راهنما برای ماندگاری طولانی رژلب 

راهنمای نهایی برای رژ لب های مات طولانی
برای کسانی از ما که فقط نمی توانیم با براق لب مقابله کنیم.

آخرین به روز شده در تاریخ 31 ژانویه ، 2019 توسط دانشگاه شانون - بوستون
این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد ، به این معنی که در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. لطفا افشای کامل ما را در اینجا بخوانید.

اعتبار عکس

در طول چند سال گذشته ، من وسواس جدی در مورد رژ لب ایجاد کرده ام. در حالی که من به اندازه کافی پرماجرا نیستم که رنگهای واقعی را امتحان کنم (فریاد زدن به کسانی که به اندازه کافی شجاع هستند تا بتوانند رژ لب آبی را تکان دهند!) ، من مجموعه ای از محصولات را در آنچه که من نسبتاً مطمئن هستم بیش از 50 سایه صورتی رنگ است جمع کردم. قرمز ، و توت / شراب. من خیلی میترسم که صادقانه بگویم که در واقع چه تعداد دارم.

من واقعاً لبهای خشک و پوسته پوسته دارم ، بنابراین شاید به نظر نمی رسد کاندیدای ایده آل برای رژ لبهای مات با لباس های بلند باشم. با این حال ، من نسبت به لمس های مداوم بسیار بی اعتنا هستم و وقتی موهای بلندم به براق یا براق شدن لب گیر می کند از آن متنفرم.

در اینجا چگونگی ایجاد رژ لبهای مات با لباس بلند برای من ، و همچنین برخی از بهترین رژ لبهای مات بلند برای امتحان کردن آورده شده است.

چگونه لب های خود را برای رژ لب مات آماده کنید:

ماندگاری رژلب

1. لایه برداری کنید
رژ لب های بلند تمایل به خشک شدن دارند ، بنابراین می خواهید ابتدا پوست مرده پوسته پوسته شده را از بین ببرید. من صبح صورتم را نمی شستم (بیشتر در مورد کارهای روزمره پوست من) ، بنابراین به طور معمول قبل از خوابیدن لبم را لکه دار می کنم. دوست دارم به آرامی با مسواک تمیز یا حوله دستی لایه برداری کنید. همچنین می توانید از اسکراب لب استفاده کنید!

2. مرطوب کنید
بعد از اینکه کاشته شد ، یک مرهم غلیظ بمالید و بگذارید چند دقیقه در شب غرق شود. (لانسینو ، وازلین و آکوافور برخی از موارد مورد علاقه من هستند.)

راهنمای نهایی برای رژ لب های مات طولانی
برای کسانی از ما که فقط نمی توانیم با براق لب مقابله کنیم.

آخرین به روز شده در تاریخ 31 ژانویه ، 2019 توسط دانشگاه شانون - بوستون
این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد ، به این معنی که در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. لطفا افشای کامل ما را در اینجا بخوانید.

اعتبار عکس

در طول چند سال گذشته ، من وسواس جدی در مورد رژ لب ایجاد کرده ام. در حالی که من به اندازه کافی پرماجرا نیستم که رنگهای واقعی را امتحان کنم (فریاد زدن به کسانی که به اندازه کافی شجاع هستند تا بتوانند رژ لب آبی را تکان دهند!) ، من مجموعه ای از محصولات را در آنچه که من نسبتاً مطمئن هستم بیش از 50 سایه صورتی رنگ است جمع کردم. قرمز ، و توت / شراب. من خیلی میترسم که صادقانه بگویم که در واقع چه تعداد دارم.

من واقعاً لبهای خشک و پوسته پوسته دارم ، بنابراین شاید به نظر نمی رسد کاندیدای ایده آل برای رژ لبهای مات با لباس های بلند باشم. با این حال ، من نسبت به لمس های مداوم بسیار بی اعتنا هستم و وقتی موهای بلندم به براق یا براق شدن لب گیر می کند از آن متنفرم.

در اینجا چگونگی ایجاد رژ لبهای مات با لباس بلند برای من ، و همچنین برخی از بهترین رژ لبهای مات بلند برای امتحان کردن آورده شده است.

چگونه لب های خود را برای رژ لب مات آماده کنید:
1. لایه برداری کنید
رژ لب های بلند تمایل به خشک شدن دارند ، بنابراین می خواهید ابتدا پوست مرده پوسته پوسته شده را از بین ببرید. من صبح صورتم را نمی شستم (بیشتر در مورد کارهای روزمره پوست من) ، بنابراین من معمولاً لبهایم را قبل از خوابیدن لکه دار می کنم. دوست دارم به آرامی با مسواک تمیز یا حوله دستی لایه برداری کنید. همچنین می توانید از اسکراب لب استفاده کنید!

