بررسی انواع مختلف لوازم آرایشی

بررسی تخصصی لوازم آرایشی

۱۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

انواع خط چشم و استفاده از آن

انواع مختلف خط چشم

تاریخچه خط چشم

شاید فکر کنید خط چشم چیز جدیدی است اما جالب است بدانید که تاریخچه این وسیله آرایشی به هزاران سال قبل بازمی‌گردد و از زمان مصریان باستان و حتی پیش از آن نیز رایج بوده است. از عصر برنز که حدود ۵۰۰۰ سال پیش را شامل می‌شود مردم از چیزی شبیه به سرمه که ترکیبی از جنس سرب بود برای آرایش چشمان خود استفاده می‌کرده‌اند و در مصر باستان نیز استفاده از خط چشم‌های ضخیم رایج بوده است که نشانه‌های آن را می‌توان در نقاشی‌ها و مجسمه‌های آن سرزمین مشاهده کرد. در آن دوران مردم معتقد بودند که کشیدن خط چشم آن‌ها را از چشم بد دور نگه می‌دارد. خط چشم‌ها در مصر باستان از موادی مثل کانی مس و آنتیموان تهیه می‌شد و سرمه هم که ترکیبی سربی بود از همین مصر باستان به آسیا و خاورمیانه گسترش یافت. در سال ۱۹۲۰ با کشف مقبره توتانخامون دنیای غرب تحت تاثیر تصاویری قرار گرفت که از این مقبره‌ها منتشر می‌شد. با این تاثیر، دنیای آرایش نیز متحول شد و آرایش به چیزی رایج تبدیل شد و پس از آن بود که زنان توانستند آزادانه آرایش کنند و از خط چشم استفاده کنند. از دهه ۱۹۶۰ خانم‌ها از خط چشم‌های مایع برای کشیدن خطوط ضخیم دور چشم خود استفاده می‌کنند و برای این کار از رنگ‌های مشکی و سفید هم کمک می گرفتند. طراحانی مثل ماری کوانت در توسعه این سبک آرایش نقش مهمی داشتند و به این ترتیب خط چشم، ریمل و سایه به اجزای اساسی آرایش خانم‌ها تبدیل شد.

خط چشم

 

خط چشم از چه چیزهایی ساخته می‌شود؟


به طور کلی خط چشم‌ها انواع مختلفی دارند و می‌توانند مدادی، مایع یا کرمی و ژلی باشند، خوشبختانه امروزه از مواد سمی مثل سرب در ترکیب خط چشم‌ها استفاده نمی‌شود اما مثل همه لوازم آرایشی خط چشم هم می‌تواند فرمول و ترکیب متفاوت و متنوعی داشته باشد اما از هر نوع و مارکی که استفاده کنید سه فاکتور اصلی در ترکیب آن ثابت و ضروری خواهد بود، این سه ترکیب عبارتند از ماده ورقه کننده، ماده غلیظ کننده و رنگدانه. ماده ورقه کننده این وظیفه را دارد که ترکیب خط چشم را به صورت یک ورقه نازک روی پوست شما شکل دهد و کشیدن آن را آسان‌تر کند. ترکیب بعدی که غلیظ کننده نام دارد شامل موادی است که بافت و حجم خط چشم را شکل می‌دهند و آن را از یک جوهر رنگی معمولی متمایز می‌کند. این مواد شامل موم، صمغ و ژل‌های مختلفی است که از منابع طبیعی به دست می‌آیند، بهترین خط چشم‌ها حاوی موم ژاپنی هستند که از نوع درخت به نام درخت موم که در ژاپن می‌روید به دست می‌آیند.

آخرین فاکتور، رنگدانه است که رنگ خط چشم را شکل می‌دهد و برای رنگ مشکی و قهوه‌ای معمولا از اکسیدهای آهن و برای رنگ‌های روشن‌تر مثل سفید از دی اکسید تیتانیوم استفاده می‌شود. اکسید کروم رنگ سبز و ماده اولترامارین هم رنگ آبی به دست می‌دهد. از آن جایی که خط چشم خیلی نزدیک به چشم کشیده می‌شود بنابراین بسیار مهم است که ترکیبات موجود در آن برای چشم زیان آور نباشند و باعث حساسیت  چشمی نشوند. سایت EWG پایگاه داده کاملی را درباره ردیابی مواد سمی موجود در محصولات آرایشی ارائه داده است و شما می‌توانید برندهای تایید شده را در این مجموعه مشاهده کنید. منبع اطلاعت دیگری که در این مورد مفید خواهید بود پایگاه PETA است که لیستی از برندهای آرایشی را منتشر کرده است که روی حیوانات آزمایش انجام نمی‌دهند.

 

 

 

بسته به نوع آرایشی که می خواهید داشته باشید، احتمالاً بهتر است که از خط چشم متفاوتی استفاده نمایید. در زیر لیستی از انواع خط چشم ها و نحوه استفاده آن ها نوشته شده است.

انواع خط چشم

برای فهمیدن این که چگونه یک خط چشم را به صورت حرفه ای استفاده کنید اول تصمیم بگیرید که از میان انواع مختلف خط چشم کدام بهتر به پوست شما می آید و قابل استفاده است، سپس فکر کنید به اینکه چه رنگ هایی چهره تان را در روز و شب بهتر می کند.


خط چشم انواع گوناگونی دارد:
با مداد کشیدن، خط چشم مایع، نمد مالی کردن با یک وسیله نوک تیز، قالب خط چشم مداد ابرو. هر کدام از آن ها مزایایی دارند. همه آن ها اولویت دارند بر دیگری. هر نوع از خط چشم ها نحوه استفاده ی مخصوص به خود را دارد. بنابراین شما باید آن گونه ای را انتخاب کنید که توانایی استفاده از آن را داشته باشید.
 
مداد:
استفاده از این نوع خط چشم عادی است و شکلی مردمی دارد. بیشتر زن ها استفاده از مداد نرم برای خط چشم بهتر از استفاده از مداد های خشن و سخت می دانند مداد های گران قیمت معمولا نرم و ملایم اند و به راحتی با یک اسفنج پاک می شوند.
البته ممکن است خط چشم های موجود در محل زندگی شما از خط چشم های خوب و گران قیمت نباشد اما مطمئنا نرم هستند و با یک پارچه کتون و صابون پاک می شوند.
 خط چشم مایع:
این نوع خط چشم سخت ترین مدل خط چشمی می باشد که می توان آن را استفاده نمود اما این نوع خط چشم می تواند بسیار دقیق و زیبا باشد. خط چشم های مایع معمولا به صورت ماژیکی تولید می شوند. از آنجایی که بدون تمرین استفاده از این خط چشم مشکل می باشد بهتر است اول به سراغ مدل های دیگر خط چشم رفته و هنگامی که دست ماهر تر شد از نوع خط چشم استفاده کنید.
 
برای استفاده از این نوع خط چشم نیاز به دستان ثابتی دارید و باید خط چشم را به صورت خط های کوچکی نزدیک به پلک چشم بکشید. بهتر است از وسط پلک چشم شروع کرده و به آرامی خط چشم را بالای پلک بکشید تا به گوشه چشم خارجی برسید. اگر دوست دارید خط چشم را سراسری بکشید می توانید دوباره بعد از کشیدن خط چشم در قسمت بیرونی از قسمت گوشه چشم شروع کرده و خط چشمی به آرامی تا وسط چشم بکشید و این خط را به خط کشیده شده قبلی متصل نمایید.
 
قلم خط چشم:
قلم خط چشم و مداد مومی از بهترین کالا هایی اند که عرضه شده اند. هر دوی آن ها چشم گیر تر از مداد به نظر می رسند و استفاده آن ها از خط چشم مایع راحت تر است. اگر شما یک خط چشم اساسی می خواهید بهتر است از قلم یا مداد مومی استفاده کنید.
 

ترفندهایی برای کشیدن خط چشم مایع
حال که با تاریخچه و ترکیبات خط چشم آشنا شدید می‌خواهیم در ادامه ترفندهایی مهم و کاربردی را برای کشیدن خط چشم‌های مایع بیان کنیم، همان طور که می‌دانید خط چشم مایع پردردسرترین نوع خط چشم است و کشیدن آن روی چشم بسیار مشکل است و اگر خطا کنید همه زحمت شما به هدر خواهد رفت.

همیشه مستقیم به آینه نگاه کنید و سر خود را بالا یا پایین نگیرید، کشیدن خط چشم‌های مایع را همیشه از گوشه خارجی آن و درست از همان نقطه‌ای شروع کنید که می‌خواهید خط چشم شما آن‌جا به پایان برسد. به این ترتیب راحت‌تر می‌توانید زاویه خط چشم را پیدا کنید و از کشیدن خطوطی که زاویه خیلی تندی دارند و یا زیادی راست هستند نجات خواهید یافت! ابتدا با یک نقطه کوچک و ظریف این نقطه انتهایی را مشخص کنید سپس از گوشه داخلی چشم شروع کنید و سعی کنید با بهترین قوس ممکن آن را به نقطه انتهایی متصل کنید. این قوس را با خطوط کوتاه ادامه دهید و هر چند وقت یک بار به پایین نگاه کنید تا مطمئن شوید خط را در محل مناسبی می‌کشید. اگر در این کار دچار اشتباه شدید نگران نشوید تا زمانی که این مایع خشک نشده است شما می‌توانید با یک گوش پاک کن که به مرطوب کننده آغشته شده است اشتباه خود را پاک کنید. این ترفند روشی عالی برای پاک کردن خط چشم است و باعث می‌شود خطی که کشیده‌اید تمیزتر شده و انتهای آن به خوبی تیز شود.

یک تکنیک دیگر برای این کار استفاده از یک قلموی ظریف، یک سایه چشم قهوه‌ای و آب است. ابتدا قلمو را داخل آب خیس کنید و در پالت سایه قهوه‌ای فرو برده و در امتداد خط مژه خود کشیده و کمی ادامه دهید. سپس یک خط چشم ماژیکی یا مایع بردارید و روی این خط را با آن پررنگ کنید با این کار هیچ فاصله‌ای بین خط چشم و خط مژه شما مشخص نخواهد بود و آرایش یک دست و حرفه‌ای به نظر خواهد رسید. در انتها مژه‌ها را فر کنید و ریمل بزنید و در صورت تمایل از مژه مصنوعی برای کامل کردن آرایش چشمان خود استفاده کنید.

 

آموزش خط چشم کشیدن

ترفند بعدی برای استفاده از خط چشم‌های مایع این است که قبل از شروع به کار با یک سایه قهوه‌ای و برس زاویه دار محل درست خط چشم را مشخص کنید. اگر در این مرحله اشتباه کنید تصحیح آن بسیار ساده خواهد بود و هر وقت که دیدید به ایده‌آل‌ترین فرم رسیده اید می‌توانید دست به کار شوید و کشیدن خط با مایع خط چشم را آغاز کنید. در هر صورت اگر در این مرحله هم دچار اشتباه شدید می‌توانید با گوش پاک کنی که به کرم مرطوب کننده آغشته شده است اشتباه خود را اصلاح کنید و در نهایت با کمی کانسیلر کثیفی‌های به وجود آمده را بپوشانید.

