگاه های لوازم آرایشی زیست محیطی مانند El Greco Handmade Natural Cosmetics وجود دارد که به ما نشان می دهید اینطور نیست. به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید تا توجه داشته باشید. صابون های شیر ارگانیک ما با قیمت های مناسبی ارائه می شوند.

6. لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک: تحریک کننده نیست
حتی افرادی که پوست حساسی ندارند نیز ممکن است در محصولات آرایشی دچار مشکل شوند. اینها می توانند ، خشکی پوست ، خارش و قرمزی ایجاد کنند یا حتی محرک مشکلات پوستی شوند. کسانی که از اگزما و نوع درماتیت رنج می برند به خصوص در معرض تحریک هستند.

مواد آلی طبیعی روی پوست به اندازه کافی ملایم هستند. این از هرگونه تحریک احتمالی جلوگیری می کند و حتی به افرادی که دارای پوست حساس و شرایط پوستی ظریف هستند اجازه می دهد از استفاده از آنها لذت ببرند.

7. لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک پوست را غنی می کند
مانند بسیاری دیگر از محصولات ساخته شده با مواد ارگانیک ، مواد آرایشی طبیعی ارگانیک نیز می توانند از طریق تغذیه اضافی به پوست کمک کنند. از موادی مانند ویتامین E ، فندق جادوگر ، روغن نارگیل ، روغن زیتون ، روغن پالم و روغن کرچک معمولاً در اینگونه مواد آرایشی استفاده می شود. این مواد و موارد دیگر برای کمک به سلامت پوست بسیار مشهور هستند. این مواد همچنین پر از آنتی اکسیدان است که می تواند به دفع علائم اولیه پیری کمک کند ، یا به راحتی پوست را زیبا نگه دارد.

8. لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک پوست ندارد
مواد آرایشی معمولی حاوی مواد مختلفی از جمله مواد شیمیایی ، مواد پرکننده ، مواد نگهدارنده و رنگ های مصنوعی است که به چند مورد اشاره می شود. اگرچه ممکن است هرکسی به این موارد حساسیت نداشته باشد ، اما استفاده از آن روی پوست می تواند باعث پیر شدن پوست با سرعت بیشتری شود.

استفاده روزانه از مواد آرایشی با تمام این مواد می تواند منجر به خشکی ، خطوط ریز و حتی چین و چروک شود. برعکس ، محصولات آرایشی ارگانیک با مواد آلی طبیعی مانند روغن زیتون ، روغن نارگیل ، روغن نخل و کرچک ساخته شده اند که حاوی آنتی اکسیدان هستند و به پیری پوست کمک می کنند.

9. لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک برای مردان و زنان است
مواد طبیعی ارگانیک به شما امکان تولید محصولات آرایشی ارگانیک خارق العاده را برای مراقبت از پوست و مو زنان و مردان می دهد.

10. لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک کاملاً متناسب با بدن است
متعلق به محصولات آرایشی و بهداشتی ارگانیک بسیار مناسب بدن هستند زیرا عناصر مشابه ترکیب سلولی بدن ما را دارند که به شما امکان می دهد در دراز مدت و دراز مدت نتایج عالی کسب کنید.

چرا لوازم آرایش طبیعی EL GRECO دست ساز؟
El Greco Handmade Natural Cosmetics یک شرکت ثبت شده در هلند است - اروپا با فعالیت های تجاری در سراسر جهان. ما تأمین کنندگان خود را بر اساس استانداردهای بالای الزامات انتخاب می کنیم. ما مواد اولیه آنها را تأیید می کنیم و اینکه استفاده از آنها طبیعی و آلی است.

ما ارگانیک طبیعی خود را انجام می دهیم

صابون های شیر شیر با استفاده از روش فرآیند آهسته سرما ، به این معنی که از هیچ گرمای خارجی استفاده نمی شود بنابراین تا آنجا که ممکن است خوب بودن مواد طبیعی برای شما حفظ می شود.

