50 بهترین هدیه برای زنان سال 2019 (عکس: Anthropologie، Gravity، & Away)

- ویراستاران ما برای کمک به شما در خرید وسایل موردنیاز ، محصولی را بررسی هدیه مورد علاقه خانم ها و توصیه می کنند. اگر با کلیک روی یکی از پیوندهای ما خریدی انجام دهید ، ممکن است سهم کمی از درآمد را کسب کنیم. با این حال ، نظرات و نظرات ما مستقل از اتاق خبر USA TODAY و مشوق های تجاری است.

خرید هدیه سخت است. فرقی نمی کند که برای یک خواهر یا برادر ، همسر دیرینه یا همکار خود خرید می کنید ، انتخاب یک هدیه عالی می تواند طاقت فرسا باشد. او چه می خواهد؟ چه کسی مالک او نیست؟ او به چه رنگی می خواهد؟ آیا او به چیزی حساسیت دارد؟ آیا او دوست دارد بخواند؟ رایحه مورد علاقه او چیست؟ س questionsالات بسیار ، وقت کم برای خرید.

برای کاهش استرس خرید هدیه خود در این فصل خرید تعطیلات ، لیستی از 50 هدیه عالی (25 مورد بیشتر از سال گذشته!) برای انواع مختلف زنان زندگی شما ارائه داده ایم. از سرآشپز خانگی گرفته تا مسافر گرفته تا شخصی که آنقدر خوب نمی شناسید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. در اینجا موارد منتخب Reviewed برای هدایای زنان در سال 2019 آورده شده است ، از جمله بهترین مواردی که امسال آزمایش کرده ایم ، بسیاری از موارد محبوب با رتبه عالی و مواردی که من شخصاً صاحب آنها هستم ، آنها را دوست دارم و توصیه می کنم.

1. برای آشپز خانه شلوغ: قابلمه فوری
بهترین هدیه برای زنان 2019: گلدان فوری
بهترین هدیه برای زنان 2019: گلدان فوری (عکس: بازبینی شده / جکسون روکار)

ظرف حدود سه سال گذشته ، گلدان های فوری هم برای آشپزهای پیشرفته خانگی و هم برای کسانی که به آرامی آشپزی می کنند بسیار خشمگین بوده اند. می پرسید گلدان فوری چیست؟ این چند پخته است! معنی آن چیست؟ این همه کارها را انجام می دهد. این زودپز ، زودپز ، زودپز ، ماست ساز ، کیک ساز ، زودپز است ، لیست ادامه دارد. ایده آل برای شخصی که فضای پیشخوان محدودی دارد (آنها می توانند همه وسایل کوچک دیگر خود را با این کار جایگزین کنند) و شخصی که فضای پیشخوان اضافی دارد (آنها می توانند این ابزار را به همراه بقیه جا دهند) ، گلدان فوری هدیه ای است که شما واقعاً ارائه می دهید با دادن این فصل تعطیلات نمی تواند اشتباه کند. محبوب ترین گلدان فوری Duo است که ما آن را آزمایش کرده و دوستش داریم. با این حال ، بهترین گلدان فوری و اجاق گاز چند گانه ای که تا به حال آزمایش کرده ایم Instant Pot Ultra است که گرانتر است اما کاملاً ارزشش را دارد.

زودپز Instant Pot Duo 6 Qt 7-in-1 Pressure را از آمازون با 79 دلار تهیه کنید
زودپز Instant Pot Ultra 6 Qt 10 in 1 Pressure را از آمازون با قیمت 105 دلار دریافت کنید
2. برای کسی که دوست دارد راحت باشد: ژاکت کش باف پابرهنه رویاهای CozyChic
بهترین هدیه برای زنان 2019: ژاکت کش باف پابرهنه رویاها
بهترین هدیه برای زنان 2019: ژاکت کش باف پابرهنه (عکس: Nordstrom)

این ژاکت کش باف پشمی بیش از 2،600 بررسی در مورد Nordstrom و رتبه بندی 5 ستاره دارد. من خودم صاحب این هستم و می توانم تأیید کنم که در واقع یک پتو راحت است که به عنوان لباس مبدل شده است. وقتی نوبت به ژاکت کش باف پشمی و ژاکت می رسد ، محدودیتی برای مبلغی که شخص می تواند داشته باشد وجود ندارد. آنها هدیه های عالی می دهند - به خصوص وقتی اینها دنج (و شیک) باشند. برای یک ژاکت کش باف پشمی خرید نمی کنید؟ رویاهای پابرهنه یک روپوش نیز می فروشد. فقط گفتن ...