اگرچه با خط چشم‌های مایع می‌توان آرایشی حرفه‌ای داشت اما محو کردن آرایش با آن‌ها ممکن نیست و باید نوک خط کاملا نیز باشد. در حالی که گاهی مایع مورد نظر کمی غلیظ و اضافی از درب آن خارج می‌شود و کشیدن خطوط ظریف را مشکل می‌کند. به همین دلیل کارشناسان توصیه می‌کنند قبل از این کار برس را با یک دستمال کاغذی تمیز کنید تا مواد اضافی از سطح آن جدا شود. اگر می‌خواهید آرایش چشمان شما دوام زیادی داشته باشد از خط چشم‌های ژلی یا کیکی و با استفاده از قلموی مخصوص استفاده کنید. برای تصحیح خطاها هم بهتر است به جای گوش پاک کن معمولی از گوش پاک کن‌های مخصوص آرایش که نوک تیز هستند استفاده کنید.

 

چگونگی انتخاب رنگ خط چشم
رنگ سیاه برای خط چشم به همه زنان می آید و و بیشتر زنان به رنگ چشم سیاه تمایل دارند. در حقیقت رنگ سیاه، رنگی محکم و قوی برای پوست است. رنگ زغال چوب یا قهوه ای رنگی نرم و ملایم به نظر می رسد که بیشتر زنان در آرایش روز از آن استفاده می کنند و اگر پوست و مویی بلوند یا طلایی دارید این یک رنگ مناسب برای شما است.
 
از استفاده کردن از بعضی رنگ های روشن برای خط چشم در شب نهراسید. رنگ ارغوانی، سبز و حتی قرمز در شب ، خط چشمی قابل توجه برای شما می سازد. زمانی که شما به باشگاه یا کلوپ می روید سعی کنید یکی از این رنگ ها را استفاده کنید تا خنده دار تر و جالب تر به نظر برسید. همچنین می توانید از خط چشم یا نقره ای در شب استفاده کنید. به علاوه یک قسمت از جط چشم را در گوشه ها برای زمانی که پلک های شما خسته می شود بلند تر و دراز تر بکشید.
بهترین راه برای استفاده از خط چشم

استفاده از خط های کوتاه بهتر است از کشیدن یک خط سخت است که به چشم ها آسیب می رساند. با یک دست پلکتان را محکم نگه داشته و با دست دیگر به آسانی شروع به کشیدن خط کنید. از وسط پلک چشمتان به سمت گوشه های بیرون است. برای ایجاد یک خط چشم با دوام و بلند مداد را در سراسر چشم حرکت داده و به پلک بچسبانید.
 
اگر تصمیم به استفاده از خط چشم درونی دارید از مداد یا مداد مومی استفاده نکنید چون باعث تحریک چشم و عفونت به وسیله ی میکروب های موجود در دستان می شود، برای این نوع خط چشم بهتر است از خط چشم های مایع استفاده کنید.
به چشم های گربه نگاه کنید، خط چشم های او کمی ارز چشمش به سمت بیرون کسیده و به طرف بالا تغییر جهت داده. این نوع خط چشم نسبت به خط چشم مایع نسبت به خط مایع کمتر چشم گیر است و بیشتر مناسب استفاده در روز است.
 

منبع 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nr

7 نکته مهم در استفاده از کرم مرطوب کننده برای داشتن پوستی جوان

7 نکته مهم در استفاده از کرم مرطوب کننده برای داشتن پوستی جوان

آیا از کرم های پوستی و لوسیون های مرطوب کننده خود بیشترین استفاده را می کنید؟ دوباره از رژیم زیبایی خود استفاده کرده و ظاهر خود را با این نکات سالم برای پوستهای جوان تر به روز کنید.

1 / 71. بدانید چه موقع از مرطوب کننده استفاده کنید
1. بدانید چه موقع از مرطوب کننده استفاده کنید
دوش بلند و گرم ، رطوبت خود را از بین می برد و روغنهای محافظ آن را شستشو می دهد. محدود کردن دوش بیش از ده دقیقه و خنک نگه داشتن آب در جای خود می تواند به کاهش تلفات کمک کند.

برای پوست جوان تر ، با استفاده از کرم یا لوسیون ظرف سه دقیقه پس از خروج از وان یا دوش ، رطوبت را قفل کنید.

 

2 / 72. یک مرطوب کننده با مواد ترمیم کننده پوست انتخاب کنید
2. یک مرطوب کننده را با مواد ترمیم کننده پوست انتخاب کنید
اگر پوست شما نازک و حساس است ، مرطوب کننده ها می توانند خشکی و حتی اشک ریزش را متوقف کنند. با بررسی این ترکیبات فعال ، موارد مورد علاقه خود را سفارشی کنید:

Humectants: اینها شامل گلیسیرین ، سوربیتول ، اوره یا گلیکول پرولن است. آنها با کشیدن آن از لایه های عمیق تر پوست ، آب جذب می کنند. آنها برای افراد دارای پوست روغنی گزینه های خوبی هستند.

مشروبات الکلی: ژله نفتی ، لانولین و موم زنبور عسل نمونه های خوبی هستند. آنها از تبخیر آب جلوگیری می کنند.

ترکیبات ترمیم مانع: اینها شامل سرامید ، مونولاورین و اسید لینولئیک است. این مواد که اغلب در ترکیب با دیگران مانند کلسترول مورد استفاده قرار می گیرند ، به ترمیم سد پوست کمک می کنند تا از رطوبت و آسیب دیدن جلوگیری کنند.

3 / 73. قیمت را با کیفیت برابر نکنید
3. قیمت را با کیفیت برابر نکنید
هنگامی که یک سازمان بزرگ مصرف کننده مرطوب کننده ها را آزمایش کرد ، دریافت که هر دو کالای گران قیمت و ارزان قیمت نیز با هم کار می کنند. (با ساختن ماسک های مرطوب کننده صورت خود ، حتی بیشتر از پول دریافتی خود را نیز پس انداز کنید!)

 

4 / 74. کرم چشم را اضافه کنید
4- کرم چشم را اضافه کنید
پوستی نازک و لطیف در زیر چشم ها مقدار کمی از روغن محافظ ایجاد می کند که پوست را نرم و جوان نگه می دارد. ژلهای فرموله شده خاص در هنگام مرطوب شدن باعث کاهش پف و دایره های تاریک می شوند.

اگر به دلیل محافظت از چین و چروک ، ساییدگی و حلقه های تیره مشکل دارید ، به دنبال کرم با پپتیم ها - اسیدهای آمینه باشید که ممکن است تولید کلاژن را تحریک کند. کرم حاوی کافئین را امتحان کنید (بله ، همان ماده ای که در قهوه و چای وجود دارد) برای چرکی زیر چشم - این ممکن است رگ های خونی را کوچک کند.

کرم مرطوب کننده

5 / 75. مرطوب کننده خود را برای فصل تنظیم کنید
5. مرطوب کننده خود را برای فصل تنظیم کنید
پوست شما در زمستان بیشتر از تابستان به رطوبت بیشتری احتیاج دارد ، بنابراین در همان روزی که آن ژاکت ها را برای زمستان از زیر اتاق زیر شیروانی می کشید ، یک مرطوب کننده سنگین خریداری کنید.

هنگامی که با شلوارک های شلوارک تجارت می کنید ، به یک فندک روشن شوید.

6 / 76. قبل از خواب مرطوب کنید
6. قبل از خواب مرطوب کنید
برای دستی و پاهای نرم تر و جوان تر ، صبر کنید تا درست قبل از خواب ، کرم مرطوب کننده را بکشید ، سپس جوراب ها و دستکش های نازک را بریزید.

این مانند یک درمان آبگرم است و شما نمی توانید ورق های خود را روغنی کنید یا خامه را مالش نخواهید داد.

7 / 77. با روغن زیتون طبیعی بروید
7. با روغن زیتون طبیعی بروید
برای پوست جوان تر ، هر شب دو قطره روغن زیتون را بر روی صورت ، آرنج ، زانو و قسمت پشت بازوهای خود صاف کنید. روغن زیتون حاوی چربی اشباع نشده است ، که پوست را بدون ترک مانده چرب ، پوست را شاداب و مرطوب می کند.

منبع : https://www.readersdigest.ca/health/beauty/7-moisturizing-tips-younger-looking-skin/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nr

تاریخچه رژلب

تاریخچه رزلب 

زمینه
لوازم آرایشی را می توان به تمدنهای باستانی ردیابی کرد. به ویژه ، استفاده از رنگ لب در بین سومری ها ، مصری ها ، سوری ها ، بابلی ها ، پارس ها و یونانی ها رواج داشت. بعداً ، الیزابت اول و خانمهای دربار او لبهای خود را با سولفید جیوه قرمز رنگ کردند. سالها بود که بسته به مد روزها ، رنگ و باریک لب و گونه ها استفاده می شد.

در جامعه غربی در نیمه دوم قرن نوزدهم ، عموماً اعتقاد بر این بود که فقط زنان بی پروا رژلب می پوشند - یا اصلاً آرایش می کردند. تا قرن بیستم نبود که رژ لب و به طور کلی لوازم آرایشی پذیرش واقعی جامعه را بدست آوردند.

پیشرفت در ساخت اپلیکاتورها و لوله های فلزی باعث کاهش هزینه های آرایشی می شود. این همراه با پذیرش تازه از سوی جمعیت عمومی باعث افزایش استفاده و محبوبیت گسترده شد. تا سال 1915 ، لوله های فشرده در دسترس بودند و اولین ادعای "غیرقابل اعتماد بودن" مطرح شد.

رژ لب ها برای جذاب شدن از روند مد فعلی ساخته شده اند و در طیف گسترده ای از رنگ ها قرار می گیرند. رژ لب از رنگها و رنگدانه ها در پایه روغنی معطر روغنی ساخته شده است. قیمت خرده فروشی برای رژگونه نسبتاً پایین است و محصولات با کیفیت آن نیز کمتر از 4.00 دلار قیمت دارند. محصولات گران قیمت تری وجود دارد که قیمت کالاهای انحصاری تقریباً 50 دلار است. در عوض ، موهای زائد لبها به مراتب کمتر از 1.00 دلار خرده فروشی دارند.

لوله‌هایی که دارای رژ لب هستند از ضسبنسرس پلاستیکی ارزان قیمت برای برآمدگی لب تا فلز زینتی برای رژ لب محدود است. اندازه ها یکنواخت نیستند ، اما به طور کلی رژ لب در یک لوله 3 اینچ (7/7 سانتی متر) به طول و حدود 50/0 اینچ (1.3 سانتی متر) به قطر فروخته می شود. (کرم های لب به طور کلی از نظر طول و قطر کمی کوچکتر هستند.) این لوله دارای دو بخش ، یک پوشش و یک پایه است. پایه از دو جزء تشکیل شده است ، پیچاندن یا کشویی که باعث می شوند رژ لب برای استفاده بیشتر شود. از آنجا که ساخت لوله شامل فناوری های کاملاً متفاوتی است ، ما در اینجا فقط روی تولید رژلب تمرکز خواهیم کرد.

مواد خام
مواد اولیه موجود در رژ لب ، موم ، روغن ، الکل و رنگدانه است. موم مورد استفاده معمولاً شامل ترکیبی از سه نوع است - موم زنبور عسل ، موم candelilla یا گران قیمت camauba. موم باعث می شود تا مخلوط به شکل زیبایی و زیبایی تشخیص داده شود. روغن هایی مانند مواد معدنی ، کاستور ، لانولین یا سبزیجات به موم اضافه می شوند. عطر و رنگدانه نیز مانند مواد نگهدارنده و آنتی اکسیدان ها به آن افزوده شده و مانع از سفت شدن رژ لب می شوند. و در حالی که هر رژ لب حاوی این مؤلفه ها است ، طیف گسترده ای از ترکیبات دیگر نیز می تواند در نظر گرفته شود تا این ماده صاف یا براق و یا مرطوب شود و لبها مرطوب شود.

