باورتان می شود در آخرین مرحله ماه فوریه هستیم !؟ ما فقط زیبا ترین آخر هفته 50 درجه را در شیکاگو داشتیم و احساس می کنم بهار آنقدر نزدیک است که می توانم آن را بچشم !!

بنابراین - من یک اخبار جالب دارم. صحبت کردن در مورد موضوعات بسیار نزدیک ، من می توانم آنها را بچشم - من در حال شرکت در سفر Beautycounter بهار 2020 به واشنگتن برای لابی برای اصلاح ایمنی لوازم آرایشی هستم! آنها از هر ایالت دو نماینده برتر فروش را می گیرند (با فروش اندازه گیری می شود) - و در حال حاضر ، من برای ایلینوی در دو نفر برتر قرار دارم ، اما این یک رقابت بسیار نزدیک است! تیم حامی و عدالت اجتماعی آنها (بله ، آنها یکی از آنها را دارند) جلساتی را برای حمایت از تغییر قانون با هر ایالت تنظیم می کنند. (بیشتر در مورد آن در زیر!)

چگونه می توانید به من کمک کنید تا به آنجا بروم:
فشار کاملاً صفر ، مثل همیشه ، برای خرید هر چیزی که من به این وبلاگ پیوند می دهم یا بررسی می کنم ، اما اگر به هر حال فکر کرده اید به زودی یک خرید Beautycounter انجام دهید ، اگر این کار را با رای دادن با دلار خود در این هفته انجام دهید (اکنون تا 29 فوریه) برای کمک به تأمین امنیت من در سفر لابی DC! برای شما هیچ هزینه ای ندارد ، (اما من برای خریدهای انجام شده از طریق پیوندهای خود یا در beautycounter.com/jesskeys پورسانت دریافت می کنم) هر خریدی که در پایان ماه انجام دهید در کل من حساب می شود تا واجد شرایط سفر شوم!

سابقه بیشتر و چرا این برای من مهم است:
حدود یک سال و نیم پیش ، من اولین پست وبلاگ خود را در مورد زیبایی پاک منتشر کردم - فلسفه شخصی خودم و تجربیاتم در صنعت گشت و گذار. از آن زمان ، من همچنان در مورد صنعت مراقبت شخصی در ایالات متحده و مقررات (عدم) آن اطلاعات بیشتری کسب کردم. در حالی که من همیشه در جستجوی اطلاعات بیشتر در مورد غرب وحشی ایمنی محصولات مراقبت شخصی هستم ، Beautycounter بیش از هر مارک دیگری همچنان پیش قدم در زمینه تحقیق ، آموزش و پشتیبانی است.

آنها نه تنها چنین طیف گسترده ای از محصولات تمیز و م offerثر را ارائه می دهند ، بلکه در حال برداشتن گام های اساسی برای اصلاح صنعت آرایشی و بهداشتی و بهداشتی کشورمان هستند - واقعاً در حال قدم زدن!

این که آیا شما تازه در زمینه تمیز کردن زیبایی فعالیت می کنید ، در مرحله تبدیل محصولات زیبایی و مراقبت شخصی مورد علاقه خود به گزینه های ایمن تر هستید یا خود را یک مصرف کننده تحصیل کرده در این زمینه می دانید ، از شما دعوت می کنم منابع Beautycounter را بررسی کنید. آنها یک کار خارق العاده را در شکستن موضوعات انجام می دهند - از واژه نامه مواد تشکیل دهنده آنها گرفته تا مستند خود در مورد شفافیت در صنعت میکا (ماده رایج در مواد آرایشی) گرفته تا همکاری با دانشکده پزشکی دانشگاه تافتز برای آزمایش ایمنی و کارایی مواد آرایشی جنجالی. آنها همچنین یک وبلاگ دارند که به طور مداوم به جنبه های خاصی از صنعت می پردازند.