مناسب برای انواع پوست ، پوست حساس ، خشکی پوست ، از جمله افرادی که اگزما یا پسوریازیس دارند.

هر بسته صابون شیر طبیعی ارگانیک الاغ با ماده اصلی Don Don ، بعنوان ماده اصلی ، درصد زیادی از روغن زیتون ارگانیک فوق العاده غنی از مواد مغذی ، به دلیل خواص شناخته شده برتر مراقبت از پوست ، که به آن روغن نارگیل ارگانیک اضافه می کنیم ، برای ایجاد کف پودر ، پایدار است. روغن نخل ارگانیک برای افزایش طول عمر ، و روغن کرچک آلی برای کف خامه ای متراکم که باعث ایجاد رطوبت و رطوبت می شود.

صابون های شیر El Greco Cosmetics Natural Donkey دارای عطر تمساح طبیعی هستند. آنها رنگ و عطر مواد طبیعی را که ما اضافه می کنیم مانند اسطوخودوس ، بلغور جو دوسر ، کورکوما و عسل به دست می آورند. علاوه بر این ، آنها همچنین سفتی عضلات ، رگ به رگ شدن و سایر دردهای جسمی را کاهش می دهند.

ما مواد طبیعی فوق الذکر را اضافه می کنیم تا به رنگهای طبیعی ، عطر و بوی آن بخشیده و خواص این مواد را به محصولات نهایی منتقل کنیم - صابون های شیر El Greco Cosmetics Natural Organic Donkey

صابون های شیر El Greco Cosmetics Natural Organic Donkey قابلیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد ، و به کاهش دید اسکارها و علائم کشش کمک می کند.

صابون های شیر El Greco Cosmetics Natural Organic Donkey پوست شما را هنگام ترک حمام به آرامی تمیز کرده و کمی معطر می کنند.

صابون های شیر El Greco Cosmetic’s Natural Organic Donkey برای کاهش چربی پوست استفاده می شود ، در حالی که پوست خشک ، حساس و تحریک شده را تسکین می دهد.

با استفاده از صابون های شیر El Greco Cosmetic’s Donkey آرام و بدون تنش باشید.

آیا شما آماده استفاده از صابون های شیر El Greco Cosmetic’s Natural Donkey برای پوست ، مو و تمام بدن خود هستید؟

تنها کاری که برای شروع باید انجام دهید بازدید از وب سایت ما و خرید مستقیم از فروشگاه اینترنتی ما است.

استفاده از صابون شیر طبیعی Organic Donkey یک روش مناسب برای درمان پوست با تمام مزایای معجزه آسای آن است.

صابون های شیر الاغ ما با استفاده از شیر تازه الاغ مزرعه ما ساخته می شود.

مناسب برای انواع پوست ، پوست حساس ، خشکی پوست ، از جمله افرادی که اگزما یا پسوریازیس دارند.

چگونه می توانید از صابون شیر Donkey استفاده کنید؟ soap صابون را روی دستها یا پارچه شستشو بگذارید و به صورت و بدن خود بمالید.

قرن ها است که خواص شگفت انگیز صابون طبیعی شیر الاغ الاغ شناخته شده ، ستوده شده ، تجربه شده و از آن لذت برده اند. آیا زمان آن نیست که شما هم از این مزایا لذت ببرید؟

بهترین راه برای فهمیدن این است که آن را امتحان کنید! تعدادی از صابون های شیر الاغی بلغور جو دوسر طبیعی ، یا صابون های شیر الاغ الاغی Curcuma ، یا صابون های شیر الاغ طبیعی الاغی یا صابون های شیر الاغ الاغی یا صابون های شیر طبیعی الاغ طبیعی ما ، که همه آنها با روغن نارگیل هستند ، خریداری کنید. ، روغن زیتون ، روغن نخل و روغن کرچک ، از فروشگاه الکترونیکی وب سایت ما و آنها را امتحان کنید.

من می توانم به شما اطمینان دهم ، تجربه ارزش آن را خواهد داشت.

اگر خرید شما 50 یورو یا بیشتر باشد ، ما صابون های دست ساز طبیعی الاغ خود را به صورت رایگان به سراسر جهان ارسال می کنیم.