همانطور که هیچ استانداردی برای اندازه رژ لب و شکل ظرف وجود ندارد ، هیچ نوع مواد استاندارد و یا نسبت آن برای مواد مورد استفاده وجود ندارد. فراتر از ترکیبات پایه (موم ، روغن و آنتی اکسیدان ها) مقدار مواد مکمل بسیار متفاوت است. خود این مواد از ترکیبات ارگانیک پیچیده گرفته تا مواد کاملاً طبیعی متغیر هستند ، نسبت های آنها ویژگی های رژ لب را تعیین می کند. انتخاب رژگونه ، مانند سایر لوازم آرایشی ، یک انتخاب فردی است ، بنابراین تولید کنندگان

برای تهیه رژ لب ابتدا مواد اولیه مختلف به طور جداگانه ذوب می شود و سپس روغن ها و حلال ها با رنگدانه های رنگ مورد نظر به هم می آیند.
برای تهیه رژ لب ابتدا مواد اولیه مختلف به طور جداگانه ذوب می شود و سپس روغن ها و حلال ها با رنگدانه های رنگ مورد نظر به هم می آیند.
با تهیه طیف گسترده ای از رژ لب ها در دسترس مصرف کننده قرار گرفته اند.
به طور کلی ، موم و روغن حدود 60 درصد از رژ لب (از نظر وزن) را تشکیل می دهند ، که الکل و رنگدانه 25 درصد دیگر (از نظر وزن) تشکیل می دهند. عطر همیشه به رژ لب اضافه می شود ، اما یک درصد یا کمتر از مخلوط را تشکیل می دهد. علاوه بر استفاده از رژ لب برای رنگ آمیزی لب ها ، آستر و مداد لب نیز وجود دارد. روش های تولیدی که در اینجا توضیح داده شده است ، فقط روی رژ لب و لبهای لب تمرکز می کنند.

ساخت

رژلب
روند
فرایند تولید آسانتر است برای درک اینکه آیا آن را به عنوان سه مرحله جداگانه مشاهده می کنید: ذوب و مخلوط کردن رژ لب. ریختن مخلوط درون لوله؛ و بسته بندی محصول برای فروش از آنجا که می توان توده رژ لب را مخلوط کرده و برای استفاده بعدی ذخیره کرد ، مخلوط کردن همزمان با ریختن لازم نیست. هنگامی که رژ لب در لوله قرار گرفت ، بسته به نحوه عرضه محصول بسته بندی برای فروش خرده فروشی بسیار متغیر است.

ذوب و مخلوط کردن
1 ابتدا مواد اولیه لب برای ذوب و مخلوط کردن — جداگانه به دلیل وجود انواع مختلف مواد مورد استفاده قرار می گیرد. یک مخلوط حاوی حلال ها است ، یک دوم حاوی روغن ها و یک سوم حاوی چربی ها و مواد مومی است. اینها در ظروف استیل ضدزنگ یا سرامیکی جداگانه گرم می شوند.
2 محلول حلال و روغنهای مایع با رنگدانه های رنگی مخلوط می شوند. پس از آماده شدن توده رنگدانه ، با موم داغ مخلوط می شود. این مخلوط برای آنکه از هرگونه حباب هوا رها شود ، هم زده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nr

راهنما برای ماندگاری طولانی رژلب

راهنما برای ماندگاری طولانی رژلب 

راهنمای نهایی برای رژ لب های مات طولانی
برای کسانی از ما که فقط نمی توانیم با براق لب مقابله کنیم.

آخرین به روز شده در تاریخ 31 ژانویه ، 2019 توسط دانشگاه شانون - بوستون
این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد ، به این معنی که در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. لطفا افشای کامل ما را در اینجا بخوانید.

اعتبار عکس

در طول چند سال گذشته ، من وسواس جدی در مورد رژ لب ایجاد کرده ام. در حالی که من به اندازه کافی پرماجرا نیستم که رنگهای واقعی را امتحان کنم (فریاد زدن به کسانی که به اندازه کافی شجاع هستند تا بتوانند رژ لب آبی را تکان دهند!) ، من مجموعه ای از محصولات را در آنچه که من نسبتاً مطمئن هستم بیش از 50 سایه صورتی رنگ است جمع کردم. قرمز ، و توت / شراب. من خیلی میترسم که صادقانه بگویم که در واقع چه تعداد دارم.

من واقعاً لبهای خشک و پوسته پوسته دارم ، بنابراین شاید به نظر نمی رسد کاندیدای ایده آل برای رژ لبهای مات با لباس های بلند باشم. با این حال ، من نسبت به لمس های مداوم بسیار بی اعتنا هستم و وقتی موهای بلندم به براق یا براق شدن لب گیر می کند از آن متنفرم.

در اینجا چگونگی ایجاد رژ لبهای مات با لباس بلند برای من ، و همچنین برخی از بهترین رژ لبهای مات بلند برای امتحان کردن آورده شده است.

چگونه لب های خود را برای رژ لب مات آماده کنید:

ماندگاری رژلب

1. لایه برداری کنید
رژ لب های بلند تمایل به خشک شدن دارند ، بنابراین می خواهید ابتدا پوست مرده پوسته پوسته شده را از بین ببرید. من صبح صورتم را نمی شستم (بیشتر در مورد کارهای روزمره پوست من) ، بنابراین به طور معمول قبل از خوابیدن لبم را لکه دار می کنم. دوست دارم به آرامی با مسواک تمیز یا حوله دستی لایه برداری کنید. همچنین می توانید از اسکراب لب استفاده کنید!

2. مرطوب کنید
بعد از اینکه کاشته شد ، یک مرهم غلیظ بمالید و بگذارید چند دقیقه در شب غرق شود. (لانسینو ، وازلین و آکوافور برخی از موارد مورد علاقه من هستند.)

راهنمای نهایی برای رژ لب های مات طولانی
برای کسانی از ما که فقط نمی توانیم با براق لب مقابله کنیم.

آخرین به روز شده در تاریخ 31 ژانویه ، 2019 توسط دانشگاه شانون - بوستون
این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد ، به این معنی که در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. لطفا افشای کامل ما را در اینجا بخوانید.

اعتبار عکس

در طول چند سال گذشته ، من وسواس جدی در مورد رژ لب ایجاد کرده ام. در حالی که من به اندازه کافی پرماجرا نیستم که رنگهای واقعی را امتحان کنم (فریاد زدن به کسانی که به اندازه کافی شجاع هستند تا بتوانند رژ لب آبی را تکان دهند!) ، من مجموعه ای از محصولات را در آنچه که من نسبتاً مطمئن هستم بیش از 50 سایه صورتی رنگ است جمع کردم. قرمز ، و توت / شراب. من خیلی میترسم که صادقانه بگویم که در واقع چه تعداد دارم.

من واقعاً لبهای خشک و پوسته پوسته دارم ، بنابراین شاید به نظر نمی رسد کاندیدای ایده آل برای رژ لبهای مات با لباس های بلند باشم. با این حال ، من نسبت به لمس های مداوم بسیار بی اعتنا هستم و وقتی موهای بلندم به براق یا براق شدن لب گیر می کند از آن متنفرم.

در اینجا چگونگی ایجاد رژ لبهای مات با لباس بلند برای من ، و همچنین برخی از بهترین رژ لبهای مات بلند برای امتحان کردن آورده شده است.

چگونه لب های خود را برای رژ لب مات آماده کنید:
1. لایه برداری کنید
رژ لب های بلند تمایل به خشک شدن دارند ، بنابراین می خواهید ابتدا پوست مرده پوسته پوسته شده را از بین ببرید. من صبح صورتم را نمی شستم (بیشتر در مورد کارهای روزمره پوست من) ، بنابراین من معمولاً لبهایم را قبل از خوابیدن لکه دار می کنم. دوست دارم به آرامی با مسواک تمیز یا حوله دستی لایه برداری کنید. همچنین می توانید از اسکراب لب استفاده کنید!

مدیوین
2. مرطوب کنید
بعد از اینکه کاشته شد ، یک مرهم غلیظ بمالید و بگذارید چند دقیقه در شب غرق شود. (لانسینو ، وازلین و آکوافور برخی از موارد مورد علاقه من هستند.)

   کالج مد مورد علاقه های خواننده
پخش ویدئو
3. هر اضافی را پاک کنید
اگر رژ لب را بیش از حد از مومیایی زنگ زده استفاده می کنید ، می تواند به راحتی پرهای رژ لب شما را بسازد و کارآیی فرمول را کاهش دهد. لب های خود را با دستمال یا دستمال کاغذی خرد کنید تا دیگر احساس چسبندگی / خیس نشود.

نکات کاربرد رژ لب مات:
1. اعمال لیزر لب یا آستر لب (اختیاری)
من همیشه از پرایمر یا لاینر استفاده نمی کنم ، اما به ماندگاری رژ لب کمک می کند! اگر در پر شدن لب یا محو شدن سریع لب مشکل دارید ، ممکن است بخواهید این مرحله را به روال خود اضافه کنید. اگر از خط لب استفاده می کنید ، لبهای خود را فقط مشخص نکنید: مطمئن شوید که با انگشت لب خارجی وحشت زده نیز پر می شوید یا باد می کنید!

2. لب پر کنید
من لبهای چاق و چرمی دارم ، بنابراین معمولاً می توانم با استفاده از رژ لب مستقیم از لوله دور شوم. با این وجود اگر لب های نازک تر و کوچک تری دارید ، خطوط ریز و یا دقیقاً دقت لازم را دارید ، بهتر است از یک برس لب استفاده کنید ، مخصوصاً اگر از فرمول مایع استفاده می کنید.

از آنجا که فرمول های سایش طولانی معمولاً خشک است و واقعاً راهی را که لب براق یا لب خامه ای ایجاد می کند گسترش نخواهد داد ، حتماً هنگام درخواست لبخند بزنید / لب های خود را دراز کنید ، تا در این صورت خطوط عمودی کمی به وجود نیاید. هیچ محصولی روی آنها نیست.

3. لکه ها را با کانسیلر تمیز کنید
هنگام پخش لب ها به یکدیگر دقت کنید تا محصول را پخش کنید ، زیرا می توانید به راحتی لب را از خارج از خط واقعی لب خود آغشته کنید. اما اگر چنین کردید ، نگران نباشید! از یک کانسیلر چوب برای پوشاندن دقیق صاف استفاده کنید و به آرامی ضربه بزنید تا مخلوط شود. مالش ندهید ، زیرا ممکن است در نهایت لکه‌های بدتری ایجاد کنید!

راهنمای نهایی برای رژ لب های مات طولانی
برای کسانی از ما که فقط نمی توانیم با براق لب مقابله کنیم.

آخرین به روز شده در تاریخ 31 ژانویه ، 2019 توسط دانشگاه شانون - بوستون
این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد ، به این معنی که در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. لطفا افشای کامل ما را در اینجا بخوانید.

اعتبار عکس

در طول چند سال گذشته ، من وسواس جدی در مورد رژ لب ایجاد کرده ام. در حالی که من به اندازه کافی پرماجرا نیستم که رنگهای واقعی را امتحان کنم (فریاد زدن به کسانی که به اندازه کافی شجاع هستند تا بتوانند رژ لب آبی را تکان دهند!) ، من مجموعه ای از محصولات را در آنچه که من نسبتاً مطمئن هستم بیش از 50 سایه صورتی رنگ است جمع کردم. قرمز ، و توت / شراب. من خیلی میترسم که صادقانه بگویم که در واقع چه تعداد دارم.

