در اینجا چیزی وجود دارد که متاسفانه به نظر می رسد بسیاری از خانم ها نمی دانند: این که اکثر محصولات آرایشی و بهداشتی و آرایشی که در فروشگاه ها می بینید (از مارک های معروف) پر از مواد شیمیایی ناخواسته ای است که می تواند به پوست شما آسیب برساند - پیر شدن شما را سریعتر می کند و در نهایت شکست دادن هدف آرایش در وهله اول.

و این چیزی است که زنان باید بدانند. چرا باید مجبور شویم آرایش پر از مواد شیمیایی سمی را خریداری کنیم؟ چرا شرکت های بزرگ سعی در آموزش مصرف کنندگان در مورد خطرات بسیاری از محصولات آرایشی ندارند؟

به هر حال… اگر به این دلیل علاقه دارید که باید از داشتن آرایش غیر ارگانیک جلوگیری کنید - در اینجا 7 واقعیت ترسناک در مورد لوازم آرایشی غیر طبیعی برای شما ذکر شده است:

(1) آنها می گویند که آنچه شما را نمی کشد ، شما را قویتر می کند ، اما متأسفانه آرایش غیر طبیعی باعث کشته شدن افراد در گذشته شده است. بیایید ساعت را به سال 1930 برگردانیم. در آن زمان ، محصولات موزدایی حاوی ماده شیمیایی معروف به تالیوم بودند. در واقع چیزهای بد به دلیل مسکرات کشنده رخ داده است - دادن جنبه ای بسیار شوم به محصولی که بدون شک بسیاری از زنان تصور می کردند زندگی آنها بهتر خواهد شد.

(2) مو می میرد. بسیاری از خانم ها دوست دارند رنگ موهایشان را عوض کنند و داشتن این گزینه مطمئنا چیز خوبی است. با این حال ... در سال 1975 ، یک مطالعه نشان داد که 90 درصد تکان دهنده از مواد رنگ مو باعث جهش می شود ، به این معنی که آنها خطر سرطان دارند!

(3) آیا آماده هستید که ساعت را کمی عقب بکشید؟ دهه 1960 است. مردم در آستانه فرود آمدن بر روی ماه بودند. در همین حال ، مردم انگلیس مایع استفاده می کردند - دئودورانتی که حاوی زیرکونیوم است. نتیجه آن شیوع ناخوشایند التهاب پوستی بود که مدت زمان طولانی ادامه یافت. نشان می دهد که هر چقدر تبلیغات قانع کننده ای باشد ... چیزهایی که روی بدن خود می گذارید هنوز هم می توانند خطرناک باشند.

(4) در اینجا چیز دیگری است که شما را عصبی خواهد کرد دفعه بعدی که به سراغ کمد خود بروید و او از یک رنگ موی مملو از مواد شیمیایی استفاده کند. مطالعه اخیری منتشر شده است که به افزایش سرطان مثانه در زنانی که به طور مکرر از رنگ مو استفاده می کنند ، اشاره دارد. هوم - فکرش را بکنید. چه نوع مواد شیمیایی را روی سر و موهای خود اجازه می دهید؟

(5) این مورد بسیار ترسناک است: استفاده از دئودورانت زیر بغل با سرطان پستان ارتباط دارد. دئودورانت های غیر ارگانیک حاوی مواد شیمیایی هستند که از طریق پوست نفوذ می کنند و این مواد شیمیایی می توانند به سینه های شما راه پیدا کنند ... در نهایت باعث سرطان می شوند.

(6) ما در مورد رنگ مو زیاد صحبت می کنیم ، و این به این دلیل است که در مورد ایمنی ، اغلب به اندازه سایر مواد آرایشی بحث نمی شود. برخی مطالعات نشان می دهد که رنگهای غیر طبیعی مو بر بارداری تأثیر دارند. به طور مشخص ، یک نظرسنجی از کمدهای مو نشان داد که وزن نوزادان تازه متولد شده آنها کمتر از گروه کنترل است. بنابراین ممکن است که مواد شیمیایی موجود در رنگ مو روی نوزادان داخل رحم نیز تأثیر بگذارد!

(7) لوازم آرایشی چشم شما از کجا آمده است؟ این سوالی است که باید از خود بپرسید ، زیرا ثابت شده است که بسیاری از مواد آرایشی چشم از پاکستان سطح سرب ناامنی را در جریان خون تولید می کنند. و به طور خاص ، یک بار در جریان خون یک کودک یا یک بزرگسال جوان ، می تواند بر عملکرد تحصیلی و کیفیت کلی زندگی تأثیر منفی بگذارد.

https://true-glue.com/7-scary-facts-about-cosmetics-you-find-in-stores/