شما مقاله کامل وبلاگ ما را می خوانید! آره !! تحصیلات جدید شما یک کوپن اضافی به شما داده است که با تخفیف 30 درصدی اولین سفارش کل شما ، تخفیف می خورد! هنگام پرداخت از کوپن خود استفاده کنید.

برای دریافت خرید اینجا را کلیک کنید

آیا شما این پست را دوست دارید؟ آه تا خبرنامه ما بکشید. آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و ما را دوست داشته باشید و آن را با دوستان خود در فیس بوک ، توییتر ، Pinterest و G + به اشتراک بگذارید

بیشتر در مورد لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک بخوانید
روند بازار محصولات آرایشی و بهداشتی ارگانیک شمالی باعث رونق بازار جهانی می شود

10 مزیت برتر صابون دست ساز ساخته شده با شیر خر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nr

تم تولد

ایده های دکوراسیون جشن تولد برای بچه های شما.

احزاب تولد و تجربه های CIRCUS

یک دور زدن فوق العاده ، تعادل ، شعبده بازی ، کوهنوردی در جشن سیرک ایجاد کنید که برای همیشه به یاد داشته باشید. از 4 تا 104 سالگی ، ما برای تم تولد شما یک جشن تولد ، فعالیت خانوادگی یا یک کار شادی برگزار خواهیم کرد. با راهنمایی مربیان متخصص در ذوزنقه سفارشی ساخته شده با سقف های 40 سانتی متر ، گودال کف عمیق اضافی ، در ترامپولین زمینی و همه اسباب بازی های سیرک پرنده ، متعادل کننده و حقه بازی که ممکن است بخواهید امتحان کنید ، بازی کنید.

 

جزئیات

چه مواردی شامل می شود؟

یک جشن تولد یا سیرک در NECCA شامل موارد زیر است:

 

آموزش سیرک حرفه ای با بیش از 6 دانش آموز به ازای هر معلم

گروه گرم شدن

انتخاب یادگیری ذوزنقه ، پارچه ، مینی ترامپولین یا ترامپولین زمینی ، سیم تنگ ، حقه بازی ، اهرام انسانی ، دلقک ، آکروباتیک یا کره زمین. Flying Trapeze نیز موجود است - برای اطلاعات بیشتر به زیر مراجعه کنید.

صندلی ها و میزهای ارائه شده (در زیر به قیمت زمان مهمانی مراجعه کنید).

قیمت گذاری دستورالعمل

قیمت پایه مهمانی 120 دلار برای حداکثر شش شرکت کننده برای یک ساعت آموزش سیرک است. هر دلار 15 دلار در هر ساعت. برای گروه ها یا مهمانی های بزرگتر بیش از یک ساعت ، برنامه ریز مهمانی ما در دسترس است تا به شما در برنامه ریزی کمک کند.

لوازم آنلاین مهمانی ، فروشگاه های لوازم مهمانی ، فروشگاه مهمانی

ما بهترین انتخاب لوازم مهمانی را برای خرید شما در فروشگاه آنلاین مهمانی مهمانی داریم. لوازم مهمانی تولد برای کودکان ، ظروف پلاستیکی ، تزیینات مهمانی ، لوازم مهمانی بزرگسالان ، دعوت های مهمانی و موارد دلخواه مهمانی را پیدا کنید. ما برای برگزاری یک مهمانی به یادماندنی و مقرون به صرفه همه چیزهایی را که شما نیاز دارید حمل می کنیم. خرید کلاه مهمانی ارزان برای کودکان ، آب نبات به صورت عمده ، بازی های مهمانی تولد ، کیف گودی ، عمده فروشی اسباب بازی های جدید و بیشتر. به دنبال فروشگاه مهمانی در نزدیکی من هستید؟ با انتخاب عظیم ما که رقیب هر فروشگاهی است ، در هر زمان و بصورت آنلاین خرید کنید.