من واقعاً لبهای خشک و پوسته پوسته دارم ، بنابراین شاید به نظر نمی رسد کاندیدای ایده آل برای رژ لبهای مات با لباس های بلند باشم. با این حال ، من نسبت به لمس های مداوم بسیار بی اعتنا هستم و وقتی موهای بلندم به براق یا براق شدن لب گیر می کند از آن متنفرم.

در اینجا چگونگی ایجاد رژ لبهای مات با لباس بلند برای من ، و همچنین برخی از بهترین رژ لبهای مات بلند برای امتحان کردن آورده شده است.

چگونه لب های خود را برای رژ لب مات آماده کنید:
1. لایه برداری کنید
رژ لب های بلند تمایل به خشک شدن دارند ، بنابراین می خواهید ابتدا پوست مرده پوسته پوسته شده را از بین ببرید. من صبح صورتم را نمی شستم (بیشتر در مورد کارهای روزمره پوست من) ، بنابراین من معمولاً لبهایم را قبل از خوابیدن لکه دار می کنم. دوست دارم به آرامی با مسواک تمیز یا حوله دستی لایه برداری کنید. همچنین می توانید از اسکراب لب استفاده کنید!

مدیوین
2. مرطوب کنید
بعد از اینکه کاشته شد ، یک مرهم غلیظ بمالید و بگذارید چند دقیقه در شب غرق شود. (لانسینو ، وازلین و آکوافور برخی از موارد مورد علاقه من هستند.)

   کالج مد مورد علاقه های خواننده
پخش ویدئو
3. هر اضافی را پاک کنید
اگر رژ لب را بیش از حد از مومیایی زنگ زده استفاده می کنید ، می تواند به راحتی پرهای رژ لب شما را بسازد و کارآیی فرمول را کاهش دهد. لب های خود را با دستمال یا دستمال کاغذی خرد کنید تا دیگر احساس چسبندگی / خیس نشود.

نکات کاربرد رژ لب مات:
1. اعمال لیزر لب یا آستر لب (اختیاری)
من همیشه از پرایمر یا لاینر استفاده نمی کنم ، اما به ماندگاری رژ لب کمک می کند! اگر در پر شدن لب یا محو شدن سریع لب مشکل دارید ، ممکن است بخواهید این مرحله را به روال خود اضافه کنید. اگر از خط لب استفاده می کنید ، لبهای خود را فقط مشخص نکنید: مطمئن شوید که با انگشت لب خارجی وحشت زده نیز پر می شوید یا باد می کنید!

2. لب پر کنید
من لبهای چاق و چرمی دارم ، بنابراین معمولاً می توانم با استفاده از رژ لب مستقیم از لوله دور شوم. با این وجود اگر لب های نازک تر و کوچک تری دارید ، خطوط ریز و یا دقیقاً دقت لازم را دارید ، بهتر است از یک برس لب استفاده کنید ، مخصوصاً اگر از فرمول مایع استفاده می کنید.

از آنجا که فرمول های سایش طولانی معمولاً خشک است و واقعاً راهی را که لب براق یا لب خامه ای ایجاد می کند گسترش نخواهد داد ، حتماً هنگام درخواست لبخند بزنید / لب های خود را دراز کنید ، تا در این صورت خطوط عمودی کمی به وجود نیاید. هیچ محصولی روی آنها نیست.

3. لکه ها را با کانسیلر تمیز کنید
هنگام پخش لب ها به یکدیگر دقت کنید تا محصول را پخش کنید ، زیرا می توانید به راحتی لب را از خارج از خط واقعی لب خود آغشته کنید. اما اگر چنین کردید ، نگران نباشید! از یک کانسیلر چوب برای پوشاندن دقیق صاف استفاده کنید و به آرامی ضربه بزنید تا مخلوط شود. مالش ندهید ، زیرا ممکن است در نهایت لکه‌های بدتری ایجاد کنید!

مدیوین
4. پودر + بافت (اختیاری)
اگر می خواهید یک ظاهر واقعی مات داشته باشید ، لب های خود را به آرامی با یک بافت یکنواخت کنید و به آرامی مقداری پودر صورت شل را روی بافت بزنید.

نکاتی در مورد ایجاد رژ لب مات آخرین روز:
1. از غذاهای بسیار چرب یا کثیف خودداری کنید
در دنیای ایده آل ، رژ لب های بلند پوشیده آنقدر ضد گلوله خواهد بود که می توانید به سیب در وان حیاط بروید و هنوز با لبهای بی عیب و نقص ظاهر شوید. اما الف) واقعاً ناخوشایند و ب) حتی رژلب های ساییده شده محدود دارای محدودیت های خود هستند.

من نمی گویم که شما باید خود را از رفع فست فود خود محروم کنید ، اما من می دانم که اگر می دانید در دنده سالانه کباب سالانه مدرسه خود و شل و ول جو شرکت می کنید ، به دنبال کالای کمتری از لب بروید. آن روز مسابقه خوردن

2. تهیه نسخه پشتیبان
خوب ، بنابراین شما شماره 1 را نادیده گرفتید و اکنون رژ لب تان نیمه پژمرده است. زمان لمس کردن!

اگر از مداد لب محکم استفاده کرده اید ، در صورت نیاز به لمس در طول روز ، آن را با خود نگه دارید. استفاده مجدد از رژ لبهای مایع می تواند دشوارتر باشد زیرا محصول بیش از حد می تواند به صورت دست و پا گیر یا خزدار به نظر برسد. آنچه در این مورد انجام می دهم حمل یک مومیایی کردن لب است (استفاده من یک کره Revlon Revival) است که با رنگ اصلی مطابقت دارد. اگر این کار را بکنید و لبهای خود را به هم بمالید ، رژ لب مایع باقیمانده اغلب در قسمتهایی که پژمرده شده اند پخش می شود. شما اثر مات را از دست می دهید اما مجبور نیستید از طریق لب بیرونی رنج ببرید!

منبع : https://www.collegefashion.net/beauty-and-hair/best-longwear-matte-lipsticks/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nr

پرایمر چیست؟

هدف استفاده از پرایمر در آرایش چیست؟

پرایمر آرایش چیست؟


Primer یک لایه اضافی بین پوست و آرایش شما ایجاد می کند. محصولات ترشحی معمولاً برای کمک به ماندگاری بیشتر در آرایش ، صاف کردن سطح پوست و حتی از رنگ پوست استفاده می شود. 

از پرایمرهای مختلفی می توان در صورت ، چشم ها ، لب ها و حتی مژه ها استفاده کرد. انتخاب آغازگر شما واقعاً به تمرکز آرایش و اهداف زیبایی شما بستگی دارد.

مزایای استفاده از یک پرایمر صورت چیست؟
آغازگرهای صورت بیشترین تنوع را از همه دارند. یک آغازگر برای هر نوع پوست و نگرانی وجود دارد.

پرایمرهای روشنایی: بعضی از پرایمرها دارای ذرات درخشان هستند تا به پوست شما درخشندگی بیشتری دهند. این محصولات برای افزودن درخشش به پایه آرایش شما مناسب هستند و حتی می توانند به تنهایی پوشیده شوند. لوازم آرایشی و بهداشتی  را در نظر بگیرید ، که به فیلتر پوست با براق طلایی روشن کمک می کند.

آغازگرهای چربی: اگر پوست روغنی دارید ، ممکن است بخواهید از یک آغازگر تشک استفاده کنید. چنین محصولی به کاهش درخشش و کنترل سبوم کمک می کند.

آغازگرهای تصحیح رنگ: از پرایمرهای رنگی شده برای مقابله با هرگونه تغییر رنگی مانند قرمز ، خاکستر یا پوست آرام استفاده می شود. برای هرگونه نگرانی در مورد مراقبت از پوست دارای رنگ های مختلفی است.

پرایمرهای بلند پوشیدنی: در حالی که همه آغازگرها به طور ذاتی آرایش شما را طولانی تر می کنند ، موارد خاص واقعاً نگهدارنده را افزایش می دهند. یک آغازگر طرفدار قدرت است که پایه و اساس شما را در تمام روز قفل می کند.

پرایمرهای آبرسان: اگر از پوست کم آبی رنج می برید ، یک لایه اضافی از رطوبت را با یک پرایمر مخصوص اضافه کنید. لوسیون مرطوب کننده قبل از بنیاد  به خوشبو سازی و وضعیت پوست کمک می کند.

پرایمرهای کوچک سازی منافذ: اگر منافذ بزرگی دارید و رنگ پوست ناهموار دارید ، یک آستر را در نظر بگیرید تا به کاهش منافذ پوست کمک کند و اجازه دهید آرایش شما صاف اعمال شود. مزایای  مورد علاقه بسیاری است. برای نسخه بدون سیلیکون ،  را امتحان کنید.

پرایمر

مزایای استفاده از استفاده پرایمر در لب و چشم چیست؟
هر قسمت از صورت شما باید به شکلی متفاوت ترجیح داده شود. استفاده از پرایمرهای جداگانه چشم ، شلاق و لب به شما کمک می کند تا آرایشی دوام بیشتری داشته و در قسمت مشخص شده راحت تر عمل کنید.

پرایمر پلک آرایش چشم را در محل خود نگه می دارد و مانع از ساییدگی چشم می شود. پرایمر مخصوصاً آماده سازی پوستهای نازک تر و روغنی روی پلک ها و بزرگنمایی سایه های زنده است.

آغازگر شلاق اغلب مواد مغذی را تأمین می کند ، در حالی که پایه ای را برای شلاقهای حجیم ایجاد می کند.  برای یک درمان تغذیه ای در نظر بگیرید.

پرایمر لب یک پایه صاف را برای استفاده حتی از رژ لب ایجاد می کند. رنگها خونریزی نمی کنند و طولانی تر می شوند ما توصیه می کنیم سرویس خلبانی لب

آغازگرها بسته به دغدغه مراقبت از پوست و منطقه موردنظر شما ، اهداف بسیاری را ارائه می دهند. اگرچه می خواهید مزایای استفاده آسان و آرایش بی عیب و نقص در تمام طول روز داشته باشید ، چیدن برگ رسیده است.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nr

کانسیلر صورت چیست؟

چگونه و کجا می توان از کانسیلر استفاده کرد؟

اگر یک محصول آرایش وجود دارد که یک کالای کاملاً ضروری برای مجموعه شماست ، کانسیلر رتبه برتر را کسب می کند. و دقیقاً مانند هر محصول آرایش ، مهمترین نکته برای به دست آوردن بهترین نتیجه از این ضروری است که دقیقاً بدانید که چگونه و کجا می توانید از آن استفاده کنید. در حالی که بیشتر افراد از قبل از این لوازم آرایشی برای پنهان کردن کیف های زیر چشم و نواقص استفاده می کنند ، دانستن تمام نکات و ترفندهای مناسب برای استفاده از کانسیلر می تواند زیبایی شما را به سطح بعدی برساند. بنابراین ، می توانید این راهنمای خود را در مورد نحوه و کجا به کار بردن کانسیلر در نظر بگیرید.

کانسیلر صورت

در کدام بخش باید از کانسیلر استفاده کنیم؟


برای هدانستن بهترین نکات مربوط بهکانسیلر آماده هستید؟ در زیر ، نه نکته را خواهیم گفت که دقیقاً  در کجا از کانسیلر استفاده کنیم  و چگونه باید آن را اعمال کنیم.

1. بیش از حد استفاده نکنید.
آیا منطقی به نظر می رسد که هرچه مخفی کننده تر باشد ، می توانید نواقص را نیز بپوشانید؟ شاید این معنا در برخی از سطوح معقول باشد - اما واقعیت این نیست که چگونه پنهان کار می کند. هنگامی که بیش از حد محصول را بارگذاری می کنید ، در واقع به جلب توجه نقاطی که می خواهید پنهان شوید توجه می کنید. در عوض برای شروع کار ، یک لایه نازک کانسیلر بمالید. در صورت لزوم می توانید کمی بیشتر اضافه کنید.

