10 مزیت شگفت انگیز لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک برای زیبایی شما!
مزایای متعدد لوازم آرایشی ارگانیک که به آنها مواد آرایشی بیولوژیکی نیز گفته می شود ، باعث شده بسیاری از افراد به آن متوسل شوند.

از آنجا که پوست بزرگترین اندام بدن است ، فرآورده هایی را که روی آن اعمال می شود جذب می کند و باعث می شود که آنها به جریان خون برسند. بنابراین استفاده از مواد آرایشی مفصل با ترکیبات طبیعی که برای پوست و سلامتی مضر نیستند بسیار مهم است.

اما استفاده از مواد آرایشی ارگانیک برای زیبایی شما چه فوایدی دارد؟ بخوانید و پیدا کنید!

10 مزیت شگفت انگیز استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک برای زیبایی شما.
1. ایمنی برای محیط زیست
مواد آرایشی ارگانیک برای محیط زیست ایمن تر هستند. با وجود بسیاری از ترکیبات مصنوعی و شیمیایی که برای تولید محصولات آرایشی سنتی استفاده می شود ، محیط نیز تحت تأثیر قرار می گیرد. توسط فرآیند تولید می تواند به هوا ، لایه ازن ، بدن و غیره آسیب برساند.

یکی از مزایای لوازم آرایشی ارگانیک این است که برای همه افراد بی خطر است. مردم ، حیوانات و محیط زیست همه از اثرات مضر مواد شیمیایی سمی در امان هستند.

2. بیشتر لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک با مواد اولیه طبیعی تولید می شود
لوازم آرایشی ارگانیک بیشتر با استفاده از مواد آلی طبیعی مانند شیر آلی الاغ ، و روغن های گیاهی ارگانیک ساخته می شود.

3. لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک برای همه انواع پوست مناسب است
یکی دیگر از مزایای لوازم آرایشی ارگانیک این است که مناسب برای مراقبت از انواع پوست است زیرا کاملاً با تمام پوست ، به ویژه با پوستهای آتوپیک و حساس سازگار است ، زیرا نیاز به درمان با مواد بسیار نرم و لطیف دارند.

4. لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک - بدون پارابن یا عطرهای مصنوعی
لوازم آرایشی ارگانیک حاوی پارابن یا عطرهای مصنوعی نیست. پارابن ها مواد نگهدارنده ای هستند که در فرآیند تولید مواد آرایشی مورد استفاده قرار می گیرند. اگرچه اینها ماندگاری محصولات را افزایش می دهند اما همچنین نشان داده شده است که تولید استروژن را مختل می کنند. برخی از متخصصان ارتباط محصولات با پارابن را با ظهور بیماری هایی مانند سرطان ، ضعف کبد و سیستم ایمنی ضعیف مرتبط دانسته اند. مواد آرایشی ارگانیک بدون استفاده از چنین موادی ساخته می شوند.

از این رو مواد آرایشی ارگانیک حاوی پارابن ، مواد نگهدارنده مصنوعی یا عطرهای مصنوعی نیستند و این باعث آلرژی و بیماری های دیگر می شود.

5. لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک بیشتر از لوازم آرایشی و بهداشتی متعارف نیست
بسیاری از افراد فکر می کنند که لوازم آرایشی ارگانیک گرانتر از محصولات معمولی است. با این حال ، فروشگاه های لوازم آرایشی زیست محیطی مانند El Greco Handmade Natural Cosmetics وجود دارد که به ما نشان می دهید اینطور نیست. به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید تا توجه داشته باشید. صابون های شیر ارگانیک ما با قیمت های مناسبی ارائه می شوند.

6. لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک: تحریک کننده نیست
حتی افرادی که پوست حساسی ندارند نیز ممکن است در محصولات آرایشی دچار مشکل شوند. اینها می توانند ، خشکی پوست ، خارش و قرمزی ایجاد کنند یا حتی محرک مشکلات پوستی شوند. کسانی که از اگزما و نوع درماتیت رنج می برند به خصوص در معرض تحریک هستند.