مدیوین
2. مرطوب کنید
بعد از اینکه کاشته شد ، یک مرهم غلیظ بمالید و بگذارید چند دقیقه در شب غرق شود. (لانسینو ، وازلین و آکوافور برخی از موارد مورد علاقه من هستند.)

   کالج مد مورد علاقه های خواننده
پخش ویدئو
3. هر اضافی را پاک کنید
اگر رژ لب را بیش از حد از مومیایی زنگ زده استفاده می کنید ، می تواند به راحتی پرهای رژ لب شما را بسازد و کارآیی فرمول را کاهش دهد. لب های خود را با دستمال یا دستمال کاغذی خرد کنید تا دیگر احساس چسبندگی / خیس نشود.

نکات کاربرد رژ لب مات:
1. اعمال لیزر لب یا آستر لب (اختیاری)
من همیشه از پرایمر یا لاینر استفاده نمی کنم ، اما به ماندگاری رژ لب کمک می کند! اگر در پر شدن لب یا محو شدن سریع لب مشکل دارید ، ممکن است بخواهید این مرحله را به روال خود اضافه کنید. اگر از خط لب استفاده می کنید ، لبهای خود را فقط مشخص نکنید: مطمئن شوید که با انگشت لب خارجی وحشت زده نیز پر می شوید یا باد می کنید!

2. لب پر کنید
من لبهای چاق و چرمی دارم ، بنابراین معمولاً می توانم با استفاده از رژ لب مستقیم از لوله دور شوم. با این وجود اگر لب های نازک تر و کوچک تری دارید ، خطوط ریز و یا دقیقاً دقت لازم را دارید ، بهتر است از یک برس لب استفاده کنید ، مخصوصاً اگر از فرمول مایع استفاده می کنید.

از آنجا که فرمول های سایش طولانی معمولاً خشک است و واقعاً راهی را که لب براق یا لب خامه ای ایجاد می کند گسترش نخواهد داد ، حتماً هنگام درخواست لبخند بزنید / لب های خود را دراز کنید ، تا در این صورت خطوط عمودی کمی به وجود نیاید. هیچ محصولی روی آنها نیست.

3. لکه ها را با کانسیلر تمیز کنید
هنگام پخش لب ها به یکدیگر دقت کنید تا محصول را پخش کنید ، زیرا می توانید به راحتی لب را از خارج از خط واقعی لب خود آغشته کنید. اما اگر چنین کردید ، نگران نباشید! از یک کانسیلر چوب برای پوشاندن دقیق صاف استفاده کنید و به آرامی ضربه بزنید تا مخلوط شود. مالش ندهید ، زیرا ممکن است در نهایت لکه‌های بدتری ایجاد کنید!

راهنمای نهایی برای رژ لب های مات طولانی
برای کسانی از ما که فقط نمی توانیم با براق لب مقابله کنیم.

آخرین به روز شده در تاریخ 31 ژانویه ، 2019 توسط دانشگاه شانون - بوستون
این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد ، به این معنی که در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. لطفا افشای کامل ما را در اینجا بخوانید.

اعتبار عکس

در طول چند سال گذشته ، من وسواس جدی در مورد رژ لب ایجاد کرده ام. در حالی که من به اندازه کافی پرماجرا نیستم که رنگهای واقعی را امتحان کنم (فریاد زدن به کسانی که به اندازه کافی شجاع هستند تا بتوانند رژ لب آبی را تکان دهند!) ، من مجموعه ای از محصولات را در آنچه که من نسبتاً مطمئن هستم بیش از 50 سایه صورتی رنگ است جمع کردم. قرمز ، و توت / شراب. من خیلی میترسم که صادقانه بگویم که در واقع چه تعداد دارم.

من واقعاً لبهای خشک و پوسته پوسته دارم ، بنابراین شاید به نظر نمی رسد کاندیدای ایده آل برای رژ لبهای مات با لباس های بلند باشم. با این حال ، من نسبت به لمس های مداوم بسیار بی اعتنا هستم و وقتی موهای بلندم به براق یا براق شدن لب گیر می کند از آن متنفرم.

در اینجا چگونگی ایجاد رژ لبهای مات با لباس بلند برای من ، و همچنین برخی از بهترین رژ لبهای مات بلند برای امتحان کردن آورده شده است.

چگونه لب های خود را برای رژ لب مات آماده کنید:
1. لایه برداری کنید
رژ لب های بلند تمایل به خشک شدن دارند ، بنابراین می خواهید ابتدا پوست مرده پوسته پوسته شده را از بین ببرید. من صبح صورتم را نمی شستم (بیشتر در مورد کارهای روزمره پوست من) ، بنابراین من معمولاً لبهایم را قبل از خوابیدن لکه دار می کنم. دوست دارم به آرامی با مسواک تمیز یا حوله دستی لایه برداری کنید. همچنین می توانید از اسکراب لب استفاده کنید!