شما همچنین نمی خواهید پنهان کننده هایی را در تمام صورت خود قرار دهید - این پایه و اساس چیست. با استفاده از کانسیلر روی نقاط کلیدی بچسبانید - که هر وقت می خواهیم بیشتر تجزیه خواهیم کرد.

 

2. بنیاد اولیه ، سپس کانسیلر
چه چیز اول آمد ، مرغ یا تخم مرغ؟ ممکن است ما 100٪ در جواب آن جواب ندهیم ، اما می دانیم که پایه و اساس قبل از پوشش دهی می آید. استفاده از کانسیلر و فونداسیون یکی از بزرگترین اشتباهات آرایش صورت است که می بینیم ، بنابراین مطمئن شوید که روال شما درست است.

 

3. از یک شکل مثلثی برای مخفی کردن در زیر چشمان خود استفاده کنید

آیا شب گذشته به اندازه کافی خواب زیبایی ندیده اید؟ بدون نگرانی! به سادگی به مخفیگاه خود برسید و به کار خود برسید. اگر می خواهید محافل زیر چشم تیره را مخفی کنید ، مانند مخلوط کن رنگی هلالی در رنگ هلو را با یک مخفی کننده تصحیح رنگ هلو شروع کنید. رنگ هلو کمرنگ می تواند به خنثی کردن ظاهر مایل به قرمز دایره های تیره کمک کند زیرا از نظر متقابل در چرخ رنگ هستند.برای اعمال ، شکل مثلثی معکوس را زیر هر چشم بکشید و با مخلوط کن آرایش مانند مخلوط کن بنیادی هنرمند مخلوط کنید. با کانسیلر متناسب با تن پوست خود را دنبال کنید.

 

4. ابتلا به بیماری خود را با کانسیلر انجام دهید
همه از آغازگر چشم؟ ما هک کامل داریم! آغازگر چشم می تواند به ایجاد یک پایه صاف و یکنواخت برای آرایش چشم شما کمک کند و همچنین به نگه داشتن آن در جای خود کمک کند و پنهان کاری به عنوان یک ایستادگی کامل انجام می شود. قبل از رفتن به سایه چشم و برنامه خط چشم خود ، فقط از یک خلال کوچک از کانسیلر استفاده کنید. به ما اعتماد کنید ، این ترفند کوچک در تابستان یا روزهایی که می دانید زیاد دور می شوید مفید خواهد بود!

 

5- با احتیاط تمام  بپوشانید
نه بیان آشکار ، بلکه پنهانکار هنگام پنهان کردن لکه ها کارگر معجزه آسایی است. نقطه‌ای دارید که نمی‌خواهید کسی آن را ببیند؟ ترفند استفاده از کانسیلر سبز است - و نه ، شما شبیه جادوگر نخواهید بود! برای پوشاندن آکنه از رنگ سبز (رنگ واقعی)استفاده کنید. از آنجا که رنگ سبز برعکس رنگ قرمز روی چرخ رنگ قرار دارد ، کانسیلر ظاهر قرمز لکه های شما را خنثی می کند. با بقیه موارد معمول آرایش صورت خود ، با استفاده از یک پایه و پنهان کننده غیر کامدوژنیک ، پیگیری کنید. وقتی همه چیز گفته شد و تمام شد ، شما خواهید گفت ، "لکه دار ، چه لکه هایی؟"

نکته: از یک برس تمیز کننده تمیز استفاده کنید تا محصول را بر روی هرگونه لک و لک قرار دهید. این یک حرکت بهتر از استفاده از کانسیلر به طور مستقیم بر روی هر لکه های آکنه است ، زیرا باکتری های موجود در بریدگی شما می توانند به کانسیلر شما منتهی شوند.

 

6. مناطق  تیره و کدر را با کانسیلر روشن کنید
توجه کنید که چهره شما کمی در سمت ضعف به نظر می رسد؟ ما یک توصیه برای شما داریم: پنهان کردن ، پنهان کردن ، پنهان کردن! برای کمک به پنهان کردن ظاهری رنگ و لعاب ، یک مخفی کننده تصحیح کننده رنگ اسطوخودوس کمرنگ را در هر مناطقی که فکر می کنید به نظر می رسد مانند نیاز به کمی لمس کردن آن است ، بمالید. مانند هر زمان دیگری که از کانسیلر برای تصحیح رنگ استفاده می کنید ، با استفاده از یک اصلاح کننده اسطوخودوس می خواهید مواردی مانند یک مخفی کننده رنگی گوشت را از بین ببرید ، مانند مخفی کننده چند کاره.

البته ، این تنها راه برای داشتن یک نگاه روشن تر با کانسیلر نیست. همچنین می توانید با استفاده از کانسیلر که دارای تابشی درخشان است ، موارد را روشن تر کرده و جلوه ای درخشان به چهره خود بدهید. یک گزینه دیگر: از کانسیلرهایی استفاده کنید که یکی دو سایه از نور پوست تان سبک تر باشد (روی پلکانی پایین (پایین پل بینی ، بالاتر از گونه های شما ، در مرکز پیشانی و وسط چانه خود) تا برجسته شود. صورت.

 

7. شکل  ابرو خود را پاک کنید
آیا به دنبال راهی برای تعریف مرورگرهای طبیعی خود هستید؟ بیشتر از مخفیگاه مطمئن خود نگاه نکنید! با استفاده از مداد مکانیکی ابرو ضد آب ابرو ابعاد ضد ابرو  موارد را لمس کنید تا ابروهای خود را ترسیم و پر کنید. برای تقلید از موهای طبیعی ابرو خود حتما از سکته مغزی پر دار استفاده کنید ، سپس برای نرم کردن خطوط خشن از یک برس اسپولی استفاده کنید.

اینجا جایی است که مخفیگاه شما وارد شده است: یک برس کوچک را بکشید ، آن را داخل کاناله خود بکشید و آن را در امتداد لبه بالا و پایین ابروهای خود بمالید. حتماً تا حدی مخلوط شوید. با اندکی از پودرهای برجسته زیر طاق خود ، کار را با کمی از  به پایان برسانید ، سپس معامله را با انگشت خود را از روی ژل ضد آب ابرو ابعاد  ضد آب ببندید تا صفحات خود را تنظیم کنید.

8. خط لب خود را کاور کنید
آیا خونریزی و لک زدن رژ لب عملاً موانع وجود شماست؟ خبر خوب ، کانسیلر می تواند روز را نجات دهد! تمام چیزهایی که شما نیاز دارید یک برس زیبا و یک کانسیلر لباس بلند برای انجام کار است. به سادگی با استفاده از برس خود یک کانسیلر کوچک بردارید و به دور خط طبیعی لب های خود بروید تا پاکت شما تمیز شود. از همه مهمتر ، این هک برجسته و توهم لب های کامل تر را ایجاد می کند.

یادداشت ویرایشگر: برخی از افراد به جای رژ لب برهنه از کانسیلر استفاده می کنند ، اما ما توصیه می کنیم با محصولی که در نظر گرفته شده برای چربی شما باشد ، چسب بزنید!

 

9. حالت گونه  خود را حفظ کنید
به لطف کانسیلر ، گونه های مجسمه ای  در دسترس همه است. منظور ما چیست؟ شما می توانید گونه های خود را با استفاده از کانسیلر که چند سایه تیره تر از تن پوست شما است ، حک کنید. با استفاده از مخروط ضد آب ، پوشش کامل ضد لعاب ، ضد آب ، پوشش کامل را در سایه ای که برای شما مناسب است ، بگیرید و نوارهای کانسیلر را در طرفین بینی خود ، زیر گونه های لب ، در معابد خود و در امتداد خط فک خود بمالید ، سپس مخلوط کنید. با یک اسفنج آرایش تا-دا ، اکنون به آن ویژگی های زاویه ای نگاه کنید!

 

منبع : https://www.lorealparisusa.com/beauty-magazine/makeup/face-makeup/where-to-apply-concealer-on-your-face.aspx

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nr

تفاوت بین لوسیون و کرم مرطوب کننده

لوسیون در مقابل مرطوب کننده: پوست شما به کدام یک نیاز دارد؟

در دنیای کامل ، پوست ما قادر به حفظ هیدراتاسیون و ارتجاعی خود خواهد بود. با این حال ، واقعیت باقی مانده است که عواملی مانند پاک کننده های خشن  و قرار گرفتن در معرض عناصر محیطی ما را خشک می کنند و باعث می شوند پوست ما کمتر از ایده آل به نظر برسد. بنابراین روی لوسیون ها و مرطوب کننده هایی که به دنبال راه حل هستند لایه می زنیم. اما سؤال سوز آور این است: کدام یک در نبرد لوسیون در مقابل مرطوب کننده پیروز می شود؟ آیا آنها بسیار متفاوت هستند؟ و چگونه پوست مورد نیاز خود را انتخاب می کنید؟

همانطور که به نظر می رسد ، این محصولات متضاد نیستند بلکه سایه های یک طیف هستند. بیایید نگاهی بیشتر داشته باشیم تا بتوانید به آرامی روی این محصولات برای پوست های نرم استفاده کنید.

کرم مرطوب کنده صورت

اجزای شیمیایی: جایی که تفاوت ظریف مشخص است

مرطوب کننده

تفاوت واقعی بین لوسیون و مرطوب کننده چیست؟ سوال انحرافی! مرطوب کننده ها طیفی از آب تا وازلین هستند - با لوسیون ها ، کرم ها و پمادها ترکیبات مختلفی از آن وجود دارد. در حقیقت ، اکثر خطوط محصول برای برآوردن هر نوع پوستی (یا بیشتر در مورد زیر) دو یا چند فرم مرطوب کننده مانند یک فرم کرم و یک فرم لوسیون دارند. بنابراین ، یک لوسیون در واقع می تواند مرطوب کننده باشد. مرطوب کننده ها از ترکیبی از روغن و اجزای محلول در آب  ( امولسیون) استفاده می کنند  تا بیرونی ترین لایه پوست را به وضعیت طبیعی آن بازگرداند. نرم کننده های رایج مانند ژله نفتی و روغن معدنی ، بعلاوه موم هایی که برای ضخیم شدن کرم ها و مهر و موم در رطوبت استفاده می شوند ، پیدا خواهید کرد.

کرم مرطوب کننده

لوسیون

لوسیون ها بیشترین مواد افزودنی را دارند. چرا؟ زیرا آنها به سمت انتهای آب طیف قرار گرفته اند. آب بالاتر، آسان تر از آن را برای باکتری ها به فرم است . برای مقابله با این ، از  مواد نگهدارنده (مانند پارابن ها ، بنزیل الکل یا اسید سالیسیلیک) استفاده می شود - معمولاً بین سطوح 0.01 تا 5 درصد. سپس عطرها اغلب برای افزودن عطر و بوی این مواد اضافه می شوند. به همین دلیل است که ما به طور معمول از لوسیون برای بدن و محصولات سنگین تر روی صورت (حساس تر) استفاده می کنیم. این اضافات لزوما برای پوست مضر نیستند - فقط حتماً اعمال شده و ببینید که پوست شما چه حسی دارد. اگر شما هر نوع احساس سوزش را احساس می کنید ، پوست شما به شما می گوید که خیر.