 

 

ایده های مهمانی منحصر به فرد برای فارغ التحصیلی ، مهمانی های تولد ، عروسی و جشن های کودک را در فروشگاه لوازم مهمانی آنلاین ما دریافت کنید. یا یک مهمانی تم مانند Luau ، Fiesta ، Pirate Party ، Carnival ، Sports Party یا Western Theme Party را برنامه ریزی کنید. ما ایده های Party Party داریم که می تواند در برنامه ریزی مهمانی شما برای هر مهمانی ، رویداد و مهمانی موضوعی به شما کمک کند. قیمت های پایین ما به شما امکان می دهد مهمانی به یادماندنی را بدون شکستن بانک برگزار کنید. برای کلیه نیازهای مهمانی خود از جمله لوازم مهمانی عمده به تجارت شرقی اعتماد کنید.

کیک و زمان حاضر

ما برای مهمانی های تولد با میز و صندلی یک کیک و فضای باز در دسترس داریم. هر نیم ساعت برای رزرو این فضا علاوه بر قیمت دستورالعمل پایه 50 دلار در هر نیم ساعت است.

 

شرکت کنندگان باید 6 سال یا بیشتر برای گروه های سنی مختلط باشند. دانش آموزان جوان تر 4 و 5 ساله را می توان در یک رویداد مناسب سنی پذیرفت. ما در زمان رزرو 50٪ ودیعه می خواهیم.

 

لطفاً فرم موجود در این صفحه را تکمیل کنید و برای رزرو رویداد شما به شما pronto خواهیم پرداخت!

اگر هنوز در مورد موضوع مهمانی جشن تولد دو ذهن هستید و به فکر انتخاب کالای مشابه هستید ، مکانی عالی برای مقایسه قیمت ها و فروشندگان است. ما به شما کمک خواهیم کرد تا بفهمید آیا ارزش پرداخت هزینه اضافی برای یک نسخه پیشرفته را دارد یا اینکه با تهیه کالای ارزان قیمت به همان معامله خوبی می پردازید. و اگر فقط می خواهید خودتان را معالجه کنید و گران ترین نسخه را بیرون بزنید ، همیشه مطمئن خواهید شد که می توانید بهترین قیمت را برای پول خود دریافت کنید ، حتی به شما اطلاع می دهد که چه زمان بهتر منتظر شروع تبلیغ هستید ، و پس اندازهایی که می توانید انجام دهید. باعث افتخار می شود که هنگام خرید از یکی از صدها فروشگاه و فروشنده در سیستم عامل ما ، همیشه یک انتخاب آگاهانه داشته باشید. هر فروشگاه و فروشنده از نظر مشتری ، از نظر خدمات ، قیمت و کیفیت از مشتری برخوردار است. به علاوه می توانید با خواندن نظرات و نظرات ترک شده از کاربران ، از رتبه بندی فروشگاه یا فروشنده جداً مطلع شوید و همچنین قیمت ها ، حمل و نقل و تخفیفات مربوط به همان محصول را با یکدیگر مقایسه کنید. هر خرید دارای درجه بندی ستاره ای است و اغلب نظرات مشتریان قبلی در توصیف تجربه معامله آنها وجود دارد ، بنابراین شما می توانید هر بار با اطمینان خرید کنید. به طور خلاصه ، لازم نیست که حرف ما را قبول کنید - فقط به میلیون ها مشتری خوشحال ما گوش دهید.

تزیینات تولد

ما طیف گسترده ای از لوازم مهمانی جشن تولد را بر اساس تم ارائه می دهیم تا تولدها را خاص و به یاد ماندنی کنیم. با شروع دعوت ، تمام لوازم مهمانی تولد را می توان با نام و تصاویر در هر کجا که قابل استفاده باشد ، سفارشی کنید ما همچنین تزیینات مهمانی عمومی مانند پوم پوم ، بادکنک ، شمع و غیره و ظروف میز مانند بشقاب ، فنجان و دستمال را ارائه می دهیم.

