رژلب مدادی چیست؟

خرید رژلب مدادی
یکی از محبوب ترین وسایل آرایش بین خانم ها رژلب است که جزو قدیمی ترین و محبوب ترین وسایل آرایشی میباشد.رژلب ها به سه دسته رژلب جامد،رژلب مایع و رژلب مدادی تقسیم میشوند.رژلب مدادی با ساختاری شبیه خط لب ساخته شده تا استفاده از راحت تر باشد.رژلب مدادی نوک کلفت تر از خط لب دارد و بافت نرم تر و سبک دارد و ماندگاری آن بیشتر است.این رژلب مناسب همه ی افراد می باشد حتی افرادی که در آرایش کردن مهارت های زیادی ندارند.استفاده رژلب میان خانم ها بسیار محبوب و متداول است به طوریکه به صورت روزانه از آن اکثرا استفاده می کنند و یا حتی اگر تصمیم به داشتن آرایشی غلیظ نداشته باشند از رژلب استفاده می کنند.رژلب با رنگ بخشیدن به لب ها،باعث خوش فرم دیده تر شدن و زیباتر شدن لب ها و صورت می شود.

 

مزیت های استفاده از رژلب مدادی

امروزه رژلب مدادی بین خانم ها محبوبیت زیادی پیدا کرده که دلایل مختلف و زیادی دارد که به آن ها می پردازیم.
1)در کیف تان براحتی جا می شود: یکی از مزیت های این رژلب حمل راحت آن است.رژلب مدادی بخاطر کوچک بودن و مدادی بودن آن براحتی در کیف خود و حتی کیف های دستی و کوچک خود جای دهید.
2)طراحی راحت: این رژلب به دلیل مدادی شکل بودن آن و داشتن نوک تیز به راحتی میتوانید گوشه های لب خود را پر کنید و خط لب خود را طراحی کنید.
3)ماندگاری طولانی مدت: این رژلب با فرمولاسیون خاص که در ساخت آن استفاده شده است ماندگاری طولانی دارد و جای نگرانی برای ترمیم رژلب خود و پاک شدن آن دیگر نخواهید داشت.
4)تنوع رنگ: رژلب مدادی دارای تنوع رنگ بالا و مختلفی میباشد که مناسب با هر سلیقه و رنگ پوست را شامل می باشد.
5)سبک بودن رژلب:بعد از استفاده از این رژلب شما احساس سنگینی روی لب های خود نمی کنید.

انتخاب رژلب مناسب با رنگ پوست

– افرادی که پوست روشن دارند : رژلب هایی با رنگ قرمز و زرشکی باعث زیباتر شدن و جلوه بیشتر آرایش لب های آن ها میشود.
-افرادی که پوست تیره دارند : رنگ های رژلب با تم آجری و قهوه ای مناسب برای افراد با پوست تیره می باشد.

آرایش لب مناسب با لب ها

لب ها به دو حالت گوشتی و باریک تقسیم میشود که آرایش هر مدل لب تکنیک های خاص خود را دارند.
معمولا خانم هایی که لب های باریک دارند،تمایل دارند لب هایی برجسته تر داشته باشند.برای داشتن لب های برجسته تر بهتر از خط لب خود را یک درجه تیره تر از رژلب انتخاب کنید و خط لب خود را کمی بالاتر از لب خود بکشید.سپس با رژلب روشن تر لب های خود را به خوبی پر کنید.
خانم هایی که لب های گوشتی دارند بهتر است که خط لب خود را روی خط لب بکشند و از رژلب های کمی تیره و مات استفاده کنید.

منبع :

https://5majour.ir/