لوسیون

می دانید آن بطری بزرگ از مرطوب کننده مورد علاقه شما که هر بار که از حمام بیرون می روید استفاده می کنید؟ استفاده از آن در تمام پوست آسان است ، سریع جذب می شود و به شما اجازه می دهد تا روز خود را ادامه دهید؟ این لوسیون روزمره شماست. پوست بسیار سبک است و بدون احساس سنگین یا چسبندگی ، آبرسانی می کند. این محافظ پوست کم چسبندگی دارای بیشترین درصد آب در فرمول است ، همین امر باعث می شود که این گزینه ساده ترین و اقتصادی ترین گزینه را ایجاد کند.

موارد استفاده: چگونه بهترین نوع را برای نوع پوست خود پیدا کنید 

مرطوب کننده

مرطوب کننده های سنگین با روغن و میزان موم بیشتر برای پوست های خشک ایده آل هستند. پوست بسیار خشک و یا افرادی که  اگزما دارند از کرم ها و پمادهای ضخیم (اساساً هر چیزی به سمت انتهای نفتی طیف) به دلیل خاصیت رطوبت و محافظت از آنها بهره مند می شوند. همیشه حتما به آنچه پوست شما به شما می گوید گوش کنید. اگر پوست شما احساس خشکی و تحریک می کند ، این روش بدن شما برای گفتن است که به رطوبت نیاز دارد. 

لوسیون

لوسیون های صورت و بدن به سرعت در پوست خیس می شوند تا بتوانید پوست کم آب بدن را لعاب کرده و روز خود را ادامه دهید. انواع پوستی با ترکیبی معمولی (پوستی متعادل با برخی از مناطق که دارای خشکی یا چربی پوست هستند) بیشتر از مزایای یک کرم ژل یا لوسیون استفاده می کنند زیرا این فرمول ها به مراقبت از نور و کرم اضافه می کنند و در عین حال فقط یک اشاره روغن برای محافظت از مانع رطوبت پوست ایجاد می کنند. آیا پوستی روغنی یا مستعد آکنه دارید؟ چیزی را با سطح پایین امولسیون کننده ها و روغن ها انتخاب کنید . بیرون رفتن در یک روز گرم؟ بافتهای شبیه به آب برای مناطق مرطوب مناسب هستند تا منافذ مسدود نشوند و مانع از لزج و کشیدن آرایش شما در گرما شوند.

منبع :

https://www.dermstore.com/blog/lotion-vs-moisturizer/

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nr

هدیه مورد علاقه خانم ها

50 بهترین هدیه برای زنان سال 2019 (عکس: Anthropologie، Gravity، & Away)

- ویراستاران ما برای کمک به شما در خرید وسایل موردنیاز ، محصولی را بررسی هدیه مورد علاقه خانم ها و توصیه می کنند. اگر با کلیک روی یکی از پیوندهای ما خریدی انجام دهید ، ممکن است سهم کمی از درآمد را کسب کنیم. با این حال ، نظرات و نظرات ما مستقل از اتاق خبر USA TODAY و مشوق های تجاری است.

خرید هدیه سخت است. فرقی نمی کند که برای یک خواهر یا برادر ، همسر دیرینه یا همکار خود خرید می کنید ، انتخاب یک هدیه عالی می تواند طاقت فرسا باشد. او چه می خواهد؟ چه کسی مالک او نیست؟ او به چه رنگی می خواهد؟ آیا او به چیزی حساسیت دارد؟ آیا او دوست دارد بخواند؟ رایحه مورد علاقه او چیست؟ س questionsالات بسیار ، وقت کم برای خرید.

برای کاهش استرس خرید هدیه خود در این فصل خرید تعطیلات ، لیستی از 50 هدیه عالی (25 مورد بیشتر از سال گذشته!) برای انواع مختلف زنان زندگی شما ارائه داده ایم. از سرآشپز خانگی گرفته تا مسافر گرفته تا شخصی که آنقدر خوب نمی شناسید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. در اینجا موارد منتخب Reviewed برای هدایای زنان در سال 2019 آورده شده است ، از جمله بهترین مواردی که امسال آزمایش کرده ایم ، بسیاری از موارد محبوب با رتبه عالی و مواردی که من شخصاً صاحب آنها هستم ، آنها را دوست دارم و توصیه می کنم.

1. برای آشپز خانه شلوغ: قابلمه فوری
بهترین هدیه برای زنان 2019: گلدان فوری
بهترین هدیه برای زنان 2019: گلدان فوری (عکس: بازبینی شده / جکسون روکار)

ظرف حدود سه سال گذشته ، گلدان های فوری هم برای آشپزهای پیشرفته خانگی و هم برای کسانی که به آرامی آشپزی می کنند بسیار خشمگین بوده اند. می پرسید گلدان فوری چیست؟ این چند پخته است! معنی آن چیست؟ این همه کارها را انجام می دهد. این زودپز ، زودپز ، زودپز ، ماست ساز ، کیک ساز ، زودپز است ، لیست ادامه دارد. ایده آل برای شخصی که فضای پیشخوان محدودی دارد (آنها می توانند همه وسایل کوچک دیگر خود را با این کار جایگزین کنند) و شخصی که فضای پیشخوان اضافی دارد (آنها می توانند این ابزار را به همراه بقیه جا دهند) ، گلدان فوری هدیه ای است که شما واقعاً ارائه می دهید با دادن این فصل تعطیلات نمی تواند اشتباه کند. محبوب ترین گلدان فوری Duo است که ما آن را آزمایش کرده و دوستش داریم. با این حال ، بهترین گلدان فوری و اجاق گاز چند گانه ای که تا به حال آزمایش کرده ایم Instant Pot Ultra است که گرانتر است اما کاملاً ارزشش را دارد.

زودپز Instant Pot Duo 6 Qt 7-in-1 Pressure را از آمازون با 79 دلار تهیه کنید
زودپز Instant Pot Ultra 6 Qt 10 in 1 Pressure را از آمازون با قیمت 105 دلار دریافت کنید
2. برای کسی که دوست دارد راحت باشد: ژاکت کش باف پابرهنه رویاهای CozyChic
بهترین هدیه برای زنان 2019: ژاکت کش باف پابرهنه رویاها
بهترین هدیه برای زنان 2019: ژاکت کش باف پابرهنه (عکس: Nordstrom)

این ژاکت کش باف پشمی بیش از 2،600 بررسی در مورد Nordstrom و رتبه بندی 5 ستاره دارد. من خودم صاحب این هستم و می توانم تأیید کنم که در واقع یک پتو راحت است که به عنوان لباس مبدل شده است. وقتی نوبت به ژاکت کش باف پشمی و ژاکت می رسد ، محدودیتی برای مبلغی که شخص می تواند داشته باشد وجود ندارد. آنها هدیه های عالی می دهند - به خصوص وقتی اینها دنج (و شیک) باشند. برای یک ژاکت کش باف پشمی خرید نمی کنید؟ رویاهای پابرهنه یک روپوش نیز می فروشد. فقط گفتن ...

ژاکت کش باف پابرهنه رویاهای CozyChic را با قیمت 116 دلار از Nordstrom دریافت کنید

3. برای کسی که عاشق سفر است: Away’s The Carry-On
بهترین هدیه برای زنان 2019: Away's The Carry-On
بهترین هدیه برای زنان 2019: Away's The Carry-On (عکس: Away)

این چمدان های مرسوم ، مد روز را احتمالاً در اینستاگرام دیده اید ، زیرا مورد علاقه وبلاگ نویسان سفر است. این برند همچنین در Reviewed یکی از موارد مورد علاقه ما است. وقتی چمدان های چک شده را آزمایش کردیم ، Away به عنوان بهترین چمدان سخت گیر ما برنده شد. علاوه بر این ، یکی از نویسندگان ما به او ادامه می دهد سوگند یاد می کند. این رنگ در نه رنگ مختلف وجود دارد و بسیار متفاوت از چمدان متوسط ​​شما است. مورد علاقه شخصی من رنگ رژگونه است. اگر نمی خواهید یک چمدان را به عنوان هدیه برای مسافر غر بزنید ، به جای آن کیسه دوفل در نظر بگیرید. Sole Society’s Faux Leather Weekend Bag یک گزینه عالی و ارزان برای یک مسافر شیک است. من مالک آن هستم و آن را دوست دارم.

The Carry-On را از Away با قیمت 225 دلار دریافت کنید

4. برای کسی که همیشه سرد است: ژاکت غاز کانادا
بهترین هدیه برای زنان 2019: غاز کانادا
بهترین هدیه برای زنان 2019: غاز کانادا (عکس: سامانتا مت و نوردستروم)

سال گذشته غرق شدم و یک ژاکت Canada Goose خریداری کردم. پس از اینکه بسیاری از زمستان های شمال شرقی در پارک من با قیمت مناسب لرزیدند ، من آماده سرمایه گذاری روی گرما بودم. من حدود دو ماه را صرف خرید کت جدید کردم - هم در فروشگاه و در حال امتحان کردن مطالب و هم خواندن بررسی آنلاین. سرانجام ، من با کاپشن رفتم که احساس راحتی راحت ترین و گرمترین حالت را داشت و همچنین چاپلوسانه به نظر می رسید - یک ژاکت غاز کانادا. بله ، آنها گران هستند ، اما می توانم تأیید کنم که ارزش قیمت را دارند. من قبلاً از رفتن به خانه خودداری می کردم مگر اینکه در روزهای سرد کاملاً مجبور باشم ، اما غاز کانادا من کاملاً این مسئله را تغییر داد. این احساس می شود که هر وقت بیرون می روم یک پتو گرم می پوشم ، و باعث می شود درجه حرارت ناخوشایند پوست را لمس نکنم. اگر می خواهید کسی را که در مکانی زندگی می کند که درجه حرارت آن به زیر یخبندان برسد ، غواصی کنید ، کت Canada Goose یک انتخاب عالی است. من هر نوع خز روی کاپوت را توصیه می کنم ، انتخاب شخصی من گابریولا است  

دلمه گزینه خوب دیگر Kinley است.

با قیمت 825 دلار پایدار در پارک پایین پارک را در Nordstrom پر کنید و با مقاومت در برابر آب Arctic Tech 625 مقاوم در برابر آب ، گابریولای کانادا را تهیه کنید.
با قیمت 850 دلار پارک Goose Kinley Down Park کانادا را در Nordstrom تهیه کنید
5. برای مسافر: Airpods اپل
بهترین هدیه برای زنان 2019: Airpods اپل
بهترین هدیه برای زنان 2019: Airpods Apple (عکس: Apple)

مطمئناً ، Airpods هنگام پوشیدن ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما آنها به یک دلیل آنها را می پوشند. هدفون پرطرفدار اپل بهترین هدفون بی سیم واقعی است که کارشناسان ما امسال آزمایش کرده اند. اگر به دنبال عاشق همه چیزهای اپل هستید ، آنها یک جفت از این موارد را پرستش می کنند. برای مسافرت ، مسافرت ، کار و حتی گوش دادن به پادکست ها هنگام بارگیری و تخلیه ماشین ظرفشویی ، Airpods یک هدیه عالی است.