 

تزیینات دوش کودک

حمام کودک یک موقعیت بسیار به یادماندنی برای یک مادر آینده است. تزیینات مهمانی مخصوص دوش نوزادان جنسیتی جنسیت Neutral برای خاص بودن روز شما ، در Untumble موجود است. Mom-to-Be Sash ، مدالها ، لوازم جانبی عکسبرداری از زایمان بخشی از پیشنهاد ما برای مهمانی های دوش کودک است.

 

E-Vite

Untumble طیف گسترده ای از دعوت نامه ها و سلام واتساپ رایگان را ارائه می دهد. در روز تولد عزیزان خود را با یک تصویر در تبریک آرزو کنید یا در عرض چند ثانیه یک مهمانی سفارشی را ترتیب دهید. Seasons Greetings & Festivals همچنین جلوه خاصی به روابط شما با عزیزانتان می بخشد.

 

عکس پرده ها

هیچ مهمانی بدون غرفه عکس کامل نیست. ما برای تولدها ، عروسی ها ، Mehendi و Sangeet طیف وسیعی از وسایل عکس ارائه می دهیم. لوازم جانبی عکس کودک دوش سرگرم کننده نیز برای افزودن یک عنصر سرگرم کننده به مهمانی شما در دسترس است. غرفه های عکس فیس بوک و اینستاگرام را می توان با نام و عکس های خود سفارشی کرد. ما همچنین لوازم مهمانی را برای مهمانی های شرکت های بزرگ یا مضامین دیگر با هزینه بسیار مناسب سفارشی می کنیم.

 

لوازم التحریر عروسی

Untumble لوازم التحریر عروسی شخصی را راه اندازی می کند تا جلوه خاصی به عروسی های شما ببخشد. کارت های "ذخیره تاریخ" ، کارت های تکرار عروسی ، برچسب های اتاق مانع ، برچسب های کیف ، علائم خوشامدگویی و موارد دیگر را سفارشی کنید. برای بحث و طراحی طیف لوازم التحریر عروسی خود با ما تماس بگیرید.

 

مضامین تولد بزرگسالان

تزیینات جشن چهلمین روز تولد ، وسایل جشن تولد 50 سالگی و همچنین وسایل مهمانی 60 سالگی برای بیرون آوردن کودک در حیوانات مهمانی بزرگتر. همه لوازم جانبی را می توان با نام و سن سفارشی کرد تا جلوه خاصی به مهمانی شما ببخشد.

 

حضور خرده فروشی و آنلاین ما

Untumble حضور خرده فروشی خود را در کویمباتوره ، تامیل نادو دارد. ما به زودی از طریق حق امتیاز به شهرهای ردیف 1 و ردیف 2 گسترش خواهیم یافت. بستر تجارت الکترونیکی Untumble.com ما به ما کمک کرده است تا جادوی خود را در سراسر کشور به شهرهای مختلف مانند احمدآباد ، بنگلور ، چندیگار ، چنای ، کویمباتوره ، گورگاون ، گوالیور ، گوا ، حیدرآباد ، جیپور ، کوچی ، کلکته ، کانپور ، لاکنو ، بمبئی گسترش دهیم. ، میسور ، دهلی ، نویدا ، پونا ، پوندیچری ، تانه ، وادودرا ، ویجایاوادا و ویشاکاپاتنام.

 

مدیریت رویداد

 

آره ! خدمات Untumble شامل مدیریت کل مهمانی موضوعی شما است ، به این معنی که ما می توانیم از مکان ، غذا ، دکوراسیون و سرگرمی شما مراقبت کنیم. از سال 2013 ما بیش از 500 رویداد ترتیب داده ایم و در زمینه مدیریت مهمانی های جشن تولد تخصص داریم. خدمات رویداد ما فقط در کویمباتوره و اطراف آن در دسترس است. ما کل منطقه Coimbatore را شامل می شود که شامل سالم ، Erode ، Tirpur ، Ooty ، Pollachi و Madurai است. ما همچنین چندین گزینه برای سرگرمی داریم.

