7 نکته مهم در استفاده از کرم مرطوب کننده برای داشتن پوستی جوان

آیا از کرم های پوستی و لوسیون های مرطوب کننده خود بیشترین استفاده را می کنید؟ دوباره از رژیم زیبایی خود استفاده کرده و ظاهر خود را با این نکات سالم برای پوستهای جوان تر به روز کنید.

1 / 71. بدانید چه موقع از مرطوب کننده استفاده کنید
1. بدانید چه موقع از مرطوب کننده استفاده کنید
دوش بلند و گرم ، رطوبت خود را از بین می برد و روغنهای محافظ آن را شستشو می دهد. محدود کردن دوش بیش از ده دقیقه و خنک نگه داشتن آب در جای خود می تواند به کاهش تلفات کمک کند.

برای پوست جوان تر ، با استفاده از کرم یا لوسیون ظرف سه دقیقه پس از خروج از وان یا دوش ، رطوبت را قفل کنید.

 

2 / 72. یک مرطوب کننده با مواد ترمیم کننده پوست انتخاب کنید
2. یک مرطوب کننده را با مواد ترمیم کننده پوست انتخاب کنید
اگر پوست شما نازک و حساس است ، مرطوب کننده ها می توانند خشکی و حتی اشک ریزش را متوقف کنند. با بررسی این ترکیبات فعال ، موارد مورد علاقه خود را سفارشی کنید:

Humectants: اینها شامل گلیسیرین ، سوربیتول ، اوره یا گلیکول پرولن است. آنها با کشیدن آن از لایه های عمیق تر پوست ، آب جذب می کنند. آنها برای افراد دارای پوست روغنی گزینه های خوبی هستند.

مشروبات الکلی: ژله نفتی ، لانولین و موم زنبور عسل نمونه های خوبی هستند. آنها از تبخیر آب جلوگیری می کنند.

ترکیبات ترمیم مانع: اینها شامل سرامید ، مونولاورین و اسید لینولئیک است. این مواد که اغلب در ترکیب با دیگران مانند کلسترول مورد استفاده قرار می گیرند ، به ترمیم سد پوست کمک می کنند تا از رطوبت و آسیب دیدن جلوگیری کنند.

3 / 73. قیمت را با کیفیت برابر نکنید
3. قیمت را با کیفیت برابر نکنید
هنگامی که یک سازمان بزرگ مصرف کننده مرطوب کننده ها را آزمایش کرد ، دریافت که هر دو کالای گران قیمت و ارزان قیمت نیز با هم کار می کنند. (با ساختن ماسک های مرطوب کننده صورت خود ، حتی بیشتر از پول دریافتی خود را نیز پس انداز کنید!)

 

4 / 74. کرم چشم را اضافه کنید
4- کرم چشم را اضافه کنید
پوستی نازک و لطیف در زیر چشم ها مقدار کمی از روغن محافظ ایجاد می کند که پوست را نرم و جوان نگه می دارد. ژلهای فرموله شده خاص در هنگام مرطوب شدن باعث کاهش پف و دایره های تاریک می شوند.

اگر به دلیل محافظت از چین و چروک ، ساییدگی و حلقه های تیره مشکل دارید ، به دنبال کرم با پپتیم ها - اسیدهای آمینه باشید که ممکن است تولید کلاژن را تحریک کند. کرم حاوی کافئین را امتحان کنید (بله ، همان ماده ای که در قهوه و چای وجود دارد) برای چرکی زیر چشم - این ممکن است رگ های خونی را کوچک کند.

کرم مرطوب کننده

5 / 75. مرطوب کننده خود را برای فصل تنظیم کنید
5. مرطوب کننده خود را برای فصل تنظیم کنید
پوست شما در زمستان بیشتر از تابستان به رطوبت بیشتری احتیاج دارد ، بنابراین در همان روزی که آن ژاکت ها را برای زمستان از زیر اتاق زیر شیروانی می کشید ، یک مرطوب کننده سنگین خریداری کنید.

هنگامی که با شلوارک های شلوارک تجارت می کنید ، به یک فندک روشن شوید.

6 / 76. قبل از خواب مرطوب کنید
6. قبل از خواب مرطوب کنید
برای دستی و پاهای نرم تر و جوان تر ، صبر کنید تا درست قبل از خواب ، کرم مرطوب کننده را بکشید ، سپس جوراب ها و دستکش های نازک را بریزید.

این مانند یک درمان آبگرم است و شما نمی توانید ورق های خود را روغنی کنید یا خامه را مالش نخواهید داد.

7 / 77. با روغن زیتون طبیعی بروید
7. با روغن زیتون طبیعی بروید
برای پوست جوان تر ، هر شب دو قطره روغن زیتون را بر روی صورت ، آرنج ، زانو و قسمت پشت بازوهای خود صاف کنید. روغن زیتون حاوی چربی اشباع نشده است ، که پوست را بدون ترک مانده چرب ، پوست را شاداب و مرطوب می کند.

منبع : https://www.readersdigest.ca/health/beauty/7-moisturizing-tips-younger-looking-skin/