AirPods Apple را با کیف شارژ با قیمت 144 دلار از آمازون تهیه کنید
AirPods اپل را با کیف شارژ بی سیم از آمازون با پرداخت 169 دلار دریافت کنید
6. برای متعصب تناسب اندام: شلوار یوگا
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: شلوار یوگا
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: شلوار یوگا (عکس: Lululemon و Nordstrom)

به هر دو شلوار یوگای Lululemon و Zella قسم می خورم. بهترین شلوار یوگای مورد علاقه من برای همه چیز شلوار Wunder Under Lululemon است. چه روی نیمکت نشسته باشم ، چه در کلاسهای ناهموار شرکت کنم ، یا در چرخش به شدت عرق کنم ، این شلوارهای یوگای کمر بلند بازی را عوض می کنند. انگشت شتر ندارد. بدون تعریق از طریق شلوار. بدون خارش از ناراحتی. آنها قطعاً ارزش برچسب قیمت را دارند. دیگر شلوار یوگای مورد علاقه من از Lululemon ، Align Pant است. برای تمرینات کم فشار و آرام کردن بهتر است ، آنها تقریباً شبیه شلوارهای عرق و راحت ترین راحت ترین شلوار یوگا هستند که تاکنون داشته ام. سومین مورد علاقه من جوراب شلواری ارزان قیمت مارک تناسب اندام Nordstrom Zella است. با بیش از 6300 بررسی تقریباً عالی ، فقط من نیستم که آنها را دوست دارم.

شلوار یوگای Lululemon Wunder Under Super High-Rise را از Lululemon با قیمت 98 دلار دریافت کنید
Lululemon Align Pant II را از Lululemon با قیمت 98 دلار دریافت کنید
Zella Live In High Waist Leggings را از Nordstrom با قیمت 59 دلار دریافت کنید
7. برای بانوی کیف: پارچه حمل و نقل چرمی Madewell
بهترین هدیه برای زنان 2019: Madewell Transport Tote
بهترین هدیه برای زنان 2019: Madewell Transport Tote (عکس: Madewell ، Nordstrom)

مدت ها بود که نگاهم به کیف کیف چرمی کلاسیک Madewell بود ، بنابراین در خرید آن دریغ نکردم ، وقتی آنها سال گذشته با یک نسخه zip-top از آن بیرون آمدند. بعد از یک سال صاحب شدن کیف ، با خیال راحت می توانم آن را به عنوان یک هدیه عالی توصیه کنم. لباس کلاسیک به اندازه کافی بزرگ است که همه وسایل من را برای کار در خود جای می دهد و به اندازه کافی شیک است که بتوانم آخر هفته ها که چیز زیادی ندارم از آن استفاده کنم. به علاوه زیپ آن را برای مسافرت مناسب می کند (استفاده از آن به عنوان وسیله حمل هنگام پرواز بسیار عالی است). این کیف در چند رنگ مختلف موجود است. من آن را به انگلیسی Saddle دارم ، گزینه ای است که من توصیه می کنم.

پارچه چرمی Madewell Zip Top Transport Leather Tote را با قیمت 188 دلار از Nordstrom تهیه کنید

8- برای کسی که مدام در مورد سرخ کن های هوا س askingال می کند: سرخ کن های هوا
بهترین هدیه برای زنان 2019: Phillips Airfryer
بهترین هدیه برای زنان 2019: Phillips Airfryer (عکس: فیلیپس)

سرخ کن های هوا مدتی است که یکی از جدیدترین وسایل آشپزخانه هستند. منظور من این است که آنها راهی برای تهیه غذاهای سرخ شده در منزل ارائه می دهند که از غذاهای سرخ شده معمولی سالم تر باشد. Phillips Airfryer XXL بهترین سرخ کن هوا است که ما آزمایش کرده ایم و هدیه ای عالی برای هر کسی که دوست دارد غذای نیمه سالم بپزد و بخورد ، و البته فضای اضافی پیشخوان آشپزخانه هم دارد. اگر به دنبال غواصی نیستید ، اما ایده هدیه را دوست دارید ، بهترین انتخاب ما را برای آنها بخورید - سرخ کن هوایی Cuisinart AFR-25.

Philips Airfryer XXL را با قیمت 299.95 دلار در آمازون تهیه کنید
سرخ کن هوائی Cuisinart AFR-25 را با قیمت 79.99 دلار در آمازون تهیه کنید
9. برای عاشق کتاب: آمازون کیندل کاغذ سفید
بهترین هدیه برای زنان 2019: Kindle Paperwhite
بهترین هدیه برای زنان 2019: Kindle Paperwhite (عکس: آمازون)

دوستدار کتاب در زندگی شما ممکن است قبلاً کیندل داشته باشد ، اما چه کسی از جدیدترین و بهترین فناوری ارائه شده جهان لذت نمی برد؟ این بهترین Kindle است که ما آزمایش کرده ایم و بیش از 12000 داور در آمازون موافق هستند. در حال حاضر ضد آب با دو برابر فضای ذخیره سازی ، این یک هدیه مناسب برای هر کسی است که دوست دارد مطالعه کند.

Amazon Kindle Paperwhite آمازون را با قیمت 109.99 دلار در آمازون دریافت کنید

10. برای کسی که کاناپه خود را دوست دارد: پتو را راحت پرتاب کنید
بهترین هدیه برای زنان 2019: پتوها را پرتاب کنید
بهترین هدیه برای زنان 2019: پتو انداختن (عکس: Anthropologie & Nordstrom)

اکنون که هوا رسماً "زیر پتو پنهان شده و تا بهار بیرون نیایید" هوا ، هدیه ای بهتر از ... پتو چه خواهد کرد؟ دو برابر بودن به عنوان دکور و چیزی برای گرم نگه داشتن شما ، پرتاب پتو برای همه عالی است. برای سرگرمی ، Barefoot Dreams ، برندی که ژاکت کش باف پشمی شگفت انگیز و راحت را می سازد ، یک پتو CozyChic دارد! دارای چاپ حیوانات مرسوم ، مد روز است و از بیش از 275 نفر دارای رتبه 5 ستاره است. گزینه دیگر Anthropologie’s Sophie Faux Fur Throw Throw Blanket ، که مورد توجه داوران قرار گرفته است ، از ده ها صاحب امتیاز 5 ستاره عالی را دریافت کرده است. برای یک پتو ارزان تر ، پرتاب Nordstrom یک گزینه فوق العاده با امتیاز 5 ستاره از بیش از 1 است  

، 400 بررسی.

پتو انداختن خز مصنوعی سوفی را با قیمت 98 دلار در Anthropologie تهیه کنید
پرتاب Plush Throw Kennebunk را با قیمت 39.50 دلار در Nordstrom دریافت کنید
رویای پابرهنه CozyChic in the Wild Throw پتو را در Nordstrom با قیمت 180 دلار دریافت کنید
11. برای عاشق موسیقی: بهترین بلندگوی قابل حمل بلوتوث
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: JBL Flip 4
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: JBL Flip 4 (عکس: بازبینی شده / بتسی گلدواسر)

اگر او عاشق گوش دادن به موسیقی است ، اسپیکر JBL Flip 4 را که برنده جایزه Editor's Choice است ، در نظر بگیرید. این بهترین بلندگوی قابل حمل بلوتوثی است که ما آزمایش کرده ایم و ضدآب است ، بنابراین او می تواند آن را بیاورد و از آن در هر مکان استفاده کند. یک اسپیکر قابل حمل همیشه عالی است. حتی اگر او ممکن است از قبل یکی از آنها را داشته باشد ، جایگزینی ابزارهای قدیمی فناوری با ابزارهای جدید همیشه ایده خوبی است.

بلندگوی بلوتوث قابل حمل ضد آب JBL Flip 4 را با قیمت 89.95 دلار در آمازون تهیه کنید

12. برای عاشق قهوه: قهوه ساز Technivorm Moccamaster
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: موکاماستر
بهترین هدایا برای زنان سال 2019: موکاماستر (عکس: موکاماستر / فیس بوک)

در اینجا در Reviewed ، انواع قهوه سازها را آزمایش کرده ایم. قطره چکان ، ریختن ، سرد کردن ، دستگاه های اسپرسو ، این لیست ادامه دارد. به همین دلیل ، با خیال راحت می توانیم بگوییم اگر می خواهید به شخصی که قهوه اش را دوست دارد سر و صدا کنید ، به دنبال بهترین قهوه ساز قطره ای ، Moccamaster نباشید. نه تنها یک فنجان عالی قهوه درست می کند ، بلکه طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل در اواسط قرن نیز در صفحات آشپزخانه فوق العاده به نظر می رسد. مطمئن نیستید که او عاشق Mocamaster باشد یا به دنبال چیزی با قیمت ارزان تر است؟ لیست بهترین قهوه سازهایی که امسال آزمایش کرده ایم را بررسی کنید. شاید یک دستگاه اسپرسو افسانه یا قهوه ساز سرد مورد علاقه ما انتخاب بهتری باشد.

دستگاه قهوه ساز Technivorm Moccamaster را با قیمت 299 دلار در آمازون تهیه کنید

13. برای کسی که هزینه زیادی در کلاسهای تناسب اندام خرج می کند: ClassPass Membership
بهترین هدیه برای زنان 2019: ClassPass
بهترین هدیه برای زنان 2019: ClassPass (عکس: ClassPass)

اگر در حال خرید شخصی هستید که در همه کلاس های ورزش و تناسب اندام شرکت می کند ، کارت هدیه به ClassPass ایده ایده ای مناسب است. با عضویت در ClassPass ، آنها می توانند به جای تعلق به یک سالن ورزشی یا خرید بسته های کلاس در یک استودیو ، در کلاس های تناسب اندام در استودیوها و سالن های ورزشی مختلفی که با این برنامه شرکت می کنند شرکت کنند (مانند Pure Barre ، Flywheel ، CorePower Yoga). این هدیه که برای هرکسی که دوست دارد چیزهای جدید را امتحان کند بسیار مناسب است.

به هر مبلغی کارت هدیه ClassPass در ClassPass دریافت کنید

14. برای خانه: دمپایی UGG
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: دمپایی Ugg
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: دمپایی Ugg (عکس: Nordstrom و Ugg)

اوگس سالهاست که وجود دارد و اگرچه ممکن است چکمه ها سالها پیش از مد افتاده باشد ، اما دمپایی هرگز از مد نمی افتد. بالاخره اوگ راحت است. با هزاران بررسی چهار تا پنج ستاره در لیست دمپایی Ugg Nordstrom ، کاملاً واضح است که مردم موافق هستند. دمپایی مقاوم در برابر آب Ansley مناسب کفش راحتی و ساده ای است که این کفش را در هرجایی می پوشد و دمپایی Scuffette II برای شخصی که احتمالاً فقط در خانه می پوشد بسیار مناسب است. اگر از تجربه صحبت کنید ، نمی توانید با دمپایی های Ug به عنوان هدیه اشتباه کنید. در شش سال گذشته ، یک جفت دمپایی Ugg متفاوت به مادر ، مادربزرگ ، پدربزرگ ، شوهر و برادرانم هدیه داده ام - و هر بار مورد توجه قرار گرفت.

دمپایی مقاوم در برابر آب Ansley را با قیمت 99.95 دلار از Nordstrom تهیه کنید
دمپایی Ugg Scuffette II را با قیمت 84.95 دلار از Nordstrom تهیه کنید
15. برای مورد ساده: گردنبند آویز Kate Spade
بهترین هدیه برای زنان 2019: گردنبند آویز کیت کیت
بهترین هدیه برای زنان 2019: گردنبند آویز Kate Spade (عکس: Nordstrom)

اگر شخصی که برایش خرید می کنید ساده و بی انتها باشد ، این گردنبند آویز Kate Spade می تواند عالی باشد. می توان آن را به بالا یا پایین پوشانده و با نام اولیه آن در آویز شخصی سازی شود. این گردنبند دارای 850 بررسی با رتبه بندی 5 ستاره است ، بنابراین مردم به وضوح آن را دوست دارند. ناگفته نماند ، گردنبندهایی با حروف ابتدایی روی آنها در حال حاضر بسیار مد هستند.

