از گذشته تا به امروز،از تم تولد برای تزئین جشن تولد مردم استفاده می کردند به این گونه که هنگام گرفتن جشن تولد،جشن نامزدی،عروسی و غیره با یک سری وسایل تزئینی از قبیل : بادکنک،ریسه،کاغذ رنگی،حروف و غیره برای زیبا تر شدن جشن و هیجان و روح دادن به جشن مورد نظر شروع به تزئین یا محل برقراری جشن یا تولد انجام می دانند که بسته به سن و روحیات شخص و سلیقه ایت تزئینات انجام میشد.

حال امروزه با استفاده بیش تر از اینترنت و ورود مردم به دنیای مجازی شکل و تزئین جشن تولد رنگ و بویی تازه پیدا کرده است که آن را تم تولد می نامند.تم تولد به این گونه می باشد که با در نظر گرفتن سبک خاص،یا رنگ مورد نظر یا برای کودکان در نظر گرفتن کاراکتر محبوب شان بسته به آن وسایل مربوط و ست و یکرنگ را تهیه می کنید و تزئینات را به کمک آن انجام می دهید.همچنین انتخاب تم تولد بسته به کودک(دختر یا پسر)،بزرگسال(دختر یا پسر) نیز بستگی دارد.حال با فایو میجر همراه باشید تا شما را بیش تر با تم و ست تولد آشنا کنیم.

 

 

امسال تولدی سری به شما زد؟

گاهی اوقات قبل از اینکه آن را بشناسید ، روز ویژه شما یا یکی از عزیزانتان اینجا است و برنامه ای برای جشن نگرفتید. ما می دانیم که تصمیم گیری در مورد یک مهمانی که شما و همه مهمانان از آن لذت خواهید برد دشوار است. به همین دلیل ما یک مولد موضوعات جشن تولد ایجاد کردیم که به شما انواع الهام جشن برای روز بزرگ را می دهد. با توجه به سبک مهمانی و سن مهمان ، ما ایده های خوبی را پیشنهاد خواهیم داد تا شما را در مسیر موفقیت در برنامه ریزی مهمانی خوب قرار دهیم!

 

یک موضوع برای مهمانی شما می تواند راهی عالی برای زنده کردن جشن شما باشد. ما می توانیم در انواع موضوعات مهمانی مانند: وگاس ، Masquerade ، Casino ، 007 James bond ، Best of British و بیشتر کمک کنیم! به هر مناسبتی که باشد ، ما می توانیم به توسعه تم شما برای واقعیت واقعیت کمک کنیم. با استفاده از دکوراسیون و پارچه های خیره کننده ، وسایل و نورپردازی ، هر مکان و هر مکانی می تواند تغییر شکل دهد. برای الهام بیشتر و ایده تخصصی که می توانیم برای مهمانی شما به کار ببریم ، از مطالعات موردی مربوط به مهمانی های مهمانی و شرکت های بزرگ ما بازدید کنید.

https://5majour.ir/birthday-theme/