راهنمای نهایی خرید لوازم آرایشی
از متخصصان نکاتی را در مورد چگونگی استفاده حداکثری از سفر به بخش زیبایی دریافت کنید ، از جمله لوازم ضروری کیف و مواردی که باید از آنها استفاده کنید.

الکساندرا کارلتون
17 ژوئن 20164: 18 بعد از ظهر
از متخصصان نکاتی را در مورد چگونگی استفاده حداکثری از سفر به بخش زیبایی دریافت کنید ، از جمله لوازم ضروری کیف و مواردی که باید از آنها استفاده کنید.

آنها بیهوده آن را جنگل رژ لب نمی نامند: حیوانات وحشی کف لوازم آرایشی فروشگاه ها را می توان با تله هایی برای افراد بی احتیاط پر کرد. هدایای رایگان ، فروش های بالا ، لمس های ضد آرایش و تغییر شکل همه برای کمک به شما در هدایت خانه با یک کیف براق پر از چیزهایی که احتمالاً نیازی به آنها ندارید ، طراحی شده است. در حالی که هنوز از بهترین محصولات جدید موجود در آنجا نمونه برداری می کنید ، چگونه می توانید کیف آرایش خود را مرتب و مرتب (به جای کیف پول) نگه دارید؟ از خبرگان پرسیدیم.

اسرار متخصص
نکاتی برای دریافت بهترین معاملات ، خدمات و محصولات از طبقه زیبایی ، از آرایشگر و دستیار سابق فروش آرایش ، وندی کوئی (www.wendykwei.com).

1. همه چیز در زمان بندی است. هنگام آزمایش محصولات و رنگ های جدید ، در مواقع کم مصرف مانند یکشنبه ها ، وقتی که گریم هنرمند عجله نمی کند ، به پیشخوان مراجعه کنید. اگر بتوانید وقت خود را صرف کنید ، احتمال اینکه یک انگیزه خرید کنید کمتر است. استراحت های ناهار را برای مراجعه سریع ، مانند زمانی که می خواهید لوازم جدید کالایی که مرتباً استفاده می کنید ، نگه دارید.

2. با یک پیشخوان گریم ارتباط برقرار کنید. وفاداری پاداش می گیرد. اگر اغلب برمی گردید ، به احتمال زیاد آرایش شما را به صورت رایگان لمس می کنند و از رویدادهای خاص و محصولات با محدودیت محدود مطلع می شوید.

3. هدایای رایگان با محصولات جدید جذاب هستند ، اما آیا واقعاً متناسب با رنگ آمیزی و نوع پوست شما هستند؟ به دنبال مارک هایی باشید که انتخاب هدایایی را ارائه دهند.

4- همیشه به آنچه به شما گفته می شود اعتماد نکنید. قبل از خرید به بیرون بروید و یک رنگ آرایش جدید را با نور طبیعی مشاهده کنید. روشنایی موجود در فروشگاه ممکن است رنگ پوست شما را تغییر دهد و پس از خرید آن ، خیلی دیر است که آن را پس بگیرید.

نکته 1: برای خرید چیزی تحت فشار قرار نگیرید زیرا برخی از نمونه ها را گرفته اید. نمونه ها باید فقط همین باشد - فرصتی برای شما برای آزمایش محصول. نرادین تیساج ، نویسنده کتاب چگونه از خرید خودداری کنیم (هاردی گرانت) ، می گوید: "اجازه ندهید دستیارهای فروش در مورد نوع نگاه شما احساس ناامنی کنند و شما را مجبور به خریدن چیزی کنند که شما نمی خواهید یا به آن نیاز ندارید." "بسیاری از آنها در صورت فروش زیاد ، در کارمزد کار می کنند و پاداش های زیادی می گیرند."

نکته 2: می دانید چه می خواهید؟ خرید کالاهای اصلی لوازم آرایشی خود را در سایتهایی مانند www.adorebeauty.com.au ، www.strawberrynet.com یا www.meccacosmetica.com.au بصورت آنلاین انجام دهید. نه تنها می توانید از فشار فروش سخت جلوگیری کنید ، بلکه وقتی وقت خود را برای مرور آنلاین قرار می دهید ، وسوسه خرید بی انگیزه خواهید کرد. به علاوه ، قیمت ها اغلب ارزان تر از فروشگاه ها هستند.

لوازم ضروری کیف آرایش
وندی کوئی ، میکاپ آرتیست می گوید ، اگر کیف آرایش شما حاوی این موارد اساسی است ، شما احتمالاً هر آنچه را که لازم دارید ، دارید. هر چیز دیگری جایزه است ، بنابراین وقتی وسوسه شدید هزینه کنید این نکته را به خاطر بسپارید.

برنزر (بدون براق کننده) برای گرم کردن پوست ، رنگ آمیزی پوست و شکل دادن استخوان های گونه ، همه در یک محصول عالی است.
ریمل سیاه - به اندازه یک لباس سیاه کوچک ضروری است.
رژگونه ، برای آوردن زندگی و رنگ به صورت.
یک محصول ابرو مناسب شما - سایه چشم یا مداد برای پر کردن جای خالی یا ژل برای رام کردن موهای بلندتر.
سایه چشم به رنگ زمین که می توانید برای عمق و تعریف خشک یا مرطوب به عنوان خط چشم استفاده کنید.