گردنبند آویز اولیه Kate Spade New York One in a Million را با قیمت 58 دلار از Nordstrom دریافت کنید

16. برای سرگرم کننده خانه: شمع شیشه آتشفشان Capri Blue
بهترین هدیه برای زنان 2019: شمع آبی Capri
بهترین هدیه برای زنان 2019: شمع آبی Capri (عکس: Anthropologie)

اگر او دکوراسیون منزل و پذیرایی از مهمانان را دوست دارد ، هرگز نمی توانید با یک شمع به عنوان هدیه اشتباه کنید. شمع مورد علاقه من تا حد زیادی عطر Capri Blue’s Volcano است. آنها نه تنها بوی شگفت انگیزی می دهند ، بلکه در شیشه های شیکی عرضه می شوند که دو برابر تزئینات شگفت انگیز خانه هستند. Anthropologie تعداد زیادی سبک برای شمع های Capri Blue به فروش می رساند (برخی از آنها حتی با مضمون تعطیلات نیز تعطیل هستند) ، اما خریدهای من شمع های شیشه ای به رنگ آبی و سفید است. من آنها را در سراسر خانه ام دارم.

شمع شیشه کاپری آبی آتشفشان را از Anthropologie با قیمت 30 دلار تهیه کنید

17. برای کسی که همیشه اتفاقات زیادی دارد: پتو جاذبه
بهترین هدیه برای زنان 2019: پتو جاذبه
بهترین هدیه برای زنان 2019: پتو جاذبه (عکس: جاذبه)

به معنای واقعی کلمه همه از پتوی وزنه دار صحبت می کنند

منبع : https://5majour.ir/ladies-favorite-gift/

فایومیجر

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nr

پنکک چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم

پنکک چیست

آرایش پنکیک یک نام تجاری است که توسط شرکت Noxell برای یک پودر آرایشی صورت استفاده شده است که در یک کیک فشرده شده است و به عنوان پایه آرایش با یک اسفنج مرطوب استفاده می شود. نمونه ای از آرایش پنکیک پایه ای است که یک بازیگر در حالی که برای یک اجرا ساخته می شود ، قرار می دهد.

 

چه کسی پنکک را اختراع کرد

فرانک فاکتور - که پس از مرگ پدرش نام خود را به Max Factor Jr تغییر داده است - از این مسئله به خوبی آگاه بود و به ترتیب در سالهای 1947 و 1953 آرایش پان-استیک و کرم پف را توسعه داد.

آرایش پنکیک یک نام تجاری است که توسط شرکت Noxell برای یک پودر آرایشی صورت استفاده شده است که در یک کیک فشرده شده است و به عنوان پایه آرایش با یک اسفنج مرطوب استفاده می شود.

پنکک

 

مواد تشکیل دهند پنکک
آرایش مواد معدنی معمولاً به پایه ای در قالب پودر ساخته شده است. رایج ترین مواد معدنی مورد استفاده به عنوان پایه میکا ، بیسموت اکسی کلراید ، دی اکسید تیتانیوم یا اکسید روی است.

آیا مک و مکس فاکتور یکسان هستند؟
MAC از کیفیت بالاتری برای آرایش برخوردار است اما متعلق به همان شرکت با عامل MAX است. مکس فکتور کیفیت داروخانه ها بیشتر است. در واقع همان خانواده ای که صاحب Max Factor است.

انتخاب پنکک متناسب با پوست صورتتان

بسیار مهم است که پنکک مناسبی را برای پوست خودتان انتخاب کنید که خواب بسیار مناسبی روی پوستتان داشته باشد. هر چه خواب پنکک روی پوستتان بهتر باشد به زیباتر و طبیعی تر بنظر رسیدن پوست شما کمک خواهد کرد. البته انتخاب رنگ و یا درجه پوشانندگی هم از مسائلی است که باید با توجه به نوع پوست خودتان آن را انتخاب کنید.

اگر پوست خشک دارید حتما قبل از استفاده از پنکیک، از یک مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. چون ساختار پودری پنکیک آرایشی باعث جذب رطوبت و چربی پوست می شود و ممکن است پوست صورت شما را خشک تر کند. وقتی از مرطوب کننده استفاده می کنید، کمی صبر کنید تا مرطوب کننده کاملا جذب پوست شود تا پنکیک به طور یکنواخت روی پوست پخش شود.

پنکیک آرایشی به دلیل نوع بافت و پوششی که روی سطح پوست ایجاد می کند برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار ایده آل است. چون پنکیک به ساختار پودری خود باعث کنترل چربی و تعرق پوست می شود. یکی از موضوعات آزار دهنده برای افزادی که پوست چرب یا حتی پوست مختلط دارند براق شدن پوست بر اثر ترشح چربی روی سطح پوست است. پنکیک توانایی برطرف کردن این مورد را نیز دارد. با پوشش بالایی که پنکیک روی پوست ایجاد می کند باعث می شود براق بودن پوست به ویژه در پوست های چرب به خوبی پوشش داده شود و حالت مات و طبیعی پوست حفظ شود.

پنکیک در پوشاندن منافذ باز پوست نیز می تواند بسیار موثر باشد. درست است که منافذ پوست نباید به طور کامل بسته شوند اما گاهی در بضعی از انواع پوست ها منافذ پوست بیش از حد باز هستند و به صورت حفره های ریز نمایان می شوند. این منافذ باز تاثیر منفی روی چهره و آرایش صورت خواهند داشت. کرم پودر به تنهایی می تواند منافذ پوست را پوشش دهد اما استفاده از پنکیک روی کرم پودر به عنوان یک تثبیت کننده، منافذ پوست را به طور کامل می پوشاند.

انتخاب پنکیک آرایشی متناسب با رنگ پوست

مهم ترین معیار انتخاب پنکیک، انتخاب رنگ آن است. پنکیک هم مانند کرم پودر در رنگ و تن های رنگ مختلفی عرضه می شود. رنگ پنکیک را باید با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید. معمولا رنگ پنکیک باید یک درجه از رنگ پوست روشن تر باشد. اما این نکته رابطه مستقیم با نوع آرایش دارد و ممکن است نوع آرایش مشخص کننده رنگ پنکیک باشد.

پنکک مناسب با پوست

طرز استفاده از پنکیک
  1. اول از هرچیزی موهای خود را ببندید تا در هنگام آرایش اذیتتان نکند.
  2. صورت و گردن خود را از هر گونه آرایشی پاک کنید. سپس مرطوب کننده بزنید(درصورتی که پوست خشکی دارید) و به مدت پنج دقیقه صبر کنید تا به طور کامل مرطوب کننده جذب پوست شود. لازم به ذکر است می توانید قبل از آرایشتان از پرایمر هم استفاده کنید.
  3. اسفنج را با یک اسپری آب مرطوب کنید و در پنکیک قرار دهید تا به آن کمی آغشته شود.دقت کنید که آب اسفنج را به خوبی بگیرید تا آرایشتان کثیف نشود.
  4. ابتدا مناطق وسیع تر صورت مانند پیشانی و گونه ها را بزنید سپس صورت و گردن را پنکیک بزنید تا صورت یکدست و زیباتری داشته باشید.
  5. در انتها صورت و گردن خود را نگاه کنید تا خطی از آرایش روی صورتتان باقی نمانده باشد و همه لک ها و جای جوش ها پوشانده شده باشد.
آیا می توان پنکیک آرایشی را به همراه کرم ضد آفتاب استفاده کرد؟

شاید برایتان سوال پیش بیاید که می توانیم بعد از ضدآفتاب از پنکیک استفاده کنیم؟ بله می توانید از پنکیک استفاده کنید اما استفاده از پنکک آرایشی بر روی کرم های ضد آفتاب اثربخشی و تاثیر پذیری ضدآفتاب را کم می کند و باعث باز شدن منافذ پوست نیز می شود.
بهتر است از ضد آفتاب هایی استفاده کنید که خاصیت کرم پودری داشته باشد تا نیاز نباشد هم از پنکیک و هم از ضد آفتاب استفاده کنید.

منبع : https://www.wikihow.com/Apply-Pancake-Makeup

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nr

چرا باید از رزلب مدادی استفاده کنیم

رژلب مدادی چیست؟

خرید رژلب مدادی
یکی از محبوب ترین وسایل آرایش بین خانم ها رژلب است که جزو قدیمی ترین و محبوب ترین وسایل آرایشی میباشد.رژلب ها به سه دسته رژلب جامد،رژلب مایع و رژلب مدادی تقسیم میشوند.رژلب مدادی با ساختاری شبیه خط لب ساخته شده تا استفاده از راحت تر باشد.رژلب مدادی نوک کلفت تر از خط لب دارد و بافت نرم تر و سبک دارد و ماندگاری آن بیشتر است.این رژلب مناسب همه ی افراد می باشد حتی افرادی که در آرایش کردن مهارت های زیادی ندارند.استفاده رژلب میان خانم ها بسیار محبوب و متداول است به طوریکه به صورت روزانه از آن اکثرا استفاده می کنند و یا حتی اگر تصمیم به داشتن آرایشی غلیظ نداشته باشند از رژلب استفاده می کنند.رژلب با رنگ بخشیدن به لب ها،باعث خوش فرم دیده تر شدن و زیباتر شدن لب ها و صورت می شود.

 

مزیت های استفاده از رژلب مدادی

امروزه رژلب مدادی بین خانم ها محبوبیت زیادی پیدا کرده که دلایل مختلف و زیادی دارد که به آن ها می پردازیم.
1)در کیف تان براحتی جا می شود: یکی از مزیت های این رژلب حمل راحت آن است.رژلب مدادی بخاطر کوچک بودن و مدادی بودن آن براحتی در کیف خود و حتی کیف های دستی و کوچک خود جای دهید.
2)طراحی راحت: این رژلب به دلیل مدادی شکل بودن آن و داشتن نوک تیز به راحتی میتوانید گوشه های لب خود را پر کنید و خط لب خود را طراحی کنید.
3)ماندگاری طولانی مدت: این رژلب با فرمولاسیون خاص که در ساخت آن استفاده شده است ماندگاری طولانی دارد و جای نگرانی برای ترمیم رژلب خود و پاک شدن آن دیگر نخواهید داشت.
4)تنوع رنگ: رژلب مدادی دارای تنوع رنگ بالا و مختلفی میباشد که مناسب با هر سلیقه و رنگ پوست را شامل می باشد.
5)سبک بودن رژلب:بعد از استفاده از این رژلب شما احساس سنگینی روی لب های خود نمی کنید.

انتخاب رژلب مناسب با رنگ پوست

– افرادی که پوست روشن دارند : رژلب هایی با رنگ قرمز و زرشکی باعث زیباتر شدن و جلوه بیشتر آرایش لب های آن ها میشود.
-افرادی که پوست تیره دارند : رنگ های رژلب با تم آجری و قهوه ای مناسب برای افراد با پوست تیره می باشد.

آرایش لب مناسب با لب ها

لب ها به دو حالت گوشتی و باریک تقسیم میشود که آرایش هر مدل لب تکنیک های خاص خود را دارند.
معمولا خانم هایی که لب های باریک دارند،تمایل دارند لب هایی برجسته تر داشته باشند.برای داشتن لب های برجسته تر بهتر از خط لب خود را یک درجه تیره تر از رژلب انتخاب کنید و خط لب خود را کمی بالاتر از لب خود بکشید.سپس با رژلب روشن تر لب های خود را به خوبی پر کنید.
خانم هایی که لب های گوشتی دارند بهتر است که خط لب خود را روی خط لب بکشند و از رژلب های کمی تیره و مات استفاده کنید.

منبع :

https://5majour.ir/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nr