مدیوین
2. مرطوب کنید
بعد از اینکه کاشته شد ، یک مرهم غلیظ بمالید و بگذارید چند دقیقه در شب غرق شود. (لانسینو ، وازلین و آکوافور برخی از موارد مورد علاقه من هستند.)

   کالج مد مورد علاقه های خواننده
پخش ویدئو
3. هر اضافی را پاک کنید
اگر رژ لب را بیش از حد از مومیایی زنگ زده استفاده می کنید ، می تواند به راحتی پرهای رژ لب شما را بسازد و کارآیی فرمول را کاهش دهد. لب های خود را با دستمال یا دستمال کاغذی خرد کنید تا دیگر احساس چسبندگی / خیس نشود.

نکات کاربرد رژ لب مات:
1. اعمال لیزر لب یا آستر لب (اختیاری)
من همیشه از پرایمر یا لاینر استفاده نمی کنم ، اما به ماندگاری رژ لب کمک می کند! اگر در پر شدن لب یا محو شدن سریع لب مشکل دارید ، ممکن است بخواهید این مرحله را به روال خود اضافه کنید. اگر از خط لب استفاده می کنید ، لبهای خود را فقط مشخص نکنید: مطمئن شوید که با انگشت لب خارجی وحشت زده نیز پر می شوید یا باد می کنید!

2. لب پر کنید
من لبهای چاق و چرمی دارم ، بنابراین معمولاً می توانم با استفاده از رژ لب مستقیم از لوله دور شوم. با این وجود اگر لب های نازک تر و کوچک تری دارید ، خطوط ریز و یا دقیقاً دقت لازم را دارید ، بهتر است از یک برس لب استفاده کنید ، مخصوصاً اگر از فرمول مایع استفاده می کنید.

از آنجا که فرمول های سایش طولانی معمولاً خشک است و واقعاً راهی را که لب براق یا لب خامه ای ایجاد می کند گسترش نخواهد داد ، حتماً هنگام درخواست لبخند بزنید / لب های خود را دراز کنید ، تا در این صورت خطوط عمودی کمی به وجود نیاید. هیچ محصولی روی آنها نیست.

3. لکه ها را با کانسیلر تمیز کنید
هنگام پخش لب ها به یکدیگر دقت کنید تا محصول را پخش کنید ، زیرا می توانید به راحتی لب را از خارج از خط واقعی لب خود آغشته کنید. اما اگر چنین کردید ، نگران نباشید! از یک کانسیلر چوب برای پوشاندن دقیق صاف استفاده کنید و به آرامی ضربه بزنید تا مخلوط شود. مالش ندهید ، زیرا ممکن است در نهایت لکه‌های بدتری ایجاد کنید!

مدیوین
4. پودر + بافت (اختیاری)
اگر می خواهید یک ظاهر واقعی مات داشته باشید ، لب های خود را به آرامی با یک بافت یکنواخت کنید و به آرامی مقداری پودر صورت شل را روی بافت بزنید.

نکاتی در مورد ایجاد رژ لب مات آخرین روز:
1. از غذاهای بسیار چرب یا کثیف خودداری کنید
در دنیای ایده آل ، رژ لب های بلند پوشیده آنقدر ضد گلوله خواهد بود که می توانید به سیب در وان حیاط بروید و هنوز با لبهای بی عیب و نقص ظاهر شوید. اما الف) واقعاً ناخوشایند و ب) حتی رژلب های ساییده شده محدود دارای محدودیت های خود هستند.

من نمی گویم که شما باید خود را از رفع فست فود خود محروم کنید ، اما من می دانم که اگر می دانید در دنده سالانه کباب سالانه مدرسه خود و شل و ول جو شرکت می کنید ، به دنبال کالای کمتری از لب بروید. آن روز مسابقه خوردن

2. تهیه نسخه پشتیبان
خوب ، بنابراین شما شماره 1 را نادیده گرفتید و اکنون رژ لب تان نیمه پژمرده است. زمان لمس کردن!

اگر از مداد لب محکم استفاده کرده اید ، در صورت نیاز به لمس در طول روز ، آن را با خود نگه دارید. استفاده مجدد از رژ لبهای مایع می تواند دشوارتر باشد زیرا محصول بیش از حد می تواند به صورت دست و پا گیر یا خزدار به نظر برسد. آنچه در این مورد انجام می دهم حمل یک مومیایی کردن لب است (استفاده من یک کره Revlon Revival) است که با رنگ اصلی مطابقت دارد. اگر این کار را بکنید و لبهای خود را به هم بمالید ، رژ لب مایع باقیمانده اغلب در قسمتهایی که پژمرده شده اند پخش می شود. شما اثر مات را از دست می دهید اما مجبور نیستید از طریق لب بیرونی رنج ببرید!

منبع : https://www.collegefashion.net/beauty-and-hair/best-longwear-matte-lipsticks/