داستان کوتاه ، Beautycounter بخش بزرگی از مأموریت اصلاح محصولات مراقبت شخصی است و شما نمی توانید در مورد یکی صحبت کنید بدون اینکه درباره دیگری بحث کنید. بنابراین ، چرا ما امروز اینجا هستیم - من می خواهم یک نمای کلی از مکانی که امروز صنعت در آن قرار دارد را به اشتراک بگذارم ، اینکه چگونه می خواهم در تأثیرگذاری بر تغییرات بیشتر سهیم باشم و شما نیز چگونه می توانید! از آنجا که همه ما با هر محصولی که روی بدن خود می گذاریم شایسته شفافیت ، دانش ایمنی و اثر بخشی هستیم!

 

5 واقعیت ترسناک درباره صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی ایالات متحده امروز:
من فکر می کنم بزرگترین تصور غلط در مورد محصولات زیبایی امروز در کشور ما این است که ما نیازی به نگرانی در مورد آن نداریم ، زیرا دولت هر چیزی را که برای ما خیلی وحشتناک بود تنظیم می کند ، درست است؟ منظورم این است که من هم فکر کردم! اما در واقع اینطور نیست.

مدیریت مواد غذایی و دارو (FDA) نظارت بسیار محدودی بر صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی دارد
طبق قوانین ما در حال حاضر ، FDA نمی تواند از شرکت ها بخواهد قبل از اینکه محصول به بازار عرضه شود ، داده های ایمنی را ارائه دهند یا پس از انجام آنها استانداردهای اساسی تولید را رعایت کنند. امروزه از ده ها هزار ماده مورد استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی در ایالات متحده ، فقط بخش کوچکی از نظر ایمنی آزمایش شده است ، زیرا لازم نیست.

ما درمورد آنچه که در بدن خود قرار می دهیم بسیار خونسرد هستیم ، اما هیچ قانونی برای آنچه که روی بدن خود قرار می دهیم ، نداریم - آیا می توانید تصور کنید که به یک رستوران بروید ، کورکورانه چیزی را از فهرست منوی خود سفارش دهید و بدانید که این یک فرصت خوب است مواد سمی؟

FDA همچنین نمی تواند از ایمنی لوازم آرایشی و بهداشتی وارداتی اطمینان حاصل کند
در واقع ، آنها سالانه کمتر از 1 درصد از 3 میلیون محموله لوازم آرایشی را بازرسی می کنند. طبق مقاله ای در نیویورک تایمز ، در میان افرادی که آزمایش می کند ، تقریباً 15 درصد آلوده یا حاوی مواد خطرناکی هستند.

ایالات متحده از سال 1938 قانون اصلی فدرال با موضوع صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی را تصویب نکرده است.
این بیش از 80 سال است! چه طور ممکنه؟ به همه موفقیت های علمی که در هشت دهه گذشته اتفاق افتاده اند فکر کنید ... و آیا یک مورد / فشار برای به روزرسانی صنعت لوازم آرایشی وجود نداشته است؟ 🤔

ایالات متحده 30 ماده مغذی از محصولات مراقبت شخصی را ممنوع یا محدود کرده است ، در حالی که اتحادیه اروپا 1400 ماده تشکیل دهنده آن را ممنوع یا محدود کرده است.
بیش از 1000 ماده ای که مشخص شده است 

مضر در سایر کشورها که در محصولات مراقبت شخصی در ایالات متحده مجاز است

LOOPHOLE معطر: استاندارد صنعت مبنی بر عدم انتشار مواد معطر به شرکتها اجازه می دهد تا مواد مغذی مضر را تحت عنوان "اسرار تجاری" پنهان کنند.
رایحه رایحه ای بحث برانگیز است. (و شخصاً ، من عطر را دوست دارم ، بنابراین افشای عطر همان چیزی است که من واقعاً به آن فشار می آورم!) چرا این مهم است؟ از آنجا که حتی اگر مصرف کنندگان با خواندن برچسب ماده اولیه ، سعی در رمزگشایی در صورت ایمن بودن یا نبودن کالایی داشته باشند ، حتی ممکن است اهمیتی نداشته باشد ، زیرا ترکیباتی که برای ایجاد بو یا ماسک بد به محصول اضافه می شوند ، فقط لازم است تحت اصطلاح عمومی چتر "عطر" ذکر شده است.