ژاکت کش باف پابرهنه رویاهای CozyChic را با قیمت 116 دلار از Nordstrom دریافت کنید

3. برای کسی که عاشق سفر است: Away’s The Carry-On
بهترین هدیه برای زنان 2019: Away's The Carry-On
بهترین هدیه برای زنان 2019: Away's The Carry-On (عکس: Away)

این چمدان های مرسوم ، مد روز را احتمالاً در اینستاگرام دیده اید ، زیرا مورد علاقه وبلاگ نویسان سفر است. این برند همچنین در Reviewed یکی از موارد مورد علاقه ما است. وقتی چمدان های چک شده را آزمایش کردیم ، Away به عنوان بهترین چمدان سخت گیر ما برنده شد. علاوه بر این ، یکی از نویسندگان ما به او ادامه می دهد سوگند یاد می کند. این رنگ در نه رنگ مختلف وجود دارد و بسیار متفاوت از چمدان متوسط ​​شما است. مورد علاقه شخصی من رنگ رژگونه است. اگر نمی خواهید یک چمدان را به عنوان هدیه برای مسافر غر بزنید ، به جای آن کیسه دوفل در نظر بگیرید. Sole Society’s Faux Leather Weekend Bag یک گزینه عالی و ارزان برای یک مسافر شیک است. من مالک آن هستم و آن را دوست دارم.

The Carry-On را از Away با قیمت 225 دلار دریافت کنید

4. برای کسی که همیشه سرد است: ژاکت غاز کانادا
بهترین هدیه برای زنان 2019: غاز کانادا
بهترین هدیه برای زنان 2019: غاز کانادا (عکس: سامانتا مت و نوردستروم)

سال گذشته غرق شدم و یک ژاکت Canada Goose خریداری کردم. پس از اینکه بسیاری از زمستان های شمال شرقی در پارک من با قیمت مناسب لرزیدند ، من آماده سرمایه گذاری روی گرما بودم. من حدود دو ماه را صرف خرید کت جدید کردم - هم در فروشگاه و در حال امتحان کردن مطالب و هم خواندن بررسی آنلاین. سرانجام ، من با کاپشن رفتم که احساس راحتی راحت ترین و گرمترین حالت را داشت و همچنین چاپلوسانه به نظر می رسید - یک ژاکت غاز کانادا. بله ، آنها گران هستند ، اما می توانم تأیید کنم که ارزش قیمت را دارند. من قبلاً از رفتن به خانه خودداری می کردم مگر اینکه در روزهای سرد کاملاً مجبور باشم ، اما غاز کانادا من کاملاً این مسئله را تغییر داد. این احساس می شود که هر وقت بیرون می روم یک پتو گرم می پوشم ، و باعث می شود درجه حرارت ناخوشایند پوست را لمس نکنم. اگر می خواهید کسی را که در مکانی زندگی می کند که درجه حرارت آن به زیر یخبندان برسد ، غواصی کنید ، کت Canada Goose یک انتخاب عالی است. من هر نوع خز روی کاپوت را توصیه می کنم ، انتخاب شخصی من گابریولا است  

دلمه گزینه خوب دیگر Kinley است.

با قیمت 825 دلار پایدار در پارک پایین پارک را در Nordstrom پر کنید و با مقاومت در برابر آب Arctic Tech 625 مقاوم در برابر آب ، گابریولای کانادا را تهیه کنید.
با قیمت 850 دلار پارک Goose Kinley Down Park کانادا را در Nordstrom تهیه کنید
5. برای مسافر: Airpods اپل
بهترین هدیه برای زنان 2019: Airpods اپل
بهترین هدیه برای زنان 2019: Airpods Apple (عکس: Apple)

مطمئناً ، Airpods هنگام پوشیدن ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما آنها به یک دلیل آنها را می پوشند. هدفون پرطرفدار اپل بهترین هدفون بی سیم واقعی است که کارشناسان ما امسال آزمایش کرده اند. اگر به دنبال عاشق همه چیزهای اپل هستید ، آنها یک جفت از این موارد را پرستش می کنند. برای مسافرت ، مسافرت ، کار و حتی گوش دادن به پادکست ها هنگام بارگیری و تخلیه ماشین ظرفشویی ، Airpods یک هدیه عالی است.