مواد آلی طبیعی روی پوست به اندازه کافی ملایم هستند. این از هرگونه تحریک احتمالی جلوگیری می کند و حتی به افرادی که دارای پوست حساس و شرایط پوستی ظریف هستند اجازه می دهد از استفاده از آنها لذت ببرند.

7. لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک پوست را غنی می کند
مانند بسیاری دیگر از محصولات ساخته شده با مواد ارگانیک ، مواد آرایشی طبیعی ارگانیک نیز می توانند از طریق تغذیه اضافی به پوست کمک کنند. از موادی مانند ویتامین E ، فندق جادوگر ، روغن نارگیل ، روغن زیتون ، روغن پالم و روغن کرچک معمولاً در اینگونه مواد آرایشی استفاده می شود. این مواد و موارد دیگر برای کمک به سلامت پوست بسیار مشهور هستند. این مواد همچنین پر از آنتی اکسیدان است که می تواند به دفع علائم اولیه پیری کمک کند ، یا به راحتی پوست را زیبا نگه دارد.

8. لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک پوست ندارد
مواد آرایشی معمولی حاوی مواد مختلفی از جمله مواد شیمیایی ، مواد پرکننده ، مواد نگهدارنده و رنگ های مصنوعی است که به چند مورد اشاره می شود. اگرچه ممکن است هرکسی به این موارد حساسیت نداشته باشد ، اما استفاده از آن روی پوست می تواند باعث پیر شدن پوست با سرعت بیشتری شود.

استفاده روزانه از مواد آرایشی با تمام این مواد می تواند منجر به خشکی ، خطوط ریز و حتی چین و چروک شود. برعکس ، محصولات آرایشی ارگانیک با مواد آلی طبیعی مانند روغن زیتون ، روغن نارگیل ، روغن نخل و کرچک ساخته شده اند که حاوی آنتی اکسیدان هستند و به پیری پوست کمک می کنند.

9. لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک برای مردان و زنان است
مواد طبیعی ارگانیک به شما امکان تولید محصولات آرایشی ارگانیک خارق العاده را برای مراقبت از پوست و مو زنان و مردان می دهد.

10. لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک کاملاً متناسب با بدن است
متعلق به محصولات آرایشی و بهداشتی ارگانیک بسیار مناسب بدن هستند زیرا عناصر مشابه ترکیب سلولی بدن ما را دارند که به شما امکان می دهد در دراز مدت و دراز مدت نتایج عالی کسب کنید.

چرا لوازم آرایش طبیعی EL GRECO دست ساز؟
El Greco Handmade Natural Cosmetics یک شرکت ثبت شده در هلند است - اروپا با فعالیت های تجاری در سراسر جهان. ما تأمین کنندگان خود را بر اساس استانداردهای بالای الزامات انتخاب می کنیم. ما مواد اولیه آنها را تأیید می کنیم و اینکه استفاده از آنها طبیعی و آلی است.

ما ارگانیک طبیعی خود را انجام می دهیم

صابون های شیر شیر با استفاده از روش فرآیند آهسته سرما ، به این معنی که از هیچ گرمای خارجی استفاده نمی شود بنابراین تا آنجا که ممکن است خوب بودن مواد طبیعی برای شما حفظ می شود.

مناسب برای انواع پوست ، پوست حساس ، خشکی پوست ، از جمله افرادی که اگزما یا پسوریازیس دارند.

هر بسته صابون شیر طبیعی ارگانیک الاغ با ماده اصلی Don Don ، بعنوان ماده اصلی ، درصد زیادی از روغن زیتون ارگانیک فوق العاده غنی از مواد مغذی ، به دلیل خواص شناخته شده برتر مراقبت از پوست ، که به آن روغن نارگیل ارگانیک اضافه می کنیم ، برای ایجاد کف پودر ، پایدار است. روغن نخل ارگانیک برای افزایش طول عمر ، و روغن کرچک آلی برای کف خامه ای متراکم که باعث ایجاد رطوبت و رطوبت می شود.