این را ممکن است روی برچسب لوسیون ها ، سرم ها ، محصولات مو ، مواد آرایشی ، ملحفه های خشک کن ، شمع ها ، دئودورانت ها ، صابون ها ، ضد آفتاب ها و موارد دیگر و همچنین عطرها و اسپری ها ببینید. از طرف دیگر ، اتحادیه اروپا دستور می دهد که مارک ها لیستی از مواد آلرژی زا در مواد معطر را افشا کنند. باز هم ، دانش قدرت است - من می خواهم کسی باشم که تصمیم می گیرد آیا عطر مورد علاقه من ارزش سمیت را دارد یا نه!

محصولات مراقبت از شخصی چگونه بر سلامتی ما تأثیر می گذارند
من مطمئن هستم که اخیراً یک خبر یا (10!) اخباری در مورد ارتباط بین مواد آرایشی و سلامتی با شما درگیر شده است ، و من اولین نفری خواهم بود که اعتراف می کنم ، رمزگشایی از حقیقت و آنچه که واقعاً دشوار است ترس آور است. (بله ، مقدار قابل توجهی نیز وجود دارد.)

اما ، آنچه شما نمی توانید بحث کنید: محققان مستقل ، آزبست را در محصولات پر زرق و برق برای دختران جوان یافته اند ، آنها مشکلات بهداشت باروری و مسمومیت با جیوه را در محصولات پوستی و موی استفاده شده توسط بسیاری از زنان رنگین پوست پیگیری کرده اند و نزدیک به 12000 نفر از آنها شکایت کرده اند جانسون و جانسون ادعا کردند که آزبست موجود در پودر بچه شرکت باعث سرطان تخمدان شده است. همین ماه گذشته ، یک دانشمند مقادیر قابل توجهی از مواد شیمیایی سمی را در لباس های زیر قاعدگی تینکس کشف کرد.

بدیهی است که در این نگرانی رو به رشد مصرف کننده ، اعتبار واقعی وجود دارد. اینجاست که اصلاحات آرایشی دوباره آغاز می شود. که من را به سمت ...

زیبایی چگونه تفاوت ایجاد می کند + چرا می خواهم به D.C بروم
در سال 2017 ، Beautycounter ائتلاف Counteract Coalition را تأسیس کرد - مشاغل همفکر در صنایع مراقبت از پوست و زیبایی که می خواهند قوانین محافظت از سلامت بیشتری را در DC برقرار کنند و از صدای جمعی خود برای تأثیرگذاری بر تغییر معنی دار استفاده می کنند. و بخش عمده ای از فعالیت های حمایتی آنها ، همچنین دو قانون دو طرفه در مورد اصلاحات آرایشی و بهداشتی جامع وجود دارد که در مجلس معرفی شده است - قانون محصولات آرایشی و بهداشتی و بهداشتی ایمن و قانون افزایش ایمنی لوازم آرایشی. ما به کنگره نیاز داریم تا به این موارد عمل کند ، به همین دلیل بیش از هر زمان دیگری مهم است که صدای خود را به گوش دیگران برسانیم.

چرا این موضوع برای من مهم است؟
زیرا این واقعیت که من این پلتفرم را دارم و چشم میلیون ها زن را دارم ، فرصتی است که برای من از دست نرفته است. مطمئناً ، نان و کره این وبلاگ همیشه نکات و ترفندهای مفیدی برای جلب لذت هر روز شما –– سبک ، زیبایی ، نصیحت– می باشد. این همه خوب و خوب است ، اما اگر من از صدایی که در اختیار دارم استفاده نکنم تا بتوانم چیزهای خوبی را به دنیا وارد کنم ، برای من یک فاجعه خواهد بود - و قوانین زیبایی ایمن چیزی است که همه ما از آن بهره مند هستیم - در دو طرف راهرو.