AirPods Apple را با کیف شارژ با قیمت 144 دلار از آمازون تهیه کنید
AirPods اپل را با کیف شارژ بی سیم از آمازون با پرداخت 169 دلار دریافت کنید
6. برای متعصب تناسب اندام: شلوار یوگا
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: شلوار یوگا
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: شلوار یوگا (عکس: Lululemon و Nordstrom)

به هر دو شلوار یوگای Lululemon و Zella قسم می خورم. بهترین شلوار یوگای مورد علاقه من برای همه چیز شلوار Wunder Under Lululemon است. چه روی نیمکت نشسته باشم ، چه در کلاسهای ناهموار شرکت کنم ، یا در چرخش به شدت عرق کنم ، این شلوارهای یوگای کمر بلند بازی را عوض می کنند. انگشت شتر ندارد. بدون تعریق از طریق شلوار. بدون خارش از ناراحتی. آنها قطعاً ارزش برچسب قیمت را دارند. دیگر شلوار یوگای مورد علاقه من از Lululemon ، Align Pant است. برای تمرینات کم فشار و آرام کردن بهتر است ، آنها تقریباً شبیه شلوارهای عرق و راحت ترین راحت ترین شلوار یوگا هستند که تاکنون داشته ام. سومین مورد علاقه من جوراب شلواری ارزان قیمت مارک تناسب اندام Nordstrom Zella است. با بیش از 6300 بررسی تقریباً عالی ، فقط من نیستم که آنها را دوست دارم.

شلوار یوگای Lululemon Wunder Under Super High-Rise را از Lululemon با قیمت 98 دلار دریافت کنید
Lululemon Align Pant II را از Lululemon با قیمت 98 دلار دریافت کنید
Zella Live In High Waist Leggings را از Nordstrom با قیمت 59 دلار دریافت کنید
7. برای بانوی کیف: پارچه حمل و نقل چرمی Madewell
بهترین هدیه برای زنان 2019: Madewell Transport Tote
بهترین هدیه برای زنان 2019: Madewell Transport Tote (عکس: Madewell ، Nordstrom)

مدت ها بود که نگاهم به کیف کیف چرمی کلاسیک Madewell بود ، بنابراین در خرید آن دریغ نکردم ، وقتی آنها سال گذشته با یک نسخه zip-top از آن بیرون آمدند. بعد از یک سال صاحب شدن کیف ، با خیال راحت می توانم آن را به عنوان یک هدیه عالی توصیه کنم. لباس کلاسیک به اندازه کافی بزرگ است که همه وسایل من را برای کار در خود جای می دهد و به اندازه کافی شیک است که بتوانم آخر هفته ها که چیز زیادی ندارم از آن استفاده کنم. به علاوه زیپ آن را برای مسافرت مناسب می کند (استفاده از آن به عنوان وسیله حمل هنگام پرواز بسیار عالی است). این کیف در چند رنگ مختلف موجود است. من آن را به انگلیسی Saddle دارم ، گزینه ای است که من توصیه می کنم.

پارچه چرمی Madewell Zip Top Transport Leather Tote را با قیمت 188 دلار از Nordstrom تهیه کنید

8- برای کسی که مدام در مورد سرخ کن های هوا س askingال می کند: سرخ کن های هوا
بهترین هدیه برای زنان 2019: Phillips Airfryer
بهترین هدیه برای زنان 2019: Phillips Airfryer (عکس: فیلیپس)

سرخ کن های هوا مدتی است که یکی از جدیدترین وسایل آشپزخانه هستند. منظور من این است که آنها راهی برای تهیه غذاهای سرخ شده در منزل ارائه می دهند که از غذاهای سرخ شده معمولی سالم تر باشد. Phillips Airfryer XXL بهترین سرخ کن هوا است که ما آزمایش کرده ایم و هدیه ای عالی برای هر کسی که دوست دارد غذای نیمه سالم بپزد و بخورد ، و البته فضای اضافی پیشخوان آشپزخانه هم دارد. اگر به دنبال غواصی نیستید ، اما ایده هدیه را دوست دارید ، بهترین انتخاب ما را برای آنها بخورید - سرخ کن هوایی Cuisinart AFR-25.

Philips Airfryer XXL را با قیمت 299.95 دلار در آمازون تهیه کنید
سرخ کن هوائی Cuisinart AFR-25 را با قیمت 79.99 دلار در آمازون تهیه کنید
9. برای عاشق کتاب: آمازون کیندل کاغذ سفید
بهترین هدیه برای زنان 2019: Kindle Paperwhite
بهترین هدیه برای زنان 2019: Kindle Paperwhite (عکس: آمازون)

دوستدار کتاب در زندگی شما ممکن است قبلاً کیندل داشته باشد ، اما چه کسی از جدیدترین و بهترین فناوری ارائه شده جهان لذت نمی برد؟ این بهترین Kindle است که ما آزمایش کرده ایم و بیش از 12000 داور در آمازون موافق هستند. در حال حاضر ضد آب با دو برابر فضای ذخیره سازی ، این یک هدیه مناسب برای هر کسی است که دوست دارد مطالعه کند.