و اگر تازه وارد هستید ، به شما اجازه خواهیم داد که یک راز را وارد کنید. درست قبل از کلیک کردن روی "خرید اکنون" در فرآیند معامله ، کمی وقت بگذارید تا کوپن ها را بررسی کنید - و حتی بیشتر هم پس انداز می کنید. شما می توانید کوپن های فروشگاهی ، کوپن ها را پیدا کنید یا می توانید هر روز با بازی در برنامه کوپن جمع کنید. و از آنجا که اکثر فروشندگان ما حمل و نقل رایگان را ارائه می دهند - فکر می کنیم موافقت می کنید که این موضوع مهمانی تولد را با یکی از بهترین قیمت های آنلاین دریافت کنید.

 

 

ما همیشه جدیدترین فناوری ، جدیدترین روندها و بیشترین صحبت درباره برچسب ها را داریم. در هر زمان ، کیفیت ، قیمت و خدمات عالی به صورت استاندارد ارائه می شود. بهترین تجربه خریدی که تاکنون داشته اید را اینجا شروع کنید.

http://site-2943661-4193-7772.mystrikingly.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nr

تم تولد خرید بهترین تم های تولد

از گذشته تا به امروز،از تم تولد برای تزئین جشن تولد مردم استفاده می کردند به این گونه که هنگام گرفتن جشن تولد،جشن نامزدی،عروسی و غیره با یک سری وسایل تزئینی از قبیل : بادکنک،ریسه،کاغذ رنگی،حروف و غیره برای زیبا تر شدن جشن و هیجان و روح دادن به جشن مورد نظر شروع به تزئین یا محل برقراری جشن یا تولد انجام می دانند که بسته به سن و روحیات شخص و سلیقه ایت تزئینات انجام میشد.

حال امروزه با استفاده بیش تر از اینترنت و ورود مردم به دنیای مجازی شکل و تزئین جشن تولد رنگ و بویی تازه پیدا کرده است که آن را تم تولد می نامند.تم تولد به این گونه می باشد که با در نظر گرفتن سبک خاص،یا رنگ مورد نظر یا برای کودکان در نظر گرفتن کاراکتر محبوب شان بسته به آن وسایل مربوط و ست و یکرنگ را تهیه می کنید و تزئینات را به کمک آن انجام می دهید.همچنین انتخاب تم تولد بسته به کودک(دختر یا پسر)،بزرگسال(دختر یا پسر) نیز بستگی دارد.حال با فایو میجر همراه باشید تا شما را بیش تر با تم و ست تولد آشنا کنیم.

 

 

امسال تولدی سری به شما زد؟

گاهی اوقات قبل از اینکه آن را بشناسید ، روز ویژه شما یا یکی از عزیزانتان اینجا است و برنامه ای برای جشن نگرفتید. ما می دانیم که تصمیم گیری در مورد یک مهمانی که شما و همه مهمانان از آن لذت خواهید برد دشوار است. به همین دلیل ما یک مولد موضوعات جشن تولد ایجاد کردیم که به شما انواع الهام جشن برای روز بزرگ را می دهد. با توجه به سبک مهمانی و سن مهمان ، ما ایده های خوبی را پیشنهاد خواهیم داد تا شما را در مسیر موفقیت در برنامه ریزی مهمانی خوب قرار دهیم!

 

یک موضوع برای مهمانی شما می تواند راهی عالی برای زنده کردن جشن شما باشد. ما می توانیم در انواع موضوعات مهمانی مانند: وگاس ، Masquerade ، Casino ، 007 James bond ، Best of British و بیشتر کمک کنیم! به هر مناسبتی که باشد ، ما می توانیم به توسعه تم شما برای واقعیت واقعیت کمک کنیم. با استفاده از دکوراسیون و پارچه های خیره کننده ، وسایل و نورپردازی ، هر مکان و هر مکانی می تواند تغییر شکل دهد. برای الهام بیشتر و ایده تخصصی که می توانیم برای مهمانی شما به کار ببریم ، از مطالعات موردی مربوط به مهمانی های مهمانی و شرکت های بزرگ ما بازدید کنید.

https://5majour.ir/birthday-theme/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nr