وقتی من برای اولین بار به یک مشاور Beautycounter تبدیل شدم ، این فرصتی است که برای آن بسیار هیجان زده شده ام - فرصت رفتن به واشنگتن. من فقط فرصتی برای شنیدن صدای شخصی خودم پیدا نمی کردم ، اما فکر می کنم داشتن توانایی منحصر به فرد در همراهی شما با بچه ها در سفر من ، تا حد زیادی در گسترش آگاهی از میزان نیاز این اصلاحات در کشور ما پیش خواهد رفت. این سفر فرصتی است برای ایجاد حرکت و ادامه آموزش اعضای کنگره و زنان در سراسر کشور - مانند من و شما - - در مورد این مسئله مهم!

چگونه می توانید به من کمک کنید تا به آنجا بروم:
اگر به هر حال می خواهید در آینده ای نزدیک اقدام به خرید Beautycounter کنید و می خواهید در انتقال من به DC کمک کنید - می توانید از طریق 29 فوریه از طریق هر یک از لینک های وبلاگ من یا مستقیماً از Beautycounter خرید کنید. .com / JessKeys و در کل من حساب خواهد شد! (این شرکت دو مشاور برتر را در هر ایالت با بیشترین فروش به DC می رساند!)

باز هم ، این درست مثل هر لینک وابسته دیگر کار می کند ، بنابراین هیچ هزینه ای برای شما دریافت نمی شود ، فقط به من کمک می کند! مطمئناً ، فقط خواندن یک یا دو ثانیه برای خواندن مباحثی که در بالا لمس کردم ، یک پیروزی بزرگ در کتاب من است و چرا آنچه را که انجام می دهم انجام می دهم - این همان چیزی است که مهمترین است ، بنابراین لطفاً تحت فشار قرار نگیرید به هر طریقی پول خرج کنید - فقط درصورتی که بخواهید.

(این یک فیلم از سفر 2018 است ، بنابراین شما می توانید از آنچه من می خواهم انجام دهم ایده بگیرید !!)

چگونه می توانید اقدام کنید:
با دلارهای خود رأی دهید:
بزرگترین فشار اصلاحات آرایشی این است که این تغییرات قانونی "مانع تجارت می شود". همانطور که احتمالاً می توانید تصور کنید ، این استدلال خیلی سریع باطل می شود. زیبایی پاک امروزه سریع ترین بخش صنعت زیبایی است. مارک ها مواد تشکیل دهنده خود را در t بهبود می بخشند  

وراث خود (به لطف صدای ما و تقاضای مصرف کننده!) و رشد عظیم مارک های تمیز سال به سال اثبات می کند که مقررات سختگیرانه ای که از مصرف کنندگان محافظت می کنند ، تأثیر منفی بر تجارت ندارند! هنگام خرید از هر مارک تمیز ، با دلار خود رأی می دهید و ثابت می کنید که شفافیت و ایمنی برای همه ، در اطراف بهتر است.

برای برقراری ارتباط با نمایندگان خود ، دو ثانیه وقت بگذارید!
این که آیا شما هرگز قصد خرید Beautycounter را دارید یا خیر (و اگر این کار را انجام دهید کاملاً خوب است!) آنها راهی آسان برای شنیدن صدای شما ایجاد کرده اند. با ارسال پیام کوتاه به BETTERBEAUTY به شماره 52886 به کنگره پیام دهید که از کمبود نظارت FDA بر روی کالاهایی که هر روز استفاده می کنند نگران هستید و به نمایندگان خود بگویید که 81 سال خیلی طولانی است و منتظر قوانین بهتر زیبایی نیستید. 👊

ممنون بابت همکاریتان! من به دنبال این هستم که در آینده نزدیک به بحث و بررسی بیشتر درباره زیبایی بپردازم! اگر س SPالات خاصی دارید ، لطفاً همیشه احساس رایگان کنید تا از طریق DMJESSKEYS_AND به ما دسترسی پیدا کنید و اگر دوست دارید درباره زیبایی زیبایی بیشتر بیاموزید ، به لیست ایمیل های زیبای من بپیوندید!

https://thegoldengirlblog.com/5-scary-facts-about-the-cosmetics-industry-and-how-i-want-to-change-it-with-your-help/