Amazon Kindle Paperwhite آمازون را با قیمت 109.99 دلار در آمازون دریافت کنید

10. برای کسی که کاناپه خود را دوست دارد: پتو را راحت پرتاب کنید
بهترین هدیه برای زنان 2019: پتوها را پرتاب کنید
بهترین هدیه برای زنان 2019: پتو انداختن (عکس: Anthropologie & Nordstrom)

اکنون که هوا رسماً "زیر پتو پنهان شده و تا بهار بیرون نیایید" هوا ، هدیه ای بهتر از ... پتو چه خواهد کرد؟ دو برابر بودن به عنوان دکور و چیزی برای گرم نگه داشتن شما ، پرتاب پتو برای همه عالی است. برای سرگرمی ، Barefoot Dreams ، برندی که ژاکت کش باف پشمی شگفت انگیز و راحت را می سازد ، یک پتو CozyChic دارد! دارای چاپ حیوانات مرسوم ، مد روز است و از بیش از 275 نفر دارای رتبه 5 ستاره است. گزینه دیگر Anthropologie’s Sophie Faux Fur Throw Throw Blanket ، که مورد توجه داوران قرار گرفته است ، از ده ها صاحب امتیاز 5 ستاره عالی را دریافت کرده است. برای یک پتو ارزان تر ، پرتاب Nordstrom یک گزینه فوق العاده با امتیاز 5 ستاره از بیش از 1 است  

، 400 بررسی.

پتو انداختن خز مصنوعی سوفی را با قیمت 98 دلار در Anthropologie تهیه کنید
پرتاب Plush Throw Kennebunk را با قیمت 39.50 دلار در Nordstrom دریافت کنید
رویای پابرهنه CozyChic in the Wild Throw پتو را در Nordstrom با قیمت 180 دلار دریافت کنید
11. برای عاشق موسیقی: بهترین بلندگوی قابل حمل بلوتوث
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: JBL Flip 4
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: JBL Flip 4 (عکس: بازبینی شده / بتسی گلدواسر)

اگر او عاشق گوش دادن به موسیقی است ، اسپیکر JBL Flip 4 را که برنده جایزه Editor's Choice است ، در نظر بگیرید. این بهترین بلندگوی قابل حمل بلوتوثی است که ما آزمایش کرده ایم و ضدآب است ، بنابراین او می تواند آن را بیاورد و از آن در هر مکان استفاده کند. یک اسپیکر قابل حمل همیشه عالی است. حتی اگر او ممکن است از قبل یکی از آنها را داشته باشد ، جایگزینی ابزارهای قدیمی فناوری با ابزارهای جدید همیشه ایده خوبی است.

بلندگوی بلوتوث قابل حمل ضد آب JBL Flip 4 را با قیمت 89.95 دلار در آمازون تهیه کنید

12. برای عاشق قهوه: قهوه ساز Technivorm Moccamaster
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: موکاماستر
بهترین هدایا برای زنان سال 2019: موکاماستر (عکس: موکاماستر / فیس بوک)

در اینجا در Reviewed ، انواع قهوه سازها را آزمایش کرده ایم. قطره چکان ، ریختن ، سرد کردن ، دستگاه های اسپرسو ، این لیست ادامه دارد. به همین دلیل ، با خیال راحت می توانیم بگوییم اگر می خواهید به شخصی که قهوه اش را دوست دارد سر و صدا کنید ، به دنبال بهترین قهوه ساز قطره ای ، Moccamaster نباشید. نه تنها یک فنجان عالی قهوه درست می کند ، بلکه طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل در اواسط قرن نیز در صفحات آشپزخانه فوق العاده به نظر می رسد. مطمئن نیستید که او عاشق Mocamaster باشد یا به دنبال چیزی با قیمت ارزان تر است؟ لیست بهترین قهوه سازهایی که امسال آزمایش کرده ایم را بررسی کنید. شاید یک دستگاه اسپرسو افسانه یا قهوه ساز سرد مورد علاقه ما انتخاب بهتری باشد.

