1. به محض ورود به دوش ، پاهای خود را اصلاح کنید
مسلماً ، شما می خواهید کارهای روزمره صبح خود را شروع کنید ، اما متخصصان توصیه می کنند قبل از شروع اصلاح ، حدود 15 دقیقه در دوش یا حمام آویزان شوید - این باعث نرم شدن موها و باز شدن فولیکول ها می شود. هرچند که بیشتر ، پوست شما چروکیده و متورم می شود و نتیجه گیری برای اصلاح نزدیک را دشوار می کند.

2. انجام اولین کار صبح
اصلاح در شب باعث می شود پاهای شما صاف تر شود. هنگام خواب ، پاها کمی متورم می شوند ، که باعث می شود موها دوباره به فولیکول های خود بازگردند.

3. استفاده نکردن از هر چیزی برای کف کردن (یا بدتر ، استفاده از صابون تخته ای)
هر چقدر عجله داشته باشید ، از وسوسه اصلاح "خشک" بگذرید. پاها را با استفاده از یک کرم موبر مرطوب کننده بلند کنید تا مطمئن شوید تیغ به راحتی روی پوست شما می لغزد و از ایجاد بریدگی و بریدگی جلوگیری می کنید. در یک خرج کردن ، نرم کننده مو نیز به همان خوبی کار می کند. اما از صابون تخته ای صرف نظر کنید: "این روانکاری کافی را ایجاد نمی کند تا تیغ به راحتی بر روی پوست شما بلغزد ، که می تواند احتمال بریدگی را افزایش دهد" ، متخصص پوست ، الن گندلر ، MD ، به Good Housekeeping گفت.

4- استفاده از آن تیغ ​​های یکبار مصرف تک پره
هرچند وقت یکبار خوب است ، مثل اینکه در هتل اقامت دارید ، اما برای استفاده روزمره بهتر است که در تیغ چهار یا پنج تیغه سرمایه گذاری کنید. آنها نرمترین نتیجه را به شما می دهند و به شما امکان می دهد تا در مناطق مشکل مانند زانو و مچ پا حرکت کنید. نیل شولتز ، متخصص پوست ، M.D. می گوید: "مواد یکبار مصرف تک تیغه احتمالاً کشیدن آن بر روی پوست است."

تبلیغات - خواندن را در زیر ادامه دهید


5- تعویض نکردن تیغ ​​تیغ خود به اندازه کافی اغلب
ممکن است خودتان تیغ ​​زیبایی بخرید ، اما اگر در اولین نشانه تیرگی تیغه خود را عوض نکنید (معمولاً حدود پنج تا 10 اصلاح) فایده ای نخواهد داشت. تیغه های قدیمی نه تنها بی اثر هستند ، بلکه به احتمال زیاد باعث برجستگی و قرمزی می شوند و باکتری ها را به دام می اندازند ، که به طور بالقوه می توانند باعث عفونت شوند.

6. تراشیدن پا قبل از تراشیدن پایین پا
در اولین پاس خود ، فقط در جهتی که موهایتان رشد می کند (پایین پا) اصلاح کنید و اگر پوست بسیار حساسی دارید ، اصلاً به سمت بالا اصلاح نکنید. اگرچه رفتن "خلاف دانه" ممکن است شما را با تراشیدن مو نزدیکتر کند ، اما احتمال تحریک ، بریدگی و بریدگی را افزایش می دهد. اگر موهای شما خیلی کوتاه شده و پوست گرم و روان شده باشد ، خلاف جهت رشد مو بسیار ایمن تر است. شولتز می گوید: "اگر هنوز می خواهید اصلاح نزدیکتر داشته باشید ، ژل را دوباره بزنید و دوباره اصلاح کنید - برخلاف جهت رشد مو".

7. جلوگیری و یا درمان سوختگی تیغ
اصلاح نزدیک می تواند منجر به رشد موهای درون شود و سوختگی اصلاح نشده به زخم های طولانی مدت تبدیل می شود. برای کمک به جلوگیری از آن برجستگی های قرمز مزاحم ، از اسکراب بدن برای لایه برداری پوست که موها را به دام می اندازد ، دو بار در هفته استفاده کنید. برای درمان برجستگی ها ، یک کمپرس گرم روی ناحیه آسیب دیده قرار دهید - گرما باعث آرامش مو می شود. بعد از دوش گرفتن ، برای نرم شدن مو از لوسیون استفاده کنید و پوست را کمتر در معرض عفونت قرار دهید.

8. اصلاح با تیغ پسرانه
بسیاری از زنان فکر می کنند استفاده از تیغ مردانه م effectiveثرتر است ، بنابراین ما رهبران بازار را آزمایش کردیم. یکبار مصرف سه پره Gillette Mach3 در آخرین مکان به پایان رسید ، در حالی که Gillette Mach3 Turbo سه پره قابل تعویض به خوبی تیغ های برتر زنانه کار کرد.