صابون های شیر El Greco Cosmetics Natural Donkey دارای عطر تمساح طبیعی هستند. آنها رنگ و عطر مواد طبیعی را که ما اضافه می کنیم مانند اسطوخودوس ، بلغور جو دوسر ، کورکوما و عسل به دست می آورند. علاوه بر این ، آنها همچنین سفتی عضلات ، رگ به رگ شدن و سایر دردهای جسمی را کاهش می دهند.

ما مواد طبیعی فوق الذکر را اضافه می کنیم تا به رنگهای طبیعی ، عطر و بوی آن بخشیده و خواص این مواد را به محصولات نهایی منتقل کنیم - صابون های شیر El Greco Cosmetics Natural Organic Donkey

صابون های شیر El Greco Cosmetics Natural Organic Donkey قابلیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد ، و به کاهش دید اسکارها و علائم کشش کمک می کند.

صابون های شیر El Greco Cosmetics Natural Organic Donkey پوست شما را هنگام ترک حمام به آرامی تمیز کرده و کمی معطر می کنند.

صابون های شیر El Greco Cosmetic’s Natural Organic Donkey برای کاهش چربی پوست استفاده می شود ، در حالی که پوست خشک ، حساس و تحریک شده را تسکین می دهد.

با استفاده از صابون های شیر El Greco Cosmetic’s Donkey آرام و بدون تنش باشید.

آیا شما آماده استفاده از صابون های شیر El Greco Cosmetic’s Natural Donkey برای پوست ، مو و تمام بدن خود هستید؟

تنها کاری که برای شروع باید انجام دهید بازدید از وب سایت ما و خرید مستقیم از فروشگاه اینترنتی ما است.

استفاده از صابون شیر طبیعی Organic Donkey یک روش مناسب برای درمان پوست با تمام مزایای معجزه آسای آن است.

صابون های شیر الاغ ما با استفاده از شیر تازه الاغ مزرعه ما ساخته می شود.

مناسب برای انواع پوست ، پوست حساس ، خشکی پوست ، از جمله افرادی که اگزما یا پسوریازیس دارند.

چگونه می توانید از صابون شیر Donkey استفاده کنید؟ soap صابون را روی دستها یا پارچه شستشو بگذارید و به صورت و بدن خود بمالید.

قرن ها است که خواص شگفت انگیز صابون طبیعی شیر الاغ الاغ شناخته شده ، ستوده شده ، تجربه شده و از آن لذت برده اند. آیا زمان آن نیست که شما هم از این مزایا لذت ببرید؟

بهترین راه برای فهمیدن این است که آن را امتحان کنید! تعدادی از صابون های شیر الاغی بلغور جو دوسر طبیعی ، یا صابون های شیر الاغ الاغی Curcuma ، یا صابون های شیر الاغ طبیعی الاغی یا صابون های شیر الاغ الاغی یا صابون های شیر طبیعی الاغ طبیعی ما ، که همه آنها با روغن نارگیل هستند ، خریداری کنید. ، روغن زیتون ، روغن نخل و روغن کرچک ، از فروشگاه الکترونیکی وب سایت ما و آنها را امتحان کنید.

من می توانم به شما اطمینان دهم ، تجربه ارزش آن را خواهد داشت.

اگر خرید شما 50 یورو یا بیشتر باشد ، ما صابون های دست ساز طبیعی الاغ خود را به صورت رایگان به سراسر جهان ارسال می کنیم.

شما مقاله کامل وبلاگ ما را می خوانید! آره !! تحصیلات جدید شما یک کوپن اضافی به شما داده است که با تخفیف 30 درصدی اولین سفارش کل شما ، تخفیف می خورد! هنگام پرداخت از کوپن خود استفاده کنید.

برای دریافت خرید اینجا را کلیک کنید

آیا شما این پست را دوست دارید؟ آه تا خبرنامه ما بکشید. آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و ما را دوست داشته باشید و آن را با دوستان خود در فیس بوک ، توییتر ، Pinterest و G + به اشتراک بگذارید

بیشتر در مورد لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک بخوانید
روند بازار محصولات آرایشی و بهداشتی ارگانیک شمالی باعث رونق بازار جهانی می شود

10 مزیت برتر صابون دست ساز ساخته شده با شیر خر