دستگاه قهوه ساز Technivorm Moccamaster را با قیمت 299 دلار در آمازون تهیه کنید

13. برای کسی که هزینه زیادی در کلاسهای تناسب اندام خرج می کند: ClassPass Membership
بهترین هدیه برای زنان 2019: ClassPass
بهترین هدیه برای زنان 2019: ClassPass (عکس: ClassPass)

اگر در حال خرید شخصی هستید که در همه کلاس های ورزش و تناسب اندام شرکت می کند ، کارت هدیه به ClassPass ایده ایده ای مناسب است. با عضویت در ClassPass ، آنها می توانند به جای تعلق به یک سالن ورزشی یا خرید بسته های کلاس در یک استودیو ، در کلاس های تناسب اندام در استودیوها و سالن های ورزشی مختلفی که با این برنامه شرکت می کنند شرکت کنند (مانند Pure Barre ، Flywheel ، CorePower Yoga). این هدیه که برای هرکسی که دوست دارد چیزهای جدید را امتحان کند بسیار مناسب است.

به هر مبلغی کارت هدیه ClassPass در ClassPass دریافت کنید

14. برای خانه: دمپایی UGG
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: دمپایی Ugg
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: دمپایی Ugg (عکس: Nordstrom و Ugg)

اوگس سالهاست که وجود دارد و اگرچه ممکن است چکمه ها سالها پیش از مد افتاده باشد ، اما دمپایی هرگز از مد نمی افتد. بالاخره اوگ راحت است. با هزاران بررسی چهار تا پنج ستاره در لیست دمپایی Ugg Nordstrom ، کاملاً واضح است که مردم موافق هستند. دمپایی مقاوم در برابر آب Ansley مناسب کفش راحتی و ساده ای است که این کفش را در هرجایی می پوشد و دمپایی Scuffette II برای شخصی که احتمالاً فقط در خانه می پوشد بسیار مناسب است. اگر از تجربه صحبت کنید ، نمی توانید با دمپایی های Ug به عنوان هدیه اشتباه کنید. در شش سال گذشته ، یک جفت دمپایی Ugg متفاوت به مادر ، مادربزرگ ، پدربزرگ ، شوهر و برادرانم هدیه داده ام - و هر بار مورد توجه قرار گرفت.

دمپایی مقاوم در برابر آب Ansley را با قیمت 99.95 دلار از Nordstrom تهیه کنید
دمپایی Ugg Scuffette II را با قیمت 84.95 دلار از Nordstrom تهیه کنید
15. برای مورد ساده: گردنبند آویز Kate Spade
بهترین هدیه برای زنان 2019: گردنبند آویز کیت کیت
بهترین هدیه برای زنان 2019: گردنبند آویز Kate Spade (عکس: Nordstrom)

اگر شخصی که برایش خرید می کنید ساده و بی انتها باشد ، این گردنبند آویز Kate Spade می تواند عالی باشد. می توان آن را به بالا یا پایین پوشانده و با نام اولیه آن در آویز شخصی سازی شود. این گردنبند دارای 850 بررسی با رتبه بندی 5 ستاره است ، بنابراین مردم به وضوح آن را دوست دارند. ناگفته نماند ، گردنبندهایی با حروف ابتدایی روی آنها در حال حاضر بسیار مد هستند.

گردنبند آویز اولیه Kate Spade New York One in a Million را با قیمت 58 دلار از Nordstrom دریافت کنید

16. برای سرگرم کننده خانه: شمع شیشه آتشفشان Capri Blue
بهترین هدیه برای زنان 2019: شمع آبی Capri
بهترین هدیه برای زنان 2019: شمع آبی Capri (عکس: Anthropologie)

اگر او دکوراسیون منزل و پذیرایی از مهمانان را دوست دارد ، هرگز نمی توانید با یک شمع به عنوان هدیه اشتباه کنید. شمع مورد علاقه من تا حد زیادی عطر Capri Blue’s Volcano است. آنها نه تنها بوی شگفت انگیزی می دهند ، بلکه در شیشه های شیکی عرضه می شوند که دو برابر تزئینات شگفت انگیز خانه هستند. Anthropologie تعداد زیادی سبک برای شمع های Capri Blue به فروش می رساند (برخی از آنها حتی با مضمون تعطیلات نیز تعطیل هستند) ، اما خریدهای من شمع های شیشه ای به رنگ آبی و سفید است. من آنها را در سراسر خانه ام دارم.

شمع شیشه کاپری آبی آتشفشان را از Anthropologie با قیمت 30 دلار تهیه کنید

17. برای کسی که همیشه اتفاقات زیادی دارد: پتو جاذبه
بهترین هدیه برای زنان 2019: پتو جاذبه
بهترین هدیه برای زنان 2019: پتو جاذبه (عکس: جاذبه)

به معنای واقعی کلمه همه از پتوی وزنه دار صحبت می کنند

منبع : https://5majour.ir/ladies-favorite-